Zobacz pełną wersję : regulacja kierunku nawiewu Tipo 1,6 klima manualna
Wiesław Wojciechowski
18-10-2021, 14:44
zacina mi się pokrętło regulacji kierunku nawiewu - działa tylko nawiew na szybę przednią, przy przestawianiu na nogi lub klatkę piersiową jest opór. Czy ktoś wie jak to rozebrać. W serwisie zaśpiewali minimum 1000 zł za robociznę
Jacek K.
19-10-2021, 00:21
A dlaczego naprawa nie na gwarancji?
jacekviola
19-10-2021, 14:57
A dlaczego naprawa nie na gwarancji?
a moze juz jest po gwarancji ?
w opisie ma 2020 ale model 1.4 wiec mozna domniemywac ze usterka dotyczy innego egz ktorego roczniks nie znamy
Jacek K.
19-10-2021, 18:57
a moze juz jest po gwarancji ?
w opisie ma 2020 ale model 1.4 wiec mozna domniemywac ze usterka dotyczy innego egz ktorego roczniks nie znamy
Fakt > można :)
Trochę zabrakło konkretnych informacji ...
Wiesław Wojciechowski
20-10-2021, 08:28
To 2 TIPO 2016 r 1;6 dizel kom bi
jacekviola
20-10-2021, 12:27
zacina mi się pokrętło regulacji kierunku nawiewu - działa tylko nawiew na szybę przednią, przy przestawianiu na nogi lub klatkę piersiową jest opór. Czy ktoś wie jak to rozebrać. W serwisie zaśpiewali minimum 1000 zł za robociznę
cena wysoka bo byc moze to nie samo pokrętło a jakas klapa i trzeba demontować dechę.
Tak mialem w Bravo (tez manualna) i naprawa wyglądała tak:
41086
Jacek K.
20-10-2021, 17:22
naprawa wyglądała tak:
Masakra, nie ma co, "ładnie" to technologicznie rozwiązali, dobrze, że jeszcze silnika nie trzeba było wyjmować. Powinien być jakiś dostęp przez środkowy panel, demontaż schowka itp.
Dlatego się boję automatycznej klimy ;-). Ale może być gorzej. Moj byly szefo kiedyś kupił takie bmw co do wymiany rozrządu trzeba bylo silnik wyciągać za dwie średnie krajowe. Kiedyś patrzę a już nim nie jezdzi i pytam co sie stało. "Do tej k.wy tyle pieniedzy wsadzilem ze miałbym nowe normalne auto. Sprzedał dziada.
brylancik13
21-10-2021, 22:19
Boisz sie aitomatycznej klimy bo popsula sie komus manualna?
jacekviola
22-10-2021, 09:41
Dlatego się boję automatycznej klimy ;-).
niesmialo chcialbym zauwazyc ze poza elektroniką sterującą , czujnikami itp, samo sterowanie klapami nawiewu jest na wszedzie na silownikach - zarowno w manualnej i automatycznej. To juz nie czasy cięgiełek i linek.
Jak zresztą widziales - mialem w bravo wymienane silowniki mimo ze byl to manual.
Przecież tu zwykłe cięgna są właśnie. Jedyny siłownik jest w obiegu zamkniętym.
jacekviola
22-10-2021, 18:36
Przecież tu zwykłe cięgna są właśnie. Jedyny siłownik jest w obiegu zamkniętym.
cholera, czyli mnie oszukali przy bravo!
a powaznie to widocznie uproscili to w tipo
same pokretla są faktycznie na linkach. Jesli zatem nie jest to kwestia zacinania sie na panelu to byc moze głebiej i wtedy moze rzeaczywiscie trza drzec wiecej
kartonik
23-10-2021, 11:15
Miałem Bravo z manualną klimą i na 99,9% sterowanie nawiewami było na lince.
jacekviola
23-10-2021, 13:51
Miałem Bravo z manualną klimą i na 99,9% sterowanie nawiewami było na lince.
no dobra, ale jesli stwierdzili ze strzelilo cos glebiej to pewnie trza rwac dechę i stad cena
wymiana panelu to pryszcz
Technologia montażu ma tu pierwszeństwo przed serwisowaniem. Obstawiam że najbardziej awaryjne mogą być siłowniki. Żeby wymienić niektóre z nich (bo nie wiem czy wszystkie) trzeba rozbebeszać dechę. A pewnie dało by się je zamontować niżej w dostępnym miejscu a sterowanie zrobić przez jakiś popychacz. Albo kokpit z kilku części. Ale kto ma w tym interes? Oczywiście że sama klapa czy inny element nagrzewnicy się też może spierdzielić. No ale prawdpodobieństwo jakby mniejsze.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.