Zobacz pełną wersję : Metallescente stilo multijet
marek230482
10-01-2022, 10:40
Po kilku bravolotach, w tym ostatnim "puknietym" nieoczekiwanie wpadło stilo. Całkiem bogata wersja z uwaloną UPG. Tak żebym się nie nudził :) zobaczymy po zrobieniu uszczelki co z tego będzie. Na wszelki wypadek słupek z bravo sobie zostawię :D
4139941398
Rocznik 2004
Poza jakimś standardem to z ekstrasów jest:
- multifunkcja
- skywindow
- skóra (choć to chyba jakiś skaj)
- CN+
- klimatronik dwustrefowy
- tempomat
Czy coś jeszcze to się okaże w trakcie eksploatacji.
Po kilku bravolotach, w tym ostatnim "puknietym" nieoczekiwanie wpadło stilo. Całkiem bogata wersja z uwaloną UPG. Tak żebym się nie nudził :) zobaczymy po zrobieniu uszczelki co z tego będzie. Na wszelki wypadek słupek z bravo sobie zostawię :D
4139941398
Rocznik 2004
Poza jakimś standardem to z ekstrasów jest:
- multifunkcja
- skywindow
- skóra (choć to chyba jakiś skaj)
- CN+
- klimatronik dwustrefowy
- tempomat
Czy coś jeszcze to się okaże w trakcie eksploatacji.
No proszę ;)
Dach działa?
Skóra jest perforowana? Oryginalną miałem z odwróconymi kolorami i dziurki miała. Tutaj chyba coś jest innego.
To diesel jest?
marek230482
10-01-2022, 15:54
Myślałem żeby od Ciebie wziąć stilona ale żona za cholerę na kombi namówić się nie chciała.
To jest diesel 16v 140KM. Skóra perforowana. Fotel kierowcy trochę kiepskawy ale dramatu nie ma. A co działa i czy działa to nie wiem :) najpierw muszę go ożywić. Czyli dzisiaj się już zabieram za "czapkę".
W tej mocy, w tej budzie to będzie fajnie latać :)
Powodzenia w ratowaniu bo baza jest OK.
Kultowy woz! Mialem takiego 1,9 jtd116 8V, 100tys.oblatalem ,do wypadku.Sprzedalem ,Ukrainiec kupil, zrobil i jezdzi. Twojego tez zrobisz...Design tego modelu ponadczasowy.:kawka:
ochkarol
10-01-2022, 22:50
Poza jakimś standardem to z ekstrasów jest:
...
- skywindow
...
Chyba lubiły być nieszczelne 8|
Chyba lubiły być nieszczelne 8|
Chyba?
Co masz konkretniej na myśli?
Kultowy woz! Mialem takiego 1,9 jtd116 8V, 100tys.oblatalem ,do wypadku.Sprzedalem ,Ukrainiec kupil, zrobil i jezdzi. Twojego tez zrobisz...Design tego modelu ponadczasowy.:kawka:
Skywindow w Stilo to coś pięknego. Uwielbiałem to cabrio w kombi :D W instrukcji jest chyba jazda do max 100 czy 120 km/h przy otwartym. Pierwszy skośny daszek daje taki opływ powietrza że spokojnie można jechać szybciej a na przednich siedzeniach wcale wiatr nie wyrywa z fotela. Powietrze idzie jakby nad autem, jest szum to wiadomo.
Otwieranym szklanym dachem Croma wygrała z AR159 w moim wypadku. Lubię mieć niebo nad głową w ciepłe dni a i czasem można użyć sobie jazdy w zimne dni przy włączonym ogrzewaniu i też jest fajnie ;) Przy zasuniętej rolecie czuję się jak w piwnicy ;)
W Cromie niestety po otwarciu dachu na początku wysuwa się jakaś "moskitiera.." :roll: Ani to opływowe ani ciche więc tutaj ten próg komfortowej jazdy z otwartym dachem jest niestety mniejszy. No i płytowy dach moim zdaniem lepiej wygląda wizualnie.
