wzw
03-07-2020, 14:31
Witam, poszukuję porady
Stilon 1,9 80km nie odpala, zgasiłem i nie dychnie nawet.
Pierwsza diagnoza czujnik położenia wału, błąd 1320 zrobione, błąd znikł i aktualnie nie ma zapisanych.
Paliwo jest, pompa działa, do wtrysków dochodzi a silnik nie zapala.
logi:
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 11,168 V
Licznik przebiegu: 243860,3 km
Przebieg przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 0
Czasu max obrotów silnika: 0 ms
Max zmierzone obr. silnika: 0 obr/min
Prędkość pojazdu: 0,00 km/h
Obroty silnika: 89 obr/min
Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
Dawka paliwa: 33,43 mg/w
Całkowita ilość paliwa: 0,00 mg/w
Korekta wtrysku (cylinder 1): mg/w
Korekta wtrysku (cylinder 2): mg/w
Korekta wtrysku (cylinder 3): mg/w
Korekta wtrysku (cylinder 4): mg/w
Korekta wtrysku (cylinder 5): mg/w
Czas wtrysku pilotującego: 0,361 ms
Czas wtrysku głównego: 0,970 ms
Początek wtrysku pilotującego: 5,72 °
Początek wtrysku głównego: 2,72 °
Masa powietrza zasysanego: 3276,7 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 441,1 mg/w
Sygnał przepływu powietrza: 1,271 V
Temperatura powietrza: 31,2 °C
Sygnał temperatury powietrza: 2,370 V
Ciśnienie doładowania: 962 mbar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1333 mbar
Sterowanie doładowania/elektrozawór: 0,00 %
Strategia przeładowania (overboost): Nieaktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Nieaktywny
Temperatura paliwa: 25,9 °C
Zmierzone ciśnienie paliwa: 347,9 bar
Sygnał czujnika ciśnienia paliwa: 1,364 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 459,2 bar
Otwarcie regulatora ciśnienia: 40,00 %
Temperatura silnika: 26,3 °C
Sygnał temperatury silnika: 3,607 V
Ciśnienie atmosferyczne: 969 mbar
Sygnał ciśnienia atmosferycznego: 3,832 V
Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
Sygnał pozycji pedału przyspieszenia (ścieżka 1): 0,699 V
Sygnał pozycji pedału przyspieszenia (ścieżka 2): 0,362 V
Pedał hamulca: Zwolniony
Czujnik pedału sprzęgła: Wciśnięty
Napięcie kondensatora 1: 0,399 V
Kontrolka awarii: WYŁ
Kontrolka przegrzania silnika: WYŁ
Kontrolka świec żarowych: WYŁ
Moduł podgrzewania świec żarowych: Nieaktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: OK
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie: Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ
Ciśnienie oleju: OK
Kontrolka ciśnienia oleju: ZAŁ
Wentylator 1 bieg: Nieaktywny
Wentylator 2 bieg: Nieaktywny
Wentylator PWM: 0,02 %
Żądanie uruchomienia klimatyzacji: Dezaktywowany
Kompresor klimatyzacji: Nieaktywny
Presostat klimatyzacji - poziom I: Nieaktywny
Presostat klimatyzacji - poziom II: Nieaktywny
Ciśnienie klimatyzacji: 0,000 bar
Rozruch silnika: Dozwolony
Pozycja kluczyka: Stop
ECU silnika: Zaprogramowany
Silnik/ECU stop: Nieaktywny
Kod uniwersalny: Niewłączony
Linia CAN: OK
Klasa wtryskiwacza 1: Klasa 2
Klasa wtryskiwacza 2: Klasa 2
Klasa wtryskiwacza 3: Klasa 2
Klasa wtryskiwacza 4: Klasa 2
Klasa wtryskiwacza 5 (tylko dla 2.4): Niesklasyfikowany
Tempomat - ZAŁ/WYŁ: WYŁ
Tempomat - przyspiesz (+): Niewymagany
Tempomat - zwolnij (-): Niewymagany
Tempomat - wznów (RES): Zwolniony
Tempomat: Nieaktywny
Kontrolka tempomatu: WYŁ
Powód odłączenia tempomatu: Tempomat nie wykryty w EEPROM
Czujnik pedału hamulca (2): Zamknięty
Ustawiona prędkość tempomatu: 0,00 km/h
Dawka paliwa dla tempomatu: 0,00 mg/w
Tempomat: Nieprzyswojony
Dezaktywacja 3 tłoczka (jeżeli występuje): Aktywny
Przekaźnik płytki grzejnej (jeżeli występuje): Nieaktywny
Ograniczenie prędkości: Wysoka
Czy ktoś pomoże?
Stilon 1,9 80km nie odpala, zgasiłem i nie dychnie nawet.
