Zobacz pełną wersję : Tryb sport
Panowie taka kwestia: jak tu gdzies juz pisałem w 500 tce uruchomiłem tryb sport. Efekt jest taki że się zajebiście fajnie jezdzi bo pedał jest bardzo czuły. Bawiac sie w alfaobd w tipku tez udalo mi sie to zrobic tzn procedura zmiany dzialania przycisku z city na sport przeszla bez bledu. W 500 na zegarach zapala sie napis sport a przestał city, tutaj nic sie nie dzieje tzn. przestalo zapalać sie city a nie ma lampki sport więc jest cisza. Auto mam unieruchomione bo mam rozwaloną lampę i zderzak i czekam na ASO więc nie mogę teraz sprawdzić czy jest jakiś efekt. Jack pisałeś że się nie da tzn. 0przeszla Ci procesura isprawdzałeś czy zmieniła się reakcja na gaz? Bo moze to dziala tylko bez zadnych widocznych znaków. Jest tez mozliwa opcja city+sport ale nie probowalem. Może jest ktoś w stanie potestować? Ja jeszcze z kilkanascie dni nie dam rady. Tylko uwaga zrobcie backup proxy bo pozniej powrot do wartosci początkowych miałem z szopkami (nie chcial przyjac wersji proxy z tip startem tylko jakas wczesniejszą).
pablos_206
02-09-2022, 10:58
Swojego czasu widziałem coś takiego do tipo od tipo tunerów z turcji co robia m.in. domykanie szyb: https://www.youtube.com/watch?v=nyZdI5iAYp0
Wpinane jest to w kostkę od pedału przyspieszenia. Także w tipo może nie być takiej opcji jak w 500-tce i trzeba przełożyć to na dodatkową "wspomagacz" od turka.
Auto mam unieruchomione bo mam rozwaloną lampę i zderzak i czekam na ASO
Mam tak samo, lampę już ogarnąłem i zderzak też, teraz auto u lakiernika stoi....:mad:
Panowie taka kwestia: jak tu gdzies juz pisałem w 500 tce uruchomiłem tryb sport. Efekt jest taki że się zajebiście fajnie jezdzi bo pedał jest bardzo czuły. Bawiac sie w alfaobd w tipku tez udalo mi sie to zrobic tzn procedura zmiany dzialania przycisku z city na sport przeszla bez bledu. W 500 na zegarach zapala sie napis sport a przestał city, tutaj nic sie nie dzieje tzn. przestalo zapalać sie city a nie ma lampki sport więc jest cisza. Auto mam unieruchomione bo mam rozwaloną lampę i zderzak i czekam na ASO więc nie mogę teraz sprawdzić czy jest jakiś efekt. Jack pisałeś że się nie da tzn. 0przeszla Ci procesura isprawdzałeś czy zmieniła się reakcja na gaz? Bo moze to dziala tylko bez zadnych widocznych znaków. Jest tez mozliwa opcja city+sport ale nie probowalem. Może jest ktoś w stanie potestować? Ja jeszcze z kilkanascie dni nie dam rady. Tylko uwaga zrobcie backup proxy bo pozniej powrot do wartosci początkowych miałem z szopkami (nie chcial przyjac wersji proxy z tip startem tylko jakas wczesniejszą).
Taki efekt jak piszesz mam w swoim Tipo ale po Chiptuning'u, oprócz przyrostu N/m i KM
pedał gazu zrobił się bardziej czuły, aż miło usiąść za kierą:) ale o tym pisałem już
dużo wcześniej w innym wątku. W swoim poście nie podałeś jednak co to za funkcja aktywuje
"tryb sport" (mowa o Tipo) bo w AlfaOBD nie dopatrzyłem się takiej opcji.
Taki efekt jak piszesz mam w swoim Tipo ale po Chiptuning'u, oprócz przyrostu N/m i KM
pedał gazu zrobił się bardziej czuły, aż miło usiąść za kierą:) ale o tym pisałem już
dużo wcześniej w innym wątku. W swoim poście nie podałeś jednak co to za funkcja aktywuje
"tryb sport" (mowa o Tipo) bo w AlfaOBD nie dopatrzyłem się takiej opcji.
