Zobacz pełną wersję : Fiat Bravo II 1.6 multijet - check engine przy wysokich obrotach
Witam, od dłuższego czasu mam problem z fiatem bravo II, 1.6 multijet 120. Problem polega na tym, że podczas jazdy przy wysokich obrotach na danym biegu wyświetla się check engine i auto traci moc (przechodzi w tryb awaryjny). Był podpinany pod komputer, wskazywało na sondę, sonda została wymieniona, a problem został. Przy kolejnym podpięciu pod komputer wskazywało na regulator ciśnienia paliwa, jednak mechanik stwierdził, że nie ma potrzeby wymiany, ale uznał też, że dwa wtryski nie działają prawidłowo. Wtryski zostały czyszczone dwukrotnie i problem zniknął na ponad miesiąc. Niestety dziś check engine po raz kolejny sie pojawił, gdy zyskał wysokie obroty na trzecim biegu, po czym stracił moc. Czy ktoś zna możliwe przyczyny tego problemu? Z góry dziękuję.
Moze masz problem z przeladowaniem, do sprawdzenia czujnik cisn, doladowania, geometria turbiny. Powinni mechanicy zrobic logi podczas jazdy, wtedy gdy wywala tego bleda, w koncu za cos te piniądze biorą.Chyba ,ze jak doktory za "wizyte"?!:wink:
Mechanik stwierdził, że nie widzi żadnego problemu i dla pewności jeszcze raz można wyczyścić wtryski albo oddać do regeneracji (i to stwierdził jeden z lepszych mechaników w okolicy). Ale pójdę Twoim tropem i posprawdzam to co zasugerowałeś :D
Dziwny ten mechanik?! Tobie wywala bleda, wrzuca go w tryb awaryjny, a mechanik twierdzi ,ze jest OK. Sorry,za stwierdzenie ,ale robi Cie w h...a,ąż milo. Zrob diagnostyke, najlepiej w serwisie fiata, wrzuc na forum kody bledow, logi to cos poradzimy.Ze szklanej kuli nie pociągniemy.Przyczyn takiego stanu rzeczy moze byc mnóstwo. Moze byc faktycznie problem z wtryskiwaczami, skoro po naprawie pomoglo na jakis czas. Zregeneruj wtryski lub daj nowe, zakoduj i zobaczysz.Być moze pompa wyskoiego cisnienia nie domaga??? Duzy przebieg tego auta?:eek:
To prawda, mechanik olał sprawę i nie sprawdził dokładnie. Ostatnim razem były to błędy P0091 i P0092. Myślałem, że skoro problem zniknął po czyszczeniu wtrysków (wcześniej codziennie pojawiał się komunikat o skontrolowaniu silnika) to regeneracja nie będzie potrzebna, tym bardziej, że sam mechanik mówił, że problemu nie widzi. Co do przebiegu to ok. 255 000 km :)
No widzisz, trzeba bylo od razu , diagnozowalem dobrze gratis)...pompa CR konczy zywot...
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.