Dbać oczywiście trzeba. Regularnie aplikować sylikon na prowadnice, przeczyścić odpływy (pozbawić ich zwężek na końcówkach) zweryfikować czy bolczyki mechanizmu się nie wysuwają.
ochkarol
11-01-2022, 07:47
@Zawaś Z tego co pamiętam z czasów gdy sam Stilo jeździłem to na forach często padały pytania o uszczelki do skywindow i ogólnie o metody uszczelnienia.
marek230482
11-01-2022, 08:24
Przecieków nie miał i raczej nie ma bo by były ślady na podsufitce. Zwłaszcza że za czysta nie jest :) a czy działa to się okaże za jakiś czas.
Autko stylistycznie jest fajne. Choć wolalem BBM. Irytują mnie tylko fotele które są tandetne. Chociaż i tak te skóry są wygodniejsze niż "szmata". Chyba dawali inne gąbki. Ale aż się prosiło o jakieś sportowe warianty a tu fiat nic nie przewidział.
Oj tak fotele to tragedia. My mamy szmaciane i wyglądają paskudnie. A dodatkowy problem to tapicerka boczka pociągnięta aż do krawędzi. Na materiale momentalnie się plamy robią od deszczu. Ale nie powiem żeby były niewygodne. Ale ich jakość.... U nas jeszcze na kanapie zgrzewy puściły i siedzisko luźno lata :-\
U mnie fotele były w dobrym stanie. Kierowcy wysiedziana gąbka siedziska trochę bo ważę niecałe 110 kg ;)
marek230482
11-01-2022, 21:05
A gąbka jest taka sama w obu fotelach? Z kombi i 5D też pasuje gąbka z fotela pasażera? Bo może bym wymienił.....
A gąbka jest taka sama w obu fotelach? Z kombi i 5D też pasuje gąbka z fotela pasażera? Bo może bym wymienił.....
Chyba tak. Tym bardziej że ta ori tapicerka jest i tak jak pokrowce, zwłaszcza to widać przy łączeniu oparcia z siedziskiem przy zawiasach. Gąbka potrafi być widoczna.
marek230482
14-01-2022, 21:48
Tak wygląda wszystko w silniku. Dużo będzie płukania......
41425
marek230482
16-01-2022, 17:59
Niestety stara głowica miała pęknięcie. Dzisiaj przyjechała "nowa" już przygotowana do montażu.
41430
No widzę że inwestujesz żwawo :-)
marek230482
16-01-2022, 21:03
Żwawo bo trzeba jeździć a nie patrzeć na auto :) nie chciałem pękniętej montować albo spawać. Zrobioną już na gotowo kupiłem za 1000zł brutto. Moja nawet jakby nie była pęknięta to minimum 400zł bym zapłacił za zrobienie (planowanie i dotarcie). A znając życie byłoby jeszcze coś i koszty by urosły. A tak mam zrobioną na tip top z nowymi uszczelniaczami.
Oczekując na części jeszcze zabrałem się za mycie. A było co robić. Wszędzie sadza..... jak ja nienawidzę diesli........
414314143241433
. jak ja nienawidzę diesli...
Nie wiem jak to bywa u innych ale co miałem fiatowskiego diesla, a miałem ich już kilka, to one zawsze się gdzieś pocą i obsrywają olejem komorę. Nie że ciekną tak że olej znika, ale delikatnie się pocą. W 156 na m-jet i Thesise starałem się wszystko czyscici, uszczelniać i wymieniać. A i tak się zaczynały pocić. Dobrze że BMW tak nie mam. Ono tylko żlopie olej jak tylko z fabryki wyjeżdża.
marek230482
16-01-2022, 22:47
Już nie chodzi o te wycieki, które po prostu olewam w aucie budżetowym :lol: nie znoszę zapachu ropy, nie cierpię dźwięku diesla :) no ale we włoskim wydaniu jako budżetowe wozidło jakoś się to znoszę :)
Już nie chodzi o te wycieki, które po prostu olewam w aucie budżetowym :lol: nie znoszę zapachu ropy, nie cierpię dźwięku diesla :) no ale we włoskim wydaniu jako budżetowe wozidło jakoś się to znoszę :)
W smaku diesel powiem ci że też przepyszny nie jest... ;)
Głowica w fajnej cenie i spokojna głowa na długo.
