PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z falującymi obrotami.



mlodybe
23-07-2023, 19:43
Witam.

1.9 jtd 115KM. Silnik świeżo po remoncie.

Mam problem z falującymi obrotami. Po odpaleniu silnik albo nie odpala albo odpali ale obroty falują w zakresie 500-1000rpm i albo to utrzyma albo zgaśnie. Po przegazowaniu obroty potrafią się ustabilizować. Na ciepło problem też występuje ale w mniejszym stopniu.

Nieszczelności nie ma. Auto nie kopci.

Braval
25-07-2023, 23:39
Zobacz do regulatora cisnienia...:tongue

mlodybe
25-07-2023, 23:42
Pierwsze miejsce w które zajrzałem. Nie pomogło.

mlodybe
26-07-2023, 20:06
Dobra chyba znalazłem. Czujnik ciśnienia paliwa na pompie CR. Po odłączeniu czujnika auto chodzi równiej.

Braval
26-07-2023, 22:45
Jeszcze wtryski sprawdz:popupie:

mlodybe
26-07-2023, 23:26
Wtryski raczej ok. na próbie różnica w okolicy 5ml w skali 30ml.

mlodybe
31-07-2023, 17:46
Mała aktualizacja.

Zmiana skrzynki bezpieczników poskutkowała tym że zniknęły błądy. Pozostał tylko w ABS c1523(do potwierdzenia). Samochód teraz chce odpalić za kazdym razem ale trzeba go przegazować i ustabilizować obroty. Obroty cały czas falują.

Próba przelewowa robiona trzy razy bez odpinania menzurek. Paliwo było z nich odsysane.
1 - 21-22ml
2 - 20ml
3 - 21ml
4 - 18ml
Każda próba trwała minutę.

mlodybe
31-07-2023, 20:46
Jeszcze jedna rzecz. Odpięcie czujnika ciśnienia na listwie CR powoduje że silnik chodzi dobrze a obroty nie falują.

mlodybe
07-08-2023, 08:34
Problem z falującymi obrotami rozwiązany. Pozostał problem braku mocy na niskich. Zero błędów w kompie, przepływów wymieniona, EGR zaślepiony.

Przepływów pokazuje dużo za niske wskazania względem oczekiwanych.

Turbina wstaje.

Jakieś pomysły.

mlodybe
25-08-2023, 19:46
Pytanie za 100 punktów?? Ma ktoś numer pierścienia który jest w rurze dolotowej od strony klapa gaszącą??