Oblech
26-04-2021, 11:31
Dobry,
Pacjent Tipo 1.4 T-Jet kupiony w 2019 roku. Założona instalacja LPG Tartarini przez AutoGaz Śląsk. W chwili obecnej 21tyś przebiegu.
Gwarancja skończyła się miesiąc temu.
Samochód ma problem z rozruchem na zimnym silniku.
Objawy: nierówno pracujący silnik, czasami nie pali na wszystkie cylindry. Ostatnio bardzo szybko migający check plus awaria systemu start and stop.
Auto jeździło do AGŚ bo podobno lpg rozwalało mapę z benzyny tak mądre głowy w Ganinexie stwierdziły. Były regulacje, była wymiana listwy wtryskowej znowu kalibracje. Poprawiło się na tydzień i dalej to samo.
Jakoś średnio wierzę że to wina lpg i teraz pytanie jak dalej szukać i gdzie szukać.
Mam kostkę do obd, coś tam mechanicznie ogarniam.
Jeśli wypadają zapłony to może cewka ale jak na złość nie ma w pamięci żadnego błędu więc nie wiem który cylinder żeby podmienić. Zajrzę w weekend do świec żeby zobaczyć czy tam coś nie tak.
Z komputera wiem że bardzo duża korekta w plusie jest na benzynie do 14.5 nawet dochodzi.
Auto jeździ na paliwie z BP ale tu nie szukam problemu bo 2 diesle i 3 benzyniaki z firmy też na tym paliwie jeźdżą i jest wszystko ok.
Do ganinexu nawet nie jadę bo tam ręce opadają. Starczy że kiedyś nas wydymali na wymianie dobrych świec po 5tyś km za jedyne 750 złotych.
Jakieś rady?
Pacjent Tipo 1.4 T-Jet kupiony w 2019 roku. Założona instalacja LPG Tartarini przez AutoGaz Śląsk. W chwili obecnej 21tyś przebiegu.
Gwarancja skończyła się miesiąc temu.
Samochód ma problem z rozruchem na zimnym silniku.
Objawy: nierówno pracujący silnik, czasami nie pali na wszystkie cylindry. Ostatnio bardzo szybko migający check plus awaria systemu start and stop.
Auto jeździło do AGŚ bo podobno lpg rozwalało mapę z benzyny tak mądre głowy w Ganinexie stwierdziły. Były regulacje, była wymiana listwy wtryskowej znowu kalibracje. Poprawiło się na tydzień i dalej to samo.
Jakoś średnio wierzę że to wina lpg i teraz pytanie jak dalej szukać i gdzie szukać.
Mam kostkę do obd, coś tam mechanicznie ogarniam.
Jeśli wypadają zapłony to może cewka ale jak na złość nie ma w pamięci żadnego błędu więc nie wiem który cylinder żeby podmienić. Zajrzę w weekend do świec żeby zobaczyć czy tam coś nie tak.
Z komputera wiem że bardzo duża korekta w plusie jest na benzynie do 14.5 nawet dochodzi.
Auto jeździ na paliwie z BP ale tu nie szukam problemu bo 2 diesle i 3 benzyniaki z firmy też na tym paliwie jeźdżą i jest wszystko ok.
Do ganinexu nawet nie jadę bo tam ręce opadają. Starczy że kiedyś nas wydymali na wymianie dobrych świec po 5tyś km za jedyne 750 złotych.
Jakieś rady?