Zobacz pełną wersję : Tipo 1,4 T-jet zablokowane ramie przełącznika wycieraczek
Jutataxi
28-07-2022, 11:30
Było dobrze do dzisiaj, no może poza ostatnio wyskakującym czasem czekiem silnika ale jest to prawdopodobnie od wtryskiwacza gazu, który zaczął hałasować
Na moje ucho jest to 1 sztuka, chyba wymienię wszystkie (Tipo 1,4 T-jet SW z fabrycznym gazem 2017- 35000km przebiegu- trochę za szybko nawet jak na -Medy- ).
Ale nie to jest towarem pierwszej potrzeby, wczoraj zablokowała się dźwignia wycieraczek ta przy kierownicy, jet tylko opcja do góry 1 majtnięcie wycieraczkami ( spryskiwacze i tylna działa ).
Nie chcę na siłę szarpać, wszelka pomoc kolegów mile widziana.
Idę rozkręcić obudowę kolumny kierownicy może coś ustalę , jeżeli tak to dam znać !
Jutataxi
28-07-2022, 17:48
Ale dałem ciała z tą dźwignią,odkręciłem dolną osłonę kolumny popatrzyłem i zakręciłem.
W domu zajrzałem do instrukcji w Tipo nie ma położenia w duł, całą robotę robi pokrętło .
Wszystkich bardzo przepraszam! chyba mgła po Covidowa.
Ale pierwszy temat z wtryskami gazu jest aktualny
Przynajmniej jeden problem masz rozwiązany :-)
Wtryski lpg wymień jeśli w tym jest problem. Na przyszłość zmieniaj filtry w instalacji lpg częściej niż 30kkm jak podaje instrukcja obsługi. Tutaj może być pies pogrzebany, że filtry się rzadko wymienia. Jeśli org drogi to na DN14 są zamienniki również dobrej jakości np. KME włókno szklane. Znajomy co montuje instalację lpg tylko takich filtrów używa, osobiście też montuje te filtry w swoich autach. Cały filtr z wkładem kosztuje ~40pln, wkłady są ~20pln.
Jutataxi
29-07-2022, 16:51
Steyr dzięki za informację filtry wymieniam tak co 11-12tys km (wszystkie + olej) .
Wychodzi na to że te "Medy" to straszna lipa, auto ma 4,5 roku a na liczniku 35000km, może za mało jeżdżę i zardzewiały :-) atak na marginesie to zamówiłem nowe (4X wtrysk + filtr faz lot) razem 1070 Pln - Enerma - tanio nie jest ale i tak nie najgorzej.
Mam tylko nadzieję że nie trzeba będzie robić żadnej adaptacji bo u mnie sprzętu niet.
Enerma ma najtaniej, opisałem wszystko w inny temacie. Po wymianie wtrysków trzeba mesem zresetować adaptacje spalania czy jak to się nazywa i po tym zabiegu ma pochodzić na pb 10 min i będzie jak nowy.
Nie psiocz na te medy bo to te z pierwszego montażu w tipo maja jakieś wady albo słabsze materiały. Normalne medy, czyli te co kupiłeś 100k wytrzymają przy naszym gazie.
Szykuj się na niedomaganie parownika bo ten z pierwszego montażu tez trwałością nie grzeszy⌠ale do niego enerma ma za 90zl oryginalny zestaw do regeneracji :-)
Jutataxi
03-08-2022, 11:27
Qvadrat - wymienię te Medy jak jeszcze wyskoczy mi info o za małym ciśnieniu cz jakoś tak !
Jak będzie potrzeba resetu itp. zadzwonię do Serwisu Fiata Wejherowie zapytam za ile albo zakupię jakiś sprzęt, na przykład AlfaOBD+STN 1170 od Viakena, co wy na to ??
Również w Enermie się zaopatrzam w podzespoły lpg, mam na miejscu tą hurtownię. No to dziwne, często wymieniałeś filtry a mimo to i tak szybko padły. U siebie na Baracudach w Tipo 1.4tjet mam przejechane 90kkm bez problemu, w starym Punto wtryski Stag-a AC W03 również coś ok 80kkm i bez problemów. A te wtryski 4 szt. kosztują 200-300pln.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.