Pierwsza diagnoza czujnik położenia wału, błąd 1320 zrobione, błąd znikł i aktualnie nie ma zapisanych.
Paliwo jest, pompa działa, do wtrysków dochodzi a silnik nie zapala.
logi:
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 11,168 V
Licznik przebiegu: 243860,3 km
Przebieg przy ostatnim programowaniu: 0,0 km
Liczba przekroczeń obrotów max silnika: 0
Czasu max obrotów silnika: 0 ms
Max zmierzone obr. silnika: 0 obr/min
Prędkość pojazdu: 0,00 km/h
Obroty silnika: 89 obr/min
Dawka paliwa wtrysku pilotującego: 0,0 mg/w
Dawka paliwa: 33,43 mg/w
Całkowita ilość paliwa: 0,00 mg/w
Korekta wtrysku (cylinder 1): mg/w
Korekta wtrysku (cylinder 2): mg/w
Korekta wtrysku (cylinder 3): mg/w
Korekta wtrysku (cylinder 4): mg/w
Korekta wtrysku (cylinder 5): mg/w
Czas wtrysku pilotującego: 0,361 ms
Czas wtrysku głównego: 0,970 ms
Początek wtrysku pilotującego: 5,72 °
Początek wtrysku głównego: 2,72 °
Masa powietrza zasysanego: 3276,7 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 441,1 mg/w
Sygnał przepływu powietrza: 1,271 V
Temperatura powietrza: 31,2 °C
Sygnał temperatury powietrza: 2,370 V
Ciśnienie doładowania: 962 mbar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1333 mbar
Sterowanie doładowania/elektrozawór: 0,00 %
Strategia przeładowania (overboost): Nieaktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Nieaktywny
Temperatura paliwa: 25,9 °C
Zmierzone ciśnienie paliwa: 347,9 bar
Sygnał czujnika ciśnienia paliwa: 1,364 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 459,2 bar
Otwarcie regulatora ciśnienia: 40,00 %
Temperatura silnika: 26,3 °C
Sygnał temperatury silnika: 3,607 V
Ciśnienie atmosferyczne: 969 mbar
Sygnał ciśnienia atmosferycznego: 3,832 V
Pozycja pedału przyspieszenia: 0,00 %
Sygnał pozycji pedału przyspieszenia (ścieżka 1): 0,699 V
Sygnał pozycji pedału przyspieszenia (ścieżka 2): 0,362 V
Pedał hamulca: Zwolniony
Czujnik pedału sprzęgła: Wciśnięty
Napięcie kondensatora 1: 0,399 V
Kontrolka awarii: WYŁ
Kontrolka przegrzania silnika: WYŁ
Kontrolka świec żarowych: WYŁ
Moduł podgrzewania świec żarowych: Nieaktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: OK
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie: Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ
Ciśnienie oleju: OK
Kontrolka ciśnienia oleju: ZAŁ
Wentylator 1 bieg: Nieaktywny
Wentylator 2 bieg: Nieaktywny
Wentylator PWM: 0,02 %
Żądanie uruchomienia klimatyzacji: Dezaktywowany
Kompresor klimatyzacji: Nieaktywny
Presostat klimatyzacji - poziom I: Nieaktywny
Presostat klimatyzacji - poziom II: Nieaktywny
Ciśnienie klimatyzacji: 0,000 bar
Rozruch silnika: Dozwolony
Pozycja kluczyka: Stop
ECU silnika: Zaprogramowany
Silnik/ECU stop: Nieaktywny
Kod uniwersalny: Niewłączony
Linia CAN: OK
Klasa wtryskiwacza 1: Klasa 2
Klasa wtryskiwacza 2: Klasa 2
Klasa wtryskiwacza 3: Klasa 2
Klasa wtryskiwacza 4: Klasa 2
Klasa wtryskiwacza 5 (tylko dla 2.4): Niesklasyfikowany
Tempomat - ZAŁ/WYŁ: WYŁ
Tempomat - przyspiesz (+): Niewymagany
Tempomat - zwolnij (-): Niewymagany
Tempomat - wznów (RES): Zwolniony
Tempomat: Nieaktywny
Kontrolka tempomatu: WYŁ
Powód odłączenia tempomatu: Tempomat nie wykryty w EEPROM
Czujnik pedału hamulca (2): Zamknięty
Ustawiona prędkość tempomatu: 0,00 km/h
Dawka paliwa dla tempomatu: 0,00 mg/w
Tempomat: Nieprzyswojony
Dezaktywacja 3 tłoczka (jeżeli występuje): Aktywny
Przekaźnik płytki grzejnej (jeżeli występuje): Nieaktywny
Ograniczenie prędkości: Wysoka
Czy ktoś pomoże?