Co do sadzy to raczej nie ma szans żeby to wyeliminować do stanu żeby alu zawsze było lśniące, no chyba ze po czyszczeniu właśnie ;)
marek230482
22-01-2022, 21:05
Wszystkie części doszły. No prawie...... bo dzisiaj przy skręcaniu oświeciło mnie że nie zamówiłem podkładek do wtrysków :(
41454
Wszystkie części doszły. No prawie...... bo dzisiaj przy skręcaniu oświeciło mnie że nie zamówiłem podkładek do wtrysków :(
41454
Zboczenie benzynowca? ;)
marek230482
23-01-2022, 11:28
No tak, generalnie przechodzę katusze. Gratów pod maską dwa razy więcej, wszędzie sadza i smród ropy.... bleeee nawet dokręcanie idzie gorzej..... śruby głowicy ledwie dałem radę dokręcić. Musiałem rurę od ogrodzenia na klucz zakładać......... w benzyniakach nie dokręca się tak jebitnie głowic.
Dzisiaj składam dalej. Zauważyłem że egr jest całkowicie zaślepiony a do intercoolera idą jakieś inne "rzeźbione" rury. Fabrycznie IC jest symetryczny? Bo ja taki mam. Ciekawe czy IC był zmieniany. I co było grzebane w mapie bo chyba bez tego nie dałoby się zaślepić egr? Żeby nie waliło błędem to musi być wycięty programowo? Czy to jeszcze nie te lata?
P.S. Byłem przed chwilą zmierzyć IC. Jest dużo większy od fabrycznego. Jest szeroki na całego grilla (ponad 60cm) i wyższy niż wycięcie w zderzaku. Czyli ponad 16cm wysokości.
U mnie w stilo, IC to mała puszka przed filtrem powietrza po prawej stronie auta. Ale ja mam 8v.
marek230482
23-01-2022, 13:04
Widzę po alegroszu, że do wszystkich stilo był taki sam IC. Właśnie taki mały. W zasadzie to chyba niewiele większy niż do starego bravo jtd.
Widzę po alegroszu, że do wszystkich stilo był taki sam IC. Właśnie taki mały. W zasadzie to chyba niewiele większy niż do starego bravo jtd.
Jest tak jak mówisz. I taki właśnie mam.
41457
marek230482
25-01-2022, 23:29
Silnik odpalony, jazda testowa wykonana, olej i płyn chłodniczy raz zmieniony. A podczas testu taki przebieg wybił :D
41475
ochkarol
26-01-2022, 08:00
No to ja swoim Stilonem - onegdaj - zrobiłem nieco ponad połowę tego :-)
Silnik odpalony, jazda testowa wykonana, olej i płyn chłodniczy raz zmieniony. A podczas testu taki przebieg wybił :D
41475
Gratulacje z szybkiej reanimacji silnika i od razu okrągłej rocznicy :D
Swoim zrobiłem jakieś niecałe 100kk.
A jak chcesz fajne zegary z Abartha to chętnie wspomogę twój projekt :)
marek230482
26-01-2022, 22:57
Czytałem o tych licznikach, ale po pierwsze ja mam diesla (obrotomierz ma inną skalę) a po drugie nie mam tych czujników co abarth więc użyteczność kiepska.
Czytałem o tych licznikach, ale po pierwsze ja mam diesla (obrotomierz ma inną skalę) a po drugie nie mam tych czujników co abarth więc użyteczność kiepska.
Wiem że ON. No tak obrotomierz jest do 8 tyś jak to w benzynie, przecież wiesz ;) Obroty wskazuje prawidłowo tylko wskazówka się tak daleko nie wychyla :D
Jakich "tych samych" czujników?
