PDA

Zobacz pełną wersję : Po wymianie uszczelki pod głowica nie ma ileju na wałkach rozrządu



kamil146
14-06-2020, 14:57
Witam. Pacjent fiat punto 2 1,2 16v po wymianie uszczelki pod głowica popycha że tłuka jak nie wiem, a do tego zauważyłem jakby nie dolatywał olej do góry. Kontrolka ciśnienia na liczniku gaśnie.

steyr
14-06-2020, 16:12
Trzeba sprawdzić ciśnienie oleju, uszczelka UPG dobrze założona? Silnik popracował dłużej na wolnych obrotach? Czasami trzeba parę minut aż się silnik i olej zagrzeje żeby regulatory ucichły.

kamil146
14-06-2020, 16:54
Łączny czas pracy po poskladaniu to ok 60 min ale im dłużej pracował tym głośniejsze były zawory. Kontrolka ciśnienia oleju gaśnie już przy samym kreceniu rozrusznikiem.

steyr
14-06-2020, 17:13
Łączny czas pracy po poskladaniu to ok 60 min ale im dłużej pracował tym głośniejsze były zawory. Kontrolka ciśnienia oleju gaśnie już przy samym kreceniu rozrusznikiem.

To coś jest nie tak, pytanie czy wszystko zostało dobrze poskładane.

kamil146
14-06-2020, 19:40
Wyjdzie na to że odwrotnie założyłem uszelke (idzie?) nic innego mi do głowy nie przychodzi.

steyr
14-06-2020, 19:50
Wyjdzie na to że odwrotnie założyłem uszelke (idzie?) nic innego mi do głowy nie przychodzi.

Nie wiem jak składałeś, zobacz w sieci jak się montuje prawidłowo i przypomnij sobie czy tak samo złożyłeś.

kamil146
15-06-2020, 18:53
Poprawione. Odwrotnie założyłem uszelke. Nowa uszczelka głowica po planowaniu i silnik chodzi. Dzięki za podpowiedź.

rajtkezjusz
15-06-2020, 22:21
Właśnie to chciałem napisać ,kiedyś w Oplu zamontowaliśmy uszczelkę odwrotnie i zagwozdka gdzie się podział jeden z otworów :) ,no ale my nie zdążyliśmy skręcić ,a ty już tak .

steyr
15-06-2020, 23:32
Nie wiem co za uszczelkę montowałeś, przeważnie na dobrych zamiennikach jest nabity napis "Top":rolleyes: Może krzywek nie sfrezowało Ci po takim zabiegu.

kamil146
16-06-2020, 18:03
Nic się nie stało, całe szczęście obyło się bez wymiany silnika 😊