Mietek90
19-10-2021, 12:11
Witam, kupiłem autko Doblo z 2012r 1.4b 95KM
Ma błędy na liczniku "check engine" oraz "kontrolka ładawania" więc kupiłem kabelek i mam:
P0621-11 Alternator D+ signal
P0135-13 Preheatinh resistance 1 above catalyser
P-130-13 Lambda 1 signal above catalyser
Sprawdziłem alternator z kanału wygląda na cały nie pęknięty( wygoglowałem że lubią pękać)
Ładowanie jest na poziomie 13.3V
Połączenia wyglądają ok, który kabel to D+? Jakiś schemat?
Pozostałe 2 błędy jak wygoglowałem dotyczą sondy lambda i ponoć gdy są oba raczej problem jest w okablowaniu niż w samej sądzie, która to ta Lambda 1 ta przy kolektorze czy ta za katalizatorem? Jakie napięcia powinny być w kostce?
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi.
Ma błędy na liczniku "check engine" oraz "kontrolka ładawania" więc kupiłem kabelek i mam:
P0621-11 Alternator D+ signal
P0135-13 Preheatinh resistance 1 above catalyser
P-130-13 Lambda 1 signal above catalyser
Sprawdziłem alternator z kanału wygląda na cały nie pęknięty( wygoglowałem że lubią pękać)
Ładowanie jest na poziomie 13.3V
Połączenia wyglądają ok, który kabel to D+? Jakiś schemat?
Pozostałe 2 błędy jak wygoglowałem dotyczą sondy lambda i ponoć gdy są oba raczej problem jest w okablowaniu niż w samej sądzie, która to ta Lambda 1 ta przy kolektorze czy ta za katalizatorem? Jakie napięcia powinny być w kostce?
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi.