PDA

Zobacz pełną wersję : 2.4 jtd dziwne przerywanie



Ciaker
15-01-2023, 09:07
Witam, zacznę od opowiedzenia co mam czego nie ma. Poprzedni właściciel wyrzucił dpf, katalizator i klapy. Był zmodyfikowanie soft wgrany, wgrano mi oryginalny bo chciałem,. Rozrząd robił poprzedni właściciel w 2019r, wtryski na komputerze wyszły tak

Korekcija ilosci dia cyl. 1 0.68
Korekcija ilosci dia cyl. 2 0.23
Korekcja ilosci dla cyl. 3 0.32
Korekcja ilosci dia cyl. 4 0.00
Korekcia ilosci dia cyl. -0.56

https://drive.google.com/drive/folders/1NDsaTqbZ7GyDk87J67MRNh7-Nb6fV1ZE
Film po przejechaniu 5 km, głośniejszy jest przez brak katalizatora niestety, moc jest, nie gaśnie, odpala normalnie. Po nagrzaniu pełnym nie ma takiego dźwięku jakby wypadania zapłonu, czyli strzałów z wydechu słabe. Nie trzęsie i nie szarpie gdy jest taki dźwięk.

iron64
15-01-2023, 10:13
Masz oryginalny soft z obsługą DPFa, przy jednoczesnym jego braku? tak przynajmniej wywnioskowałem z twojego opisu.
Jaką temperature ma silnik gdy masz taki efekt?

Ciaker
15-01-2023, 14:52
Gdybym tak miał to komputer wrzuciłby tryb awaryjny i byłaby odcięta moc. Przerzucone zostało z pop softa wyprogramowane dpf i inne, ze są wyłączone.. Nie mam błędów żadnych, jedzi normalnie, a kopci jedynie przy ostrym wyprzedzaniu przez egr. Nie wiem po 5km ile może być 40 stopni. Gdybym nie wysiadł z samochodu to nawet bym nie zauważył ze lekko przerywa. Mechnicy mówią póki się nic się dzieje to nie ma co zaglądać. Gość od regeneracji wtryskiwaczy mówi, ze to co pokazuje komputer to nic nie znaczy, trzeba wymontować i sprawdzić na maszynie, tak myslalem do niedawna ze wtryski, ale objawy wtrysków nie pasują

iron64
15-01-2023, 21:16
Musisz pisać zrozumiale, bo przepraszam cię, ale piszesz w sobie znanym języku...


Przerzucone zostało z pop softa wyprogramowane dpf i inne, ze są wyłączone
To jest przykład, którego nawet translator nie jest w stanie wytłumaczyć. Ok, pomijam, bo nie rozumiem.

Zachowanie auta jest całkowicie normalne, zachowuje się tak przy małej temperaturze silnika, gdy sterownik waha się między większą, a mniejszą dawką paliwa. Aczkolwiek pytanie o temperaturę silnika nie było bezzasadne, bo jeśli masz tak po 5 km to czujnik temperatury pewnie troszkę cię oszukuje i nie mówię tutaj o temperaturze wyświetlanej na wyświetlaczu, a o temperaturze w układzie chłodzenia. Weryfikowałeś to MESem?