Licznik jest zdemontowany z mojego Stilo z identycznym silnikiem 1.9 JTD 140 KM jaki masz w tym 3D. Jak mi się posypał zwykły zegar wsadziłem od Abartha i wizualnie to jest moim zdaniem super. Japa się mi cieszyła jak widziałem grafiki na kolorowym wyświetlaczu (czego nawet w młodszych AR 159 nie uświadczy :P) Dwa niebieskie logo FIATA na zegarach i Navi to się bardzo fajnie zgrywało i odmładzało ten 2004 rok.
Kontrolki świec żarowych nie ma ale dla mnie to nie był istotny problem bo u kolegi na komputer kilka razy w roku i tak wpadałem.
Użyteczność hmmm. W pojęciu użyteczności była dla mnie przyjemność z samego patrzenia na nie bo na zegary w sumie od tego są a wszelkie ustawienia robić i tak będziesz za pewne na Navi a nie na manetkach.
Moje i tak przepasione Stilo znacznie zyskało na takiej modyfikacji, kolejną niezrealizowaną rzeczą był również bajer z abartha czyli automatycznie składane lusterka.
marek230482
27-01-2022, 21:40
Czyli P&P? O to sterowanie o którym piszesz to jak? Menu i manetka przy kierownicy wtedy nie działa? Przecież były abarthy bez ICS.
Też mi się podobają te liczniki ale za darmo nie są :D
A żeby nie było tak pięknie to zaczęła gwizdać turbina. A dość dziwne bo na wirniku luzów nie miała zupełnie.....
Czyli P&P? O to sterowanie o którym piszesz to jak? Menu i manetka przy kierownicy wtedy nie działa? Przecież były abarthy bez ICS.
Też mi się podobają te liczniki ale za darmo nie są :D
A żeby nie było tak pięknie to zaczęła gwizdać turbina. A dość dziwne bo na wirniku luzów nie miała zupełnie.....
U siebie licznik miałem przełożony P&P, przebieg podniesiony do właściwego przez Multiecuskan przez znajomego i to wszystko :)
Wszystko działa z manetki ale wygodniej to robić na nawigacji. Ja manetkami jakoś się nie zajmowałem tylko wszystko robiłem na telewizorze ;)
Napisz mi na PW ile chcesz przeznaczyć a ja się odniosę do tego. Mam dwa takie liczniki , drugi to anglik. Mam je na OLX ale nie musze na tym robić interesu a wiem że będziesz miał radochę taką jak ja miałem :)
Co do turbo jak jest sam gwizd bez dalszych objawów to może być taka uroda i nic się nie będzie działo dalej. Pojawiło się to nagle i jest głośne? Na jakich obrotach?
marek230482
28-01-2022, 08:36
Też bym miał radoche, lubię świecidla i gadgety :D
Z tym turbo nie wiem czy nagle się pojawiło :) przed kupnem odpaliłem auto tylko na kilkanaście sekund a potem przywiozłem lawetą :) wyje tym bardziej i mocniej się go dusi. W zasadzie od samego dołu. Słychać nawet jak na postoju dodaje się gazu. I to nie jest moje czepialstwo, to jest dość głośne. Trochę mnie to zdziwiło bo jak miałem zdjęta czapkę i dolot to sprawdziłem wirnik i ani drgnął.
Też bym miał radoche, lubię świecidla i gadgety :D
Z tym turbo nie wiem czy nagle się pojawiło :) przed kupnem odpaliłem auto tylko na kilkanaście sekund a potem przywiozłem lawetą :) wyje tym bardziej i mocniej się go dusi. W zasadzie od samego dołu. Słychać nawet jak na postoju dodaje się gazu. I to nie jest moje czepialstwo, to jest dość głośne. Trochę mnie to zdziwiło bo jak miałem zdjęta czapkę i dolot to sprawdziłem wirnik i ani drgnął.
Który licznik wolisz Anglika czy EU? Powiedzmy 200zł pasuje?
Może jakaś nieszczelność na wężach powoduje ten świst? Zaolejone nie jest turbo? W IC nie było oleju?
