sly_PL
16-07-2022, 15:12
Witam na wstepie,
Jak w tytule, mam trzy problemy, opisze szczegółów co ustało mi się już ustalic, może kots ma jakis pomysl ponad to co juz sprawdziilem:
1) Problem klimatyzacji (klima manualna) pacjent 3.0 180kM rok prod 05.2014.
- klima nabita, ciśnienie około 11 bar czynnika, wentylatory sprawdzone, przekazniki sprawdzone, rezystory na wentylatorach tez nowe.
- po załączeniu Klimy z panelu dioda sie zapala DiagBox wykrywa aktywacje klimy, przy 17 st, na zewnątrz załącza sie pierwszy wentylator, ale kompresor nie rusza, po 60-sek wentylator sie wyłącza.
Bezpieczniki sprawdzone. Masa na silnik sprawdzona. I skoczyły mi się pomysły jak idzie sygnał na sprężarke?
Nie mam schematu. Może ktos już miał podobny przypadek?
2) Sonda lambda, po podpięciu Multiecuscana lub diagboxa sonad działa (pokazuje napięcie) dopiero paru kilometrach i potem działa normalnie. Ale po drugim odpaleniu zapisuje się błąd sondy lambda.
Czy to jest normalne? Raczej sonda powinna czytać ilość tlenu w spalinach od razu i podawać napięcie do sterownika? Sprawdziłem kabel od sondy aż po wtyczkę przy skrzynce bezpieczników wszystko idealnie.
3) Tempomat:
Tempomat po załączeniu działa, ale Żarzy się jeszcze do niego "samochód z kładką" i "lewy migacz" na desce liczników. Jak wyłączę tempomat, to przestają się żarzyć.
Sprawdziłem masę za bezpiecznikami, sprawdziłem masę na silniku, masa przy sterowniku airbaga, masę w progu od kierowcy i od pasażera, masy pod lampa koło bezpieczników w komorze silnika, skrzynka bezpieczników rozebrałem tam wszystko ok. I pomysłów już brak.
Pozdrawiam
Jak w tytule, mam trzy problemy, opisze szczegółów co ustało mi się już ustalic, może kots ma jakis pomysl ponad to co juz sprawdziilem:
1) Problem klimatyzacji (klima manualna) pacjent 3.0 180kM rok prod 05.2014.
- klima nabita, ciśnienie około 11 bar czynnika, wentylatory sprawdzone, przekazniki sprawdzone, rezystory na wentylatorach tez nowe.
- po załączeniu Klimy z panelu dioda sie zapala DiagBox wykrywa aktywacje klimy, przy 17 st, na zewnątrz załącza sie pierwszy wentylator, ale kompresor nie rusza, po 60-sek wentylator sie wyłącza.
Bezpieczniki sprawdzone. Masa na silnik sprawdzona. I skoczyły mi się pomysły jak idzie sygnał na sprężarke?
Nie mam schematu. Może ktos już miał podobny przypadek?
2) Sonda lambda, po podpięciu Multiecuscana lub diagboxa sonad działa (pokazuje napięcie) dopiero paru kilometrach i potem działa normalnie. Ale po drugim odpaleniu zapisuje się błąd sondy lambda.
Czy to jest normalne? Raczej sonda powinna czytać ilość tlenu w spalinach od razu i podawać napięcie do sterownika? Sprawdziłem kabel od sondy aż po wtyczkę przy skrzynce bezpieczników wszystko idealnie.
3) Tempomat:
Tempomat po załączeniu działa, ale Żarzy się jeszcze do niego "samochód z kładką" i "lewy migacz" na desce liczników. Jak wyłączę tempomat, to przestają się żarzyć.
Sprawdziłem masę za bezpiecznikami, sprawdziłem masę na silniku, masa przy sterowniku airbaga, masę w progu od kierowcy i od pasażera, masy pod lampa koło bezpieczników w komorze silnika, skrzynka bezpieczników rozebrałem tam wszystko ok. I pomysłów już brak.
Pozdrawiam