No jest: advanced driving program jest do wyboru city, city sport no ale nie działa.kupilem juz chinczyka do wpiecia w pedal gazu. W 500 tce dziala zajebiscie jak tipek wroci z serwisu to zapodam.
....kupilem juz chinczyka do wpiecia w pedal gazu. W 500 tce dziala zajebiscie jak tipek wroci z serwisu to zapodam.
Ciekawa opcja, czekamy na testy i jakąś recenzję :)
Tzn wiem czego sie spodziewać bo gadam od samego początku że fiat od ladnych paru lat tak stroi te pedały gazu że to dobre dla kapeluszników albo do jazdy w korku. 500 tez byla zmulona uruchomilem tryb sport i od razu inaczej, to samo tym badziewiem. A jak wkaczylem jedno i drugie czyli dwa tryby sport no to sie juz jezdzic nie dalo ;-). Dzis zrobie testy w punciaku. Tipek jeszcze postoi bo dopiero chyba wydobywają ropę z której zrobią plastik na reflektor który ma być wymieniony.
BrzozaPL
18-09-2022, 16:35
42018
Po dłuższym czasie udało się zamontować uniwersalny tempomat działający z przycisków kierownicy. Tempomat jest produkcji tureckiej zamówiony od osoby, która jest autorem projektu. Przechodząc do opisu działania tempomatu. Moim zdaniem działa super jedyny minus brak informacji o aktualnej zaprogramowanej prędkości - mi to nie przeszkadza .Tempomat sterowany jest z przycisków kierownicy jak w oryginale. Urządzenie można włączyć gdy pojazd osiągnie prędkość 30 km/h. Przyciski podświetlane są na kolor pomarańczowy, środkowy przycisk nie jest podświetlany. W momencie aktywacji tempomatu środkowy przycisk z ikoną tempomatu zapala się na kolor zielony więc mamy informacje gdy tempomat jest aktywny lub nie aktywny.
Przycisk "Canc" służy do wyłączenia tempomatu
Po naciśnięciu przycisku "Res" tempomat włącza się i ustawia ostatnia ustawiona prędkość.
Przyciski "Set+ Set-" służą do zwiększania i zmniejszania prędkości pojazdu bez naciskania gazu. Dodatkowo przycisk "Set-" po naciśnięciu włącza tempomat z prędkością jaka aktualnie jedziemy.
Środkowy przycisk po dłuższym przytrzymaniu zapamiętuje prędkość pojazdu jaką aktualnie jedziemy np. jediemy 100 km/h zwalniamy do 50 km/h naciskamy środkowy przycisk auto przyspiesza do zaprogramowanej prędkości 100 km/h. Gdy wciskamy hamulec tempomat automatycznie się dezaktywuje.
To chyba wszytko odnośnie działania tempomatu. Tak więc mamy możliwość dołożenia tempomatu do tipo który takowej funkcji nie posiada a w BSI nie można aktywować oryginalnie zaprogramowanego tempomatu. Jednym słowem pełen sukces.
Koszt całej operacji to około 250 euro plus koszta poczty polskiej przy odbiorze paczki
42015 42016 42017
kupując tempomat od turka mam możliwość przełączania trybów jazdy:
- tryb eco zamula gorzej niż fabryka
- tryb komfort ustawienia domyślne
- tryb sport robi robotę auto żwawe nie zamula czuć, że tipo stało się dynamiczne
aktywacja trybów następuje po dłuższym przytrzymaniu przycisku canc - środkowy przycisk po zmianie trybów pulsuje: 3x włączony tryb eco, 2x tryb sport, 1x komfort
urządzanie bez żadnych wyświetlaczy
kupując tempomat od turka mam możliwość przełączania trybów jazdy:
- tryb eco zamula gorzej niż fabryka
- tryb komfort ustawienia domyślne
- tryb sport robi robotę auto żwawe nie zamula czuć, że tipo stało się dynamiczne
aktywacja trybów następuje po dłuższym przytrzymaniu przycisku canc - środkowy przycisk po zmianie trybów pulsuje: 3x włączony tryb eco, 2x tryb sport, 1x komfort
urządzanie bez żadnych wyświetlaczy
No wlasnie az sie prosilo zeby był taki ficzer zastanawialem sie dlaczego nie ma ale mnie wyjasniles. To kolejny plusik dla osob ktore zamontują ten patent zamiast ori
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.