Zobacz pełną wersję : Spalanie
Piniolek Tipo 356
11-10-2022, 21:50
Tipo 1.4 tjet
Warto rozwinąć myśl, zdanie....
Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka
Jest w instrukcji...:tongue
Pytanie spalanie:?: I co dalej:?: Mam t jeta . W mieście wynosi ok 9 l Na zimnym ok 12 W trasie 7-8 l / 100. Wszystko zależy od własnego kopytka i stylu jazdy.
Pytanie spalanie:?: I co dalej:?: Mam t jeta . W mieście wynosi ok 9 l Na zimnym ok 12 W trasie 7-8 l / 100. Wszystko zależy od własnego kopytka i stylu jazdy.
U mnie tez takie wartosci ale gazu. Najmniej (tzn z tych które mierzyłem spalil 7.8 l lpg.
U mnie 1.4tjet lpg zrobiony na 170km w trybie mieszanym średnio 10l lpg/100km.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
U mnie tez takie wartosci ale gazu. Najmniej (tzn z tych które mierzyłem spalil 7.8 l lpg.
Ciekaw jestem jaki AFR ma org przy wysokim obciążeniu takie Tipo 1.4tjet z fabryczną instalacją L&R. Podobno nie spada poniżej 13, to by tłumaczyło takie spalanie tylko pytanie jak jest z trwałością turbiny [korpusu] i głowicy. Głowica pewnie w tych wersjach jest wzmacniana, skoro producent tak zaszalał z AFR. U mnie po programie AFR podobno jest ~11,8, tak mi przekazał tuner. Sprawdzę niebawem, kompletuje zestaw AFR. Posprawdzam czystą serię 1.4tjet 120km, i być może uda mi się również sprawdzić takie Tipo 1.4tjet z org L&R.
Jak to będziesz sprawdzał? Jak mam serie z fabrycznym lpg.
U mnie 1.4tjet lpg zrobiony na 170km w trybie mieszanym średnio 10l lpg/100km.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Ciekaw jestem jaki AFR ma org przy wysokim obciążeniu takie Tipo 1.4tjet z fabryczną instalacją L&R. Podobno nie spada poniżej 13, to by tłumaczyło takie spalanie tylko pytanie jak jest z trwałością turbiny [korpusu] i głowicy. Głowica pewnie w tych wersjach jest wzmacniana, skoro producent tak zaszalał z AFR. U mnie po programie AFR podobno jest ~11,8, tak mi przekazał tuner. Sprawdzę niebawem, kompletuje zestaw AFR. Posprawdzam czystą serię 1.4tjet 120km, i być może uda mi się również sprawdzić takie Tipo 1.4tjet z org L&R.
Ja mam po Cinsofcie ~ 140 KM z tego co pamiętam trochę dolane ale zapewne w wyzszych rejestrach.
Co do róznicy w silnikach z fabrycznym lpg ktos tu pisał konkrety, inny kąt przylgni gniazda i zaworu i inny materiał
Jak to będziesz sprawdzał? Jak mam serie z fabrycznym lpg.
Zewnętrznym kontrolerem AFR z sondą WBO montowaną do końcówki wydechu.
Da się osiągnąć wartości podane przez producenta, ale to nie jest zdrowe. ;)
Krzycholu
01-07-2023, 13:03
Ostatnio trasa Plonsk -Katowice -Plonsk
Głównie autostrady i Ski
Jedna osoba na pokładzie 5,4 l z kompa z dystrybutora 5,8
Powrót dwie osoby, sporo bagażu klimą 5,9 z kompa 6,3 z dystrybutora
Prędkość max 125-130 km
Wniosek komp zaniża 0,4 litra na 100km.
kartonik
05-07-2023, 12:47
Wniosek komp zaniża 0,4 litra na 100km.
Z mojej obserwacji wynika, że komp zaniża nie os stałą wartość w litrach, a o około 10% od wyniku na wyświetlaczu.
Przejechane w krótkim czasie. Trasa Austria - Włochy - Szwajcaria- Niemcy. W tym 3 wjazdy, max na 2760 mnp, inne serpentyny, autostrady.
Spalanie faktyczne 7. 0 l na 100 km benzyny. I to mnie zadawala. Ogólnie pokonana trasa 3 200 km.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Chodzi o Tipo 1.4 120 KM
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.