Zobacz pełną wersję : Kasowanie kontrolki poduszki powietrznej
Witam wszystkich,
czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć krok po kroku, jak wykasować kontrolkę poduszki powietrznej za pomocą multiecuscan?
malutki1989
05-10-2021, 15:40
Włączasz program
Podłączasz przewód do złącza diagnostycznego w aucie
Wybierasz auto
Podłączasz się do modułu poduszek
Sprawdzasz, czytasz i dopiero usuwasz błędy
Jeśli po usunięciu błąd powraca, trzeba go wyeliminować zgodnie z kodem i opisem usterki.
Jaki przewód i jaką ewentualnie przejściówkę musisz mieć, sprawdzisz na Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars (http://www.multiecuscan.net) w zakładce pojazdy.
Włączasz program
Podłączasz przewód do złącza diagnostycznego w aucie
Wybierasz auto
Podłączasz się do modułu poduszek
Sprawdzasz, czytasz i dopiero usuwasz błędy
Jeśli po usunięciu błąd powraca, trzeba go wyeliminować zgodnie z kodem i opisem usterki.
Jaki przewód i jaką ewentualnie przejściówkę musisz mieć, sprawdzisz na Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars (http://www.multiecuscan.net) w zakładce pojazdy.
Malutki1989 wielkie dzięki za odpowiedź. Niestety jestem kompletnie zielony. Posiadam dwa interfejsy. Niestety żaden nie chce się połączyć z multiecuscanem. Program nie wykrywa żadnego połączenia. Czy robię coś źle, czy nie mam właściwego interfejsu?4100241003
Udało mi się podłączyć interfejs do komputera. MES pokazał błąd 229 i 254. Za niskie napięcie ECU oraz obwód deaktywacji poduszki powietrznej pasażera jest uszkodzony.
4100941010
Pokazuje i jeszcze takie błędy:
4101141012
Miał ktoś z takimi błędami do czynienia?
malutki1989
06-10-2021, 10:04
Jakie napięcie jest na aku? Przed uruchomieniem silnika i po uruchomieniu. Zwykły multimetr do sprawdzenia tego w zupełności wystarczy.
1.2 to prosty silniczek, więc nie potrzebuje dużo energii do rozruchu, jednak, kiedy prądu jest za mało, to sypie błędami.
Ja bym sprawdził jeszcze połączenia zgodnie z opisem w MES. Zaszkodzić nie zaszkodzi, a może któraś wtyczka lekko zaśniedziała i nie ma dobrego styku.
Jakie napięcie jest na aku? Przed uruchomieniem silnika i po uruchomieniu. Zwykły multimetr do sprawdzenia tego w zupełności wystarczy.
1.2 to prosty silniczek, więc nie potrzebuje dużo energii do rozruchu, jednak, kiedy prądu jest za mało, to sypie błędami.
Ja bym sprawdził jeszcze połączenia zgodnie z opisem w MES. Zaszkodzić nie zaszkodzi, a może któraś wtyczka lekko zaśniedziała i nie ma dobrego styku.
Akumulator jest nowy. 12,6 przed uruchomieniem, więc prąd ma. W których miejscach powinienem szukać wtyczek?
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.