Demaruspl
10-10-2022, 17:47
Witam!
Jestem posiadaczem gp 1.3 multijet z 2006 roku.
Zabłądziliśmy z żoną i wjechaliśmy do lasu, coś punknelo mocno od ziemi w podwozie. Od razu zaczęło mega gwizdanie przy przyspieszaniu (cos jak dźwięk uszkodzonej turbiny).
Na biegu jałowym również (wystarczy mocniej wcisnąć pedal gazu)
Jutro jadę dopiero na podnośnik, ale to co zauważyłem, to nawet od razu po odpaleniu na zimniutkim silniku z okolic kolektora wydechowego leci delikatnie biały dym( tylko jak naciśnie się pedal gazu). Z tyłu wydechu jest bezbarwny.
Auto dopiero co odebrane od mechanika, wymieniana odma od turbiny, simmering przy wale rozrządu, koło pasowe i wiele wiele innych. Macie jakieś pomysły?
Ah, samochód nie stracił mocy, tylko gwizdze, nawet jeśli utrzymuje prędkość a nie przyspieszam to gwizdze w zależności od tego jak mocno wciśnięty jest pedal gazu.
Proszę o pomysły;)
Jestem posiadaczem gp 1.3 multijet z 2006 roku.
Zabłądziliśmy z żoną i wjechaliśmy do lasu, coś punknelo mocno od ziemi w podwozie. Od razu zaczęło mega gwizdanie przy przyspieszaniu (cos jak dźwięk uszkodzonej turbiny).
Na biegu jałowym również (wystarczy mocniej wcisnąć pedal gazu)
Jutro jadę dopiero na podnośnik, ale to co zauważyłem, to nawet od razu po odpaleniu na zimniutkim silniku z okolic kolektora wydechowego leci delikatnie biały dym( tylko jak naciśnie się pedal gazu). Z tyłu wydechu jest bezbarwny.
Auto dopiero co odebrane od mechanika, wymieniana odma od turbiny, simmering przy wale rozrządu, koło pasowe i wiele wiele innych. Macie jakieś pomysły?
Ah, samochód nie stracił mocy, tylko gwizdze, nawet jeśli utrzymuje prędkość a nie przyspieszam to gwizdze w zależności od tego jak mocno wciśnięty jest pedal gazu.
Proszę o pomysły;)