Zobacz pełną wersję : Interfejs diagnostyczny Multiecuscan FIATECUSCAN
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć do czego służą poszczególne PIN-y w takim interfejsie i kiedy je używać podczas używania MES/FES?
https://www-multiecuscan-net.translate.goog/SupportedVehiclesList.aspx?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_x_tr_pto=sc
Poniżej znajduje się odniesienie między symbolami na liście pojazdów/systemów a wymaganym adapterem.
UWAGA: Interfejs CANtieCAR (zawarty w pakiecie MULTIECUSCAN MULTIPLEXED) obsługuje WSZYSTKIE moduły z poniższej listy i nie wymaga adapterów. Wymaga tylko 3-pinowego adaptera do starych pojazdów.
KL - Interfejs KKL/VagCom/OBDKey
P1 - Pin 1 (do interfejsów z przełącznikiem pinów)
P3- Pin 3 (dla interfejsów z przełącznikiem kołkowym)
P9 - Pin 9 (dla interfejsów z przełącznikiem kołkowym)
P12 - Pin 12 (dla interfejsów z przełącznikiem kołkowym)
P13 - Pin 13 (dla interfejsów z przełącznikiem kołkowym)
Adaptację przepustnicy na którym przełączniku należy zrobić?
łączysz się ze sterownikiem silnika czyli engine i tak masz napisane na interfejsie czyli nr 7
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.