Zobacz pełną wersję : Ducato 2.3 214r zaciek w okolicy EGR
Witam
po skorzystaniu z funkcji wyszukiwania i nie znalezieniu interesującego mnie tematu postanowiłem napisać:
zauważyłem drobne plamki pod moim Ducato 2014 po przeanalizowaniu zacieku stwierdzić mogę iż jest to płyn chłodniczy który ubywa mi z okolicy tego ustrojstwa którego zdjęcie wrzucam.
Pytanie wymienia się tam jakaś uszczelkę czy całość. No i podejrzewam że i płyn się wyleje przy rozbieraniu więc będę musiał go odpowietrzyć ?
Brak jakichkolwiek błędów z komputera ... dużo odkręcania mnie czeka ?
4360643606
Sprzedawany jest w calosci.Jesli jestes kumaty z mechaniki, mozesz to ogarnąc.Moze byc oring lub uszczelka(takie rzeczy idzie podmienic). Nic sie nie zapowietrzy przy odkreceniu,mozesz smialo rozbierac. Bledow nie bedzie ,bo komp. nie "monitoruje" wyciekow (jeszcze).przyklad zaworu.
https://allegro.pl/oferta/zawor-egr-5-pin-fiat-ducato-06-14-2-3-jtd-14918349674:lol:
Kumaty może nie bystrzak ale najważniejsze że dostęp do niego jest bezproblemowy :D
Zatem.
1. wykręcić stary i zobaczyć czy uszczelka / oring walnięty czy od razu nowy montować nówkę?
2. dużo płynu wypłynie przy wykręcaniu ?
3. pytanie jakiś schemat wykręcania i momentu dokręcania śrub gdzieś znajdę ?
4. np tutaj : odłączają z tą chłodniczką da radę jakoś bez? https://www.scegliauto.com/pl/video/fiat/tutorial/75446/
Z taką sciągą dasz rade.Plynu duzo nie wycieknie, przewod gumowy mozna zatkac, aby nie kapala po zdjeciu.jest korek do odpowietrzenia(na imbus).Tej chlodniczki ,nie targalbym ,jak da sie wykrecic zawor z podstawą,to szedlbym w tym kierunku.W tym modelu nie wyrywalem tego zaworu..sruby dokrecam z tzw. "czuciem:lol:Pomocne tu są klucze plaskie z grzechotką.Odpowietrzenie na zapalonym silniku i wszystko. Przy okazji , wykrecisz zawor z obudowy i wyczyscisz z nagaru.;-)
No właśnie chcę spróbować bez chłodniczki, ale ruszyć jak zamówię nowy w razie wu jak okaże się że się nie da bo nie ma tam nic to od razu zamontuję nówkę a tego na spokojnie pomyślę jak zregenerować bo jeśli idzie tu gdzie zacieki są albo te przebarwienia na korpusie to jest na tym łączeniu co mechanizm śmiga no cóż rozbiorę się okaże poszukam jeszcze jakiegoś schematu może ktoś coś jeszcze doradzi na dniach :D tragedii nie ma wiadrami z tego nie cieknie.... czas operacji zaplanuje na sobotę :D
Cześć! Mam ten sam problem. Wymieniłeś cały zawór czy daje się to jakoś uszczelnić?
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.