Gregor12
30-07-2023, 23:44
Witam,
W Cromie mam 1.8 16v 140km.
Po wymianie rozrządu silnik na biegu jałowym co jakiś czas ma nierówne stuki. Spadła mu moc, szczególnie przy podjazdach pod górę. Nie ma problemu z odpalaniem. Pali na strzała
Po podłączeniu na obd wyszły błędy P0011 i P0014.
I teraz pytanie czy jest możliwość że rozrzad przeskoczył o ząbek i to by była przyczyna ?
Czytałem też że może być czujnik zmiennych faz rozrządu albo koła zmiennych faz rozrządu co by już było mniej fajnym aspektem tej sytuacji.
Da się jakoś wykluczyć któraś z tych usterek?
Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ?
W Cromie mam 1.8 16v 140km.
Po wymianie rozrządu silnik na biegu jałowym co jakiś czas ma nierówne stuki. Spadła mu moc, szczególnie przy podjazdach pod górę. Nie ma problemu z odpalaniem. Pali na strzała
Po podłączeniu na obd wyszły błędy P0011 i P0014.
I teraz pytanie czy jest możliwość że rozrzad przeskoczył o ząbek i to by była przyczyna ?
Czytałem też że może być czujnik zmiennych faz rozrządu albo koła zmiennych faz rozrządu co by już było mniej fajnym aspektem tej sytuacji.
Da się jakoś wykluczyć któraś z tych usterek?
Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś pomysły ?