7klakier
29-05-2020, 19:52
Cześć Wszystkim.
Stało się - kupiłem w tym tygodnu Tipo, 1.4, 95 KM (niestety, bo chciałem mocniejszy), Kombi, ale z małym przebiegiem - lekko ponad 27k km, bezwypadkowy, z "udokumentowaną" historią (sprawdzoną przeze mnie w historia pojazdu i autodna - niby wszystko ok, rzeczywiście bezwypadkowy) itp. Samochód, tradycyjnie oddałem do mechanika żeby dokładnie go przejrzał wymienił co trzeba. No i jak Mechanik zaczął się bliżej przyglądać, to zwrócił mi uwagę na kilka niepokojących kwestii:
- fatalne i nierówne spasowane elementów blacharskich (co może świadczyć o ich wymianie)
- samochód posiada ślady podłączenia spawarki,
- niektóre śruby widać, że są przyspawane fabrycznie, a inne leżące obok widać, że są przyspawane ręcznie,
- Maska najprawdopodobniej była malowana, oczym świadczą zacieki widoczne w kilku miejscach,
- przewód klimatzacji był wymieniany a samochód ma mniej niż 1 rok i 10 miesięcy
- niedbale są powymieniane niektóre elementy (tak sie przynajmniej wydaje)
- są braki w zapinkach przytrzymujących osłonę materiałową pokrywy silnika (co może świadczyć o możliwej ingerencji)
- ślady korozji na układzie rozrządu (co świadczyłoby o dłuższym niż sygnalizowany -1,5 m-ca - postoju auta.
Dla zobrazowania wszystkich opisów - załączyłem mnóstwo zdjęć. I tutaj mam pytanie do Was: czy w Waszych autach również takie tematy występują (czy blacharka może być tak niebdale spasowana)?
Dajcie znać co myślicie. Pozdrawiam,
Przemek
Stało się - kupiłem w tym tygodnu Tipo, 1.4, 95 KM (niestety, bo chciałem mocniejszy), Kombi, ale z małym przebiegiem - lekko ponad 27k km, bezwypadkowy, z "udokumentowaną" historią (sprawdzoną przeze mnie w historia pojazdu i autodna - niby wszystko ok, rzeczywiście bezwypadkowy) itp. Samochód, tradycyjnie oddałem do mechanika żeby dokładnie go przejrzał wymienił co trzeba. No i jak Mechanik zaczął się bliżej przyglądać, to zwrócił mi uwagę na kilka niepokojących kwestii:
- fatalne i nierówne spasowane elementów blacharskich (co może świadczyć o ich wymianie)
- samochód posiada ślady podłączenia spawarki,
- niektóre śruby widać, że są przyspawane fabrycznie, a inne leżące obok widać, że są przyspawane ręcznie,
- Maska najprawdopodobniej była malowana, oczym świadczą zacieki widoczne w kilku miejscach,
- przewód klimatzacji był wymieniany a samochód ma mniej niż 1 rok i 10 miesięcy
- niedbale są powymieniane niektóre elementy (tak sie przynajmniej wydaje)
- są braki w zapinkach przytrzymujących osłonę materiałową pokrywy silnika (co może świadczyć o możliwej ingerencji)
- ślady korozji na układzie rozrządu (co świadczyłoby o dłuższym niż sygnalizowany -1,5 m-ca - postoju auta.
Dla zobrazowania wszystkich opisów - załączyłem mnóstwo zdjęć. I tutaj mam pytanie do Was: czy w Waszych autach również takie tematy występują (czy blacharka może być tak niebdale spasowana)?
Dajcie znać co myślicie. Pozdrawiam,
Przemek