mefiu27
22-08-2020, 11:26
Przy okazji malowania zderzaka założyłem czujniki cofania, takie tanie ze "znanego portalu aukcyjnego".
Przełożenie wiązki do środka auta jest łatwe - jest specjalna zaślepka gumowa. Przewody wychodzą w bagażniku i pod czarnym plastikiem na progu załadunkowym można je przełożyć w stronę błotnika.
Teraz potrzebuję się dostać do przewodu zasilającego żarówki świateł wstecznych.
Wiem, że przechodzi on przez gumowy łącznik klapa-dach.
Ciągnięcie przewodu z dołu bagażnika do dachu i tam lutowanie to średni pomysł.
Ma ktoś rysunki jak idzie ta wiązka w aucie i gdzie jeszcze mogę znaleźć plus po włączeniu biegi wstecznego ?
Przełożenie wiązki do środka auta jest łatwe - jest specjalna zaślepka gumowa. Przewody wychodzą w bagażniku i pod czarnym plastikiem na progu załadunkowym można je przełożyć w stronę błotnika.
Teraz potrzebuję się dostać do przewodu zasilającego żarówki świateł wstecznych.
Wiem, że przechodzi on przez gumowy łącznik klapa-dach.
Ciągnięcie przewodu z dołu bagażnika do dachu i tam lutowanie to średni pomysł.
Ma ktoś rysunki jak idzie ta wiązka w aucie i gdzie jeszcze mogę znaleźć plus po włączeniu biegi wstecznego ?