Angol
26-01-2023, 17:17
Witam wszystkich, chodzi o korekty krotko i dlugoterminowe, na PB mam minusowe a na LPG dodatnie???? wypadal zaplon na 4 cylindrze, przy wymianie swiec zamienilem cewke na 3 cylinder i wypadl znowu na 4, czyli cewka opada, swiece tez bo nowe. Pojechalem do gazownika od Landi Renzo i padlo na wrtyskiwacze lpg, korekty -25 i wiecej(dlugoterminowe) , na benzynie jest ok -8, po wymianie wtryskow korekty na lpg zrobily sie plusowe a na PB dalej sa na minusie. czy tak moze byc? Auto pali ponad 10 litrow gazu, po wymianie wtryskiwaczy nie robili nic, facet powiedzial ze tipo z fabrycznym LPG wtryski sie po prostu wymienia jak zwykle czesci a mapy same sie dostroja do map benzyny. Wydawalo mi sie to dziwne ale mam ELMa i sobie sprawdzilem, po zrobieniu kilku km korekty dlugoterminowe lpg byly ok 0-3 na plusie ( wczesniej minus 25), myslalem ze fajnie spadlo z -25 do ok +3 ale teraz mam ok -8 na PB i +8 na LPG (mowa o dlugoterminowych) Krotkoterminowe wahaja sie w granichach +-6 podczas jazdy. Co sadzicie, moze tak byc czy mam sie zaczac martwic?