Zobacz pełną wersję : Pytania dotyczące swapu 1.4 t-jet
gromc1995
04-01-2020, 01:26
Witam forumowiczów,
zastanawiam się w przyszłości nad swapem silnika na miejsce obecnego bo jak wiadomo 77km przy takim gabarycie to nieco mało, o to moje pytania odnośnie ewentualnego swapu :
1) Czy silnik i skrzynia z Grande Punto wejdą w miejsce 350a1000 bez większych przeróbek? Chodzi mi o łapy silnika i skrzyni oraz przeguby, czytałem że Qubo jest na takiej samej płycie co GP, nigdzie nie znalazłem informacji by ktokolwiek taki swap próbował robić.
2) czy skrzynie biegów z Grande Punto do silników 1.4 8v i 1.4 t-jet jest w takiej samej obudowie jak w Qubo?
Pozdrawiam
DrunkenThief
05-02-2020, 21:05
Szanowny kolego, też mam Qubo i od dłuższego czasu chodzi mi po głowie taka myśl jak Tobie. Niestety obawiam się, że jeśli sami tego nie sprawdzimy, to się nie dowiemy ;-)
Najwięcej części pasuję z GP i Mito oraz 500 Abarth.
38910
Najwięcej części pasuję z GP i Mito oraz 500 Abarth.
38910
Napisz proszę, więcej szczegółów! :food:
gromc1995
12-12-2020, 19:12
Najwięcej części pasuję z GP i Mito oraz 500 Abarth.
38910
Prosimy o więcej informacji, skąd zdjęcie - własne?
Podpinam się pod temat. Również się chętnie dowiem do i jak ;)
Podpinam się pod temat. Również się chętnie dowiem do i jak ;)
Niestety, RUFF na forum napisał tylko to, co powyżej, a ostatnio logował się ponad rok temu... :niewiem:
Wychodziły też Doblo z 1,