Krzysiu21
05-02-2020, 08:34
Cześć, mam problem z Stilo 1,6 16v benz/gaz. Problem zaczął się ok. miesiąc temu, przekręcam kluczyk, czekam aż kontrolni zgasną i przekręcam kluczyk w poz rozruch. Po sekundzie rozrusznik zaczyna pracować i odpala. Gdy jest zagrzany nie zauważam takiego objawu. Z czasem opóźnienie zwiększa się nawet do 3 sekund.
Odpiąłem klemę masy na drucikach przymocowanych do miernika, dzięki temu nie było zaniku napięcia, zegar dalej pokazywał aktualną godzinę. Miernik pokazywał pobór 31-36mA. Więc tu problemu być nie powinno. Po odpaleniu bez obciążenia 14,5V z wentylatorem światłami i otwartymi drzwiami trochę poniżej 14V Napięcie przed odpaleniem 12,3V więc zareklamowałem akumulator (dziś wysyłam do serwisu) Podpięty został inny dosyć wiekowy ale z napięciem 12,5V Po zamontowaniu odpalam bez zwłoki, zostawiłem na kilka min by się doładował. Rano po 3 sek czekania aż rozrusznik zakręci odpuściłem przy 2 podejściu zgasło wszytko na liczniku. Do pracy pojechałem innym samochodem. Po pracy chcę podładować aku prostownikiem. Obecny aku ma już kilkanaście lat ale gdy trzeba było to odpalał samochody. Co dalej robić?
Odpiąłem klemę masy na drucikach przymocowanych do miernika, dzięki temu nie było zaniku napięcia, zegar dalej pokazywał aktualną godzinę. Miernik pokazywał pobór 31-36mA. Więc tu problemu być nie powinno. Po odpaleniu bez obciążenia 14,5V z wentylatorem światłami i otwartymi drzwiami trochę poniżej 14V Napięcie przed odpaleniem 12,3V więc zareklamowałem akumulator (dziś wysyłam do serwisu) Podpięty został inny dosyć wiekowy ale z napięciem 12,5V Po zamontowaniu odpalam bez zwłoki, zostawiłem na kilka min by się doładował. Rano po 3 sek czekania aż rozrusznik zakręci odpuściłem przy 2 podejściu zgasło wszytko na liczniku. Do pracy pojechałem innym samochodem. Po pracy chcę podładować aku prostownikiem. Obecny aku ma już kilkanaście lat ale gdy trzeba było to odpalał samochody. Co dalej robić?