riko_poznan
13-12-2022, 15:44
Witam
poszukuje rady/porady, borykam sie z problemem wypadania ośki od strony kierowcy, krzyzaka z kielicha, dzieje sie to juz enty raz i nawet po zalozeniu nowej calej oski z przegubami, zaznaczam że wymieniałem lizak na nowy oraz poduszka silnika też jest nowa (może są wadliwe) i dlatego juz szukam tutaj jakies porady, 3 mechaników podchodziło i dzisiaj znowu mi strzelił
czy ktos jest na grupie w posiadaniu doblo 1,6 natural power 2010r. FL , bo jedynie co sie nie podoba to kąt położenia lizaka czy tak powinno byc ?? wg mnie i mechaników nie powinien on być w poziomie ?? (widać na jednym zdjeciu) jeśli mógłbym prosić kogos z grupy o przeslanie zdjcia jak wyglada to u niego byl bym wdzieczny, oraz odległość poduszki górnej silnika od przegrody/podłużnicy,
dzięki za wszelakie porady z górki
poszukuje rady/porady, borykam sie z problemem wypadania ośki od strony kierowcy, krzyzaka z kielicha, dzieje sie to juz enty raz i nawet po zalozeniu nowej calej oski z przegubami, zaznaczam że wymieniałem lizak na nowy oraz poduszka silnika też jest nowa (może są wadliwe) i dlatego juz szukam tutaj jakies porady, 3 mechaników podchodziło i dzisiaj znowu mi strzelił
czy ktos jest na grupie w posiadaniu doblo 1,6 natural power 2010r. FL , bo jedynie co sie nie podoba to kąt położenia lizaka czy tak powinno byc ?? wg mnie i mechaników nie powinien on być w poziomie ?? (widać na jednym zdjeciu) jeśli mógłbym prosić kogos z grupy o przeslanie zdjcia jak wyglada to u niego byl bym wdzieczny, oraz odległość poduszki górnej silnika od przegrody/podłużnicy,
dzięki za wszelakie porady z górki