Zobacz pełną wersję : 500x odcięta pompa paliwa po wypadku
Cześć czy ktoś pomoże mi z zablokowanym BCM po wypadku ( odcięta pompa paliwa ). Po odłączeniu / zmianie na inny sterownik airbag błąd jest nadal. Jaki tester sobie z tym poradzi? Mam witecha2 ale klona nie wiem jak go obsługiwać. Autorom tylko sterownik silnika odczytuje … Czy znajdzie się ktoś kto poświęci chwile czasu bo jestem załamany już tym samochodem 🤨
Poszukaj kogoś kto ma program Multiecuscan . Tam w programie musisz wybrać Body Computer i połaczyć się z nim a następnie w regulacjach wybrać "przezbrojenie wyłącznika wyłącznika inercyjny (FIS).
Wymiana sterownika silnika nic nie da trzeba to zrobić w Body Computerze
Dzięki za odzew sprawa załatwiona autocomem :)
A proszę mi powiedzieć czy istnieje możliwość przekodowania BCM z wersji keyless na wersje ze stacyjką?? Jeśli tak to czym ?
krowka1978
19-11-2022, 18:43
Instrukcja do ręki, jest procedura wajchą kierunku, komp nie jest potrzebny.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
A proszę mi powiedzieć czy istnieje możliwość przekodowania BCM z wersji keyless na wersje ze stacyjką?? Jeśli tak to czym ?
No to grubo. Po co to? Co z zamkami? Keyless to nie tylko stacyjka, ale zamki, elektryczna blokada kierownicy. Druciarnia i naprawa po kosztach?
Jak nie chcesz keyless, to powodzenia, do wywalenia kilka rzeczy i zmiana Proxi, w tym grzebanie przy kolumnie kierownicy, o ile inna nie jest. Chyba, że body od keylesowego jest, to trzeba konfigurację Proxi dostosować do biorcy. MES-em, tudzież nieuznawanym przeze mnie AlfaOBD. O interfejsie i co do niego trzeba na forum jest.
ochkarol
19-11-2022, 19:18
Instrukcja do ręki, jest procedura wajchą kierunku, komp nie jest potrzebny.
Ale po co czytać instrukcję jak można założyć pincetny wątek z pytaniem o rzecz, która w tej instrukcji jest a potem w tym wątku będzie pincet postów niekoniecznie związanych z tematem wątku i nikt - oprócz autora - się potem tym wątkiem nie pożywi.
Kłania się stara, dobra zasada - jeden wątek, jeden problem.
Dzięki fajnie że odpisaliście po części na mój problem ale trochę słabo że oskarżacie mnie o druciarstwo robienie po kosztach i lenistwo nie znając do końca problemu w jakim się znalazłem naprawiając moja 500- tkę ;/
Karolku uwierz mi że tą śmieszną książkę którą dostarcza producent znam na wylot i pierwszą rzecz jaką robiłem to procedura startowa po wypadku - kierunkowskazami ! Nic w moim przypadku nie pomogła bo gdyby tak było nie pisał by moich wypocin bo po co ? Jak myślisz ? Ja czasu w lotka nie wygrałem.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.