Zobacz pełną wersję : Problem z diagnozą 2,4 jtd
witam, kupiłem cromę 2,4 jtd z 2008r. miała uszkodzony egr więc go wymieniłem na nowy, skasowałem błąd i wszystko powinno być ok ale nie jest. Auto ciężko odpala, ma mniejszą moc(nie jakoś drastycznie ale jednak, mam drugą cromę do porównania) opóźniona reakcja na pedał gazu. Klapy wirowe zablokowałem na otwarcie ale nie zmieniło to słabego odpalania. Dodam, że auto jak nieraz dłużej muszę kręcić to puszcza gęsty dym. Robiłem test przelewowy wtrysków- wyszedł dobrze. wymieniłem filtr paliwa. Jak jeżdżę to nie kopci mimo wciskania gazu w podłogę, spalanie jest wręcz wzorowe. Mechanicy...temat rzeka ięc szukam sugestii z waszej strony i z góry dzięki!
Sprawdzić musisz wszystkie parametry silnika ... Jeżeli długo EGR był otwarty to w kolektorze pewnie jest smoła... Ta smoła pewnie zawaliła czujnik temperatury i ciśnienia doładowania ulokowany na kolektorze dolotowym. Radził bym odkręcić go i przemyć... Wyczyścić a następnie sprawdzić parametry takie jak ilość powietrza zasysanego, doładowanie, świece żarowe po wykręceniu, korekty wtrysków, zatkanie DPFa.. itp Z reguły DPF powinien byc zawalony jak EGR był otwarty ciągle ale i turbina również mogła dostać... Dużo możliwości :roll: Ale z twojego opisu najgorsze jest ciężkie odpalanie i to jest powód do zmartwień - zawsze możesz poprosić o pomiar ciśnienia sprężania.
Może ciężko odpala bo rozrusznik nie uzyskuje poprawnej prędkości obrotowej silnika... :?:
Zmierzyłem, obroty na pierwszy strzał są na poziomie 170-190 i w tym kierunku będę szukał.Dzięki.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.