milek1910
05-02-2022, 19:23
Witam, czujnik skrętu został wymieniony po czym zaraz po ruszeniu wyświetlił się komunikat "EPS oraz hill holder nie do dyspozycji sprawdź instrukcje". Po odpaleniu kierownica sama zmienia położenie a podczas próby zrobienia kalibracji przy ustawionych kołach na wprost wyskakuje komunikat "złe warunki do wykonaniu testu". Natomiast po zrobieniu jednego obrotu kierownicą w lewo ( czyli przy skręconych kołach) kalibrację da się zrobić. Niby kalibracja przeprowadzona poprawnie ale nic to nie zmienia a podczas jazdy na wprost ściąga samochód w lewo i błąd hill holder się pojawia. Czy może być przyczyną zły montaż czujnika skrętu ? W instrukcji było napisane że trzeba rozkręcić kolumnę od układu kierowniczego i ustawić koła na wprost gdyż na kolumnie jest jakiś frez a mechanik poszedł na łatwiznę i przekręcił kołami całą kolumnę na wprost bez rozkręcania. Byłbym wdzìeczny za pomoc