Też bym miał radoche, lubię świecidla i gadgety :D
Z tym turbo nie wiem czy nagle się pojawiło :) przed kupnem odpaliłem auto tylko na kilkanaście sekund a potem przywiozłem lawetą :) wyje tym bardziej i mocniej się go dusi. W zasadzie od samego dołu. Słychać nawet jak na postoju dodaje się gazu. I to nie jest moje czepialstwo, to jest dość głośne. Trochę mnie to zdziwiło bo jak miałem zdjęta czapkę i dolot to sprawdziłem wirnik i ani drgnął.
Ja ostatnio miałem pęknięty na 0.5cm wąż od turbo do IC i gwizdało. Sprawdź połączenia bo może to taka pierdoła.
marek230482
28-01-2022, 21:14
Nie sądzę, żeby to była nieszczelność bo to nie jest świst a wycie. Poza tym wyje nawet jak dodaję gazu na postoju a wtedy przecież nie ma żadnego ciśnienia w dolocie. Nie mniej jednak i tak na razie będę jeździł i obserwował z tydzień. Dopiero potem się za to zabiorę.
Pobawiłem się też trochę "wyposażeniem" i o dziwo wszystko działa. Nawet dach :) chociaż tyle dobrego :) Uszkodzona jest tylko lewa lampa bo nie działa poziomowanie (z przycisku). A regulacja ręczna przy lampie w żadnej nie działa :( no świecą niestety trochę biednie te lampy.... będę musiał też środek odszczurzyć. Po pierwsze tapicerka a po drugi wszystkie przyciski na konsoli się kleją i złazi guma :( będę musiał to jakoś zregenerować.
Nie sądzę, żeby to była nieszczelność bo to nie jest świst a wycie. Poza tym wyje nawet jak dodaję gazu na postoju a wtedy przecież nie ma żadnego ciśnienia w dolocie. Nie mniej jednak i tak na razie będę jeździł i obserwował z tydzień. Dopiero potem się za to zabiorę.
Pobawiłem się też trochę "wyposażeniem" i o dziwo wszystko działa. Nawet dach :) chociaż tyle dobrego :) Uszkodzona jest tylko lewa lampa bo nie działa poziomowanie (z przycisku). A regulacja ręczna przy lampie w żadnej nie działa :( no świecą niestety trochę biednie te lampy.... będę musiał też środek odszczurzyć. Po pierwsze tapicerka a po drugi wszystkie przyciski na konsoli się kleją i złazi guma :( będę musiał to jakoś zregenerować.
Dach jeśli działa to pozostaje dbać :D Prowadnice oczyścić wraz przetkaniem odpływów z błotka. Sylikon w sprayu na prowadnice co jakiś czas i to najlepiej nie taki do uszczelek tylko bywają dostępne takie które mają w opisie "gęsty" i one są najlepsze. Zweryfikuj sobie też czasem na otwartym stojąc z tyłu czy nie wysuwają się bolczyki mechanizmu bo lubią czasem zdezerterować jak na foto. A jak by się cos zdarzyło to w lampce głównej masz kluczyk awaryjny którym zamkniesz dach. Nawet w zimnych miesiącach jak dasz ogrzewanie na full to w mieście można pojeździć z otwartym. Wcale nie będzie mega wiać i nie zmarzniesz, przetestowane :D
Przyciski to niestety standard że ta gumowata maź złazi. Do tego nawet jak się to ogarnie to same plastiki przycisków pękają.
Connect Nav niestety ma ten sam problem z tym klejem na przyciskach. Nie mogłem tego u siebie znieść i zrobiłem wszystko łącznie z regeneracją i malowaniem całego przodu NAVI. Moczenie w gorącej wodzie, szczoteczka z detergentem, jakaś chemia tylko z tym trzeba uważać bo aceton mi chyba zostawił matowy biały nalot.
Do zdemontowania przednich lamp trzeb zdjąć niestety zderzak.
marek230482
02-02-2022, 21:20
To znaczy że te przyciski wystarczy wyczyścić? Nie trzeba żadnych naklejek i odtwarzać napisów?
