Zobacz pełną wersję : Fiat doblo 2012 1.6mjet a 1.3mjet dwumasa
Witam ,
chciałbym` się dowiedzieć jakie macie spostrzeżenia (pytanie dla osób z 1.3mjet) jak pracuję bez dwumasy strasznie trzęsie budą?? Czy jest możliwość zaadaptowania tego rozwiązania do 1.6mjet?
Pozdrawiam.
Witam ,
chciałbym` się dowiedzieć jakie macie spostrzeżenia (pytanie dla osób z 1.3mjet) jak pracuję bez dwumasy strasznie trzęsie budą?? Czy jest możliwość zaadaptowania tego rozwiązania do 1.6mjet?
Pozdrawiam.
Drgania to jedna sprawa,druga sprawa to moment obrotowy i zestopniowanie skrzyni biegów. Próbowałem w 1.4tjet przejść na jednomas [przerabiany dwumas na jednomas] i na tak sztywnym kole na 2 biegu w momencie jak wstawał turbosprężarka były drgania coś na zasadzie uszkodzonej poduszki silnika, gdzie element metalowy silnika dotyka karoserii. Po tygodniu jazdy wyciągałem znów skrzynie, żeby zamontować standardowy dwumas. Nie mówię że się nie da, w 1.4tjet w małych autach i skrzyniach 5bieg robili takie manewry z sztywnymi kołami z pozytywnym skutkiem.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.