Jarema007
05-11-2021, 22:33
Cześć,
Już powoli tracę nadzieje na rozwiązanie problemu, problemy zaczęły się przy awarii obudowy pompy paliwa, zalała ona pompę od wspomagania, cóż pompa została zregenerowana. Ostatnimi dniami przejechałem autem jakieś 300 km bezproblemowo. Trzy dni temu jadąc do pracy znów zapaliła się kontrolka kierownicy i znów brak wspomagania. Dziś wymieniłem również przewód kat. 71777052 ( by -pass ) aby wyeliminować problem z wtyczką.
Generalnie na zimnym silniku wspomaganie chodzi bez zarzutów, po nagrzaniu coraz ciężej chodzi ( buczy pompa ) po czym wspomaganie się wyłącza. Po postoju ok 5-10 min wspomaganie wraca. Napięcie na akumulatorze 12,6 [V] ładowanie 14,4 [V]. Pompa zalana płynem FEBI 06161 wiem że powinno być TUTELA T. GI/R, ale po sprawdzeniu katy katalogowej mają taką samą lepkość oraz gęstość. Już opadają mi ręce z tym wspomaganiem.. A pomysłów zaczyna brakować.
Już powoli tracę nadzieje na rozwiązanie problemu, problemy zaczęły się przy awarii obudowy pompy paliwa, zalała ona pompę od wspomagania, cóż pompa została zregenerowana. Ostatnimi dniami przejechałem autem jakieś 300 km bezproblemowo. Trzy dni temu jadąc do pracy znów zapaliła się kontrolka kierownicy i znów brak wspomagania. Dziś wymieniłem również przewód kat. 71777052 ( by -pass ) aby wyeliminować problem z wtyczką.
Generalnie na zimnym silniku wspomaganie chodzi bez zarzutów, po nagrzaniu coraz ciężej chodzi ( buczy pompa ) po czym wspomaganie się wyłącza. Po postoju ok 5-10 min wspomaganie wraca. Napięcie na akumulatorze 12,6 [V] ładowanie 14,4 [V]. Pompa zalana płynem FEBI 06161 wiem że powinno być TUTELA T. GI/R, ale po sprawdzeniu katy katalogowej mają taką samą lepkość oraz gęstość. Już opadają mi ręce z tym wspomaganiem.. A pomysłów zaczyna brakować.