A dzisiaj dzięki koledze Zawaś zamieniłem trochę waluty na takie fanty. Nie jestem normalny :) jeszcze nie wiem czy silnik się nie rozpadnie, turbina mi gwiżdże a ja takie ekstrasy kupuję :D
Do tego zrobiłem dzisiaj skórkę gliptone.4150141502
Niech służy :bravooo:
Przyciski Nav raczej jak już masz zatarte symbole to by trzeba na nowo położyć. Więc zdarcie tego szlamu może i być ciężką chemią. Są do kupienia szablony symboli. U mnie były zrobione symbole. I tak poleciałem ramkę w czarny mat i przycisk, gałki. Potem lakier mat. Roboty i czasu trochę to zabrało. Miałem drugą Navi srebrną i mocno się zdziwiłem jak się okazało że nie są identyczne i nie wszystko zamiennie pasuje. Rozkłada się to w miarę dobrze wszystko i składa.
Zajechane Navi kupi taniej. Ori w bdb stanie praktycznie niemożliwe do dostania a jak już to i tak przyciski się będą rysować i zaczną się kleić z czasem. Zregenerowana wizualizalnie to okolice 500 zł.
marek230482
04-02-2022, 22:50
Będę sam to robił. Na początek zmyję tą gumę i zobaczę co zostanie. Ale fakt, niektóre mają zdarte już te piktogramy. Ale szablonów na alegroszu nie znalazłem. Gdzie to można kupić?
A z nowości dzisiaj rozsypała się turbina...... Właśnie ją wyciągnąłem.... wirnik zmielony. Gorzej że żre mi też płyn chłodniczy. Nie mam pojęcia gdzie znika. Ale test CO2 nic nie wykrywa, wycieków nie widzę. A mam wrażenie że dostaje się do oleju bo robi się szary po dłuższym czasie. A olej już 4x zmieniałem.
41506
Wirnik wygląda tak jak by tam się dostało coś większego. Ten świst pewnie ma z tym dużo wspólnego.
Nagrzewnica nie cieknie?
marek230482
05-02-2022, 10:38
Nie aż tyle bo po kilkudziesięciu km w zbiorniku już nic nie ma. W dodatku olej mi szarzeje i mam wrażenie że do niego się woda dostaje. Obejrzałem też dolot i cholera poza olejowym nalotem mam wrażenie że jest w nim płyn/woda..... na tłustych ściankach widać kropelki. Nie mam pojęcie skąd. A wszystko przy robocie głowicy wyciągałem i czyściłem. Filtr nowy..... Gdyby tu był jakiś wymiennik olej/woda to bym zrozumiał a tak to jestem w kropce.
Czemu turbo się rozpadło trudno ocenić. Ono może już było rozsypane wcześniej. Ale nie miałem jak sprawdzić bo odpaliłem auto przed kupnem na dosłownie kilkadziesiąt sekund.
marek230482
05-02-2022, 20:07
Turbina zmieniona. Dobrze się trafiło że znajomy od Alfy GT miał "na zapas". Zmieniłem też po raz kolejny olej. Niestety znowu jest w nim płyn :( najwyraźniej pęknięcie jest w bloku.....
Turbina zmieniona. Dobrze się trafiło że znajomy od Alfy GT miał "na zapas". Zmieniłem też po raz kolejny olej. Niestety znowu jest w nim płyn :( najwyraźniej pęknięcie jest w bloku.....
No właśnie tak szukając możliwości gdzie się płyn przedostawać może do oleju to chyba tylko blok. Skoro głowica regenerowana, UPG nowa :/
Te 400 to przecież znowu nie tak wiele. Tam gdzie pokazywałeś graty do czyszczenia to wszystko czarne raczej było. A tester na zbiorniczku nadal nic nie wykazał spalin w ukladzie?
marek230482
05-02-2022, 23:44
Nic.... dwa razy sprawdzałem. Nic nie odbarwia. Anie na gorącym, ani na obrotach. A jak dmuchnę to od razu żółty się robi.
To co blok by był? :mad:
Od zewnątrz pewnie nie widać nic zapoconego? Pod autem płyn nie kapie nigdzie?
marek230482
06-02-2022, 10:38
Na to mi wygląda..... Przypadek rzadki ale możliwy. Nie mam pomysłu jak to sprawdzić. Równie mało prawdopodobne jest, że "nowa" głowica tak przepuszcza. Wewnętrznie albo na uszczelce..... ale wszystkie z możliwych hipotez jest równie nieprawdopodobne że nie wiem co robić.....
Pogadam jeszcze z Kubą z FlarItal, on ma duże doświadczenie. Jeżeli statystycznie wykluczy pęknięcie w tych blokach to może się pokuszę o ponowne zrobienie głowicy i UPG.
marek230482
11-02-2022, 22:45
Podczas gdy głowica poszła na ponowne sprawdzenie zabrałem się za przyciski. W kierownicy i na konsoli środkowej wszystkie zmasakrowane. Te z kiery i klimy udało się uratować i wyczyścić. Ale niestety te z nawigacji są nie do uratowania.
41543415444154541546
marek230482
12-02-2022, 20:22
Ciągle oczekując na werdykt z głowicą dłubię mniej lub bardziej potrzebne rzeczy.
- zamontowałem wszystkie przyciski po czyszczeniu
- zamontowałem czujniki cofania
- zdjąłem przedni zderzak i lampy.
Jak widać IC całkiem pokaźny.. W lampach klasycznie nie działała ręczna regulacja wysokości. Naprawiłem już to. Jednak lewa lampa jest w stanie tragicznym. Brak dekli, odbłyśnik odłazi, syf w lampie. Płukanie niewiele dało..... Trzeba się rozglądać za nową.
415554155641557
ICek sporawy :-)
Przyciski ze szlamu jak emblematy są całe da się wyczyścić, problem jest jak emblematy się wytarly.
marek230482
12-02-2022, 21:56
W navi są wydarte....
marek230482
15-02-2022, 21:58
Dzięki koledze z forum stilo mam naklejki do regeneracji i bardzo przydatny gratis :)
4156941570
marek230482
16-02-2022, 18:37
Auto silnika nie ma a ja takie gadgety dokupuję :lol:
Dzięki Zawaś!
41579
marek230482
19-02-2022, 21:35
Ale jest rzeźnia...... "nasi wszędzie byli". Pełno śrub ukręconych, przekręconych, pełno dziadostwa........ Nawet na sprzęgle śruby były obrobione..... W dodatku sprzęgło chyba wygląda na wykończone. W sumie się nie znam ale chyba go za mało zostało...... macie jakieś doświadczenie?
415904159141592
marek230482
20-02-2022, 17:14
Kolejne niespodzianki...
41594
marek230482
05-03-2022, 17:49
Odpocząłem psychicznie od tej katastrofy i powoli zabieram się za składanie.
W tygodniu przyszło mi trochę fantów. Między innymi panewki. Udało się jeszcze kupić ostatnie sztuki Ricambri Originali produkcji Glyco. Ceny też okazyjne bo wszystkie paneki wyszły mnie raptem 250zł. Dzisiaj powolutku sobie to złożyłem. Jako ciekawostkę mogę napisać że w bravo obie półpanewki były z rowkiem i otworami olejowymi a w stilo i te nowe co kupiłem to jedna półpanewka jest pełna i idzie na stopkę.
4167241671
marek230482
20-03-2022, 15:15
Wyjechał!!! :) wreszcie
4171841719
Gratulacje :-) ciekawi mnie jak wygląda podsumowanie kosztów ;) prezentuje się stilacz wyśmienicie.
marek230482
20-03-2022, 23:00
Zakup 2500zł
Pierwsze podejście - UPG. Głowica 1000zł, rozrząd i części do wymiany czapki też koło 1000zł.
Drugie podejście. Zrobienie czapki (test, planowanie) i części do jej zmontowania na nowo też koło tysiaka. Rozrząd poszedł ten sam.
Ale do tego doszło sporo pobocznych wydatków. Sprzęgło 250zł, półoś 200zł, Panewki i uszczelniacze wału koło 400zł. turbo 400zł.
Przy okazji poszedł nowy olej do skrzyni (150zł), nowe wszystkie osłony przegubów i samar (koło 200zł). Nie wspomnę jeszcze o kilku bańkach oleju płynu chłodniczego.
Tak więc stilon wyszedł ~7,5kzł. No niestety. Ale pęknięty blok to jak trafić w totolotka :)
A tak na prawdę jeszcze nie wiem czy wszystko jest ok. Jeżdżę i obserwuję :)
Prace się przeciągały bo raz że czas (tylko wieczkami dłubałem), dwa że budżet. Nie za bardzo miałem chęć wywalać tyle kasy na raz. A aut mam aż za dużo więc się śpieszyć nie musiałem. Na spokojnie sobie wszystkie rzeczy ogarniałem. Jakieś pierdółki. Przez przypadek podejrzałem że w stilo pas przedni się całkowicie odkręca. To rewelacja. Włożenie i uzbrojenie silnika to bajka. Nawet na przyszłość do zrobienia turbo albo kompresora to okręca się pas i robota staje się pięknie przyjemna. Żeby ogołocić przód wystarczy zrzucić zderzak i belkę na 6 śrub.
marek230482
06-07-2022, 22:47
Jakby ktoś się przez przypadek zastanawiał to stilon śmiga. Zrobił już prawie 10kkm i silnik po remoncie ma się dobrze. Nic się nie psuje i przyznam że ten silnik robi robotę w takiej budzie. Kopnięcie ma takie aż mam wrażenie że mój prawie trzystu konny saab gorzej jedzie :D
A dzisiaj wpadły nowe hamulce przód.
4199641997
Ja w swoim stilaczu mam podobnie. Tylko 115km, a mam wrażenie że jedzie tak samo jak moje byłe BMW, nie mówiąc o Marei.
marek230482
01-08-2023, 21:31
Jakby ktoś się przez przypadek zastanawiał to stilon przestał śmigać :lol: dzisiaj żonie zapalił się alladyn. Czyli koło się zamyka. Ten program musi być bardzo mocny że po 1,5 roku wykończył silnik.
marek230482
02-08-2023, 23:52
Dzisiaj postanowiłem auto z holować...... no odpalam a tu wszystko w porządku. No to jadę.... i tak dojechałem 40km do domu. Wszystko w porządku. No cuda panie, cuda. Za to ogrzewanie nie działa a nawiewy wariują.... to już nie wiem co gorsze :)
marek230482
03-08-2023, 22:09
Ten samochód mnie zaskakuje.... i też męczy. Okazało się że żonie się "przewidziało" to silnik się przegrzał bo wypluł wodę przez pękający wężyk przy silniku. Nie było płynu i puki się jechało delikatnie to było ok. Ale przyciśnięcie powodowało podniesienie temperatury. Żona pewnie tego nie zauważyła dopiero jak się świeciła czerwona kontrolka i komunikat stop. Wymiana wężyka, zmiana płynu i śmiga aż miło. Ale zmęczył mnie ten samochód. Chyba jednak pora go sprzedać.
I co by przyszło w zamian?
marek230482
03-08-2023, 23:14
Żona sama nie wie. Może nowe bravo, może jakaś nowsza alfa. Jak to z kobietami. Musi ją coś urzec więc jest to nieprzewidywalne ;)
marek230482
10-08-2023, 23:16
Auto odjechało do nowego właściciela. Całkiem niedaleko więc pewnie będzie widywane :)
No to czekamy na nowe auto 😁
loteroz03
22-11-2023, 15:24
W stu procentach zgadzam się z moim przedmówcą. Widać, że jak najbardziej zna się na rzeczy i wie o czym pisze.
----------------------------------
tani prąd (https://www.enea.pl/pl/dladomu/oferty-dla-domu/strefy_godzinowe_dla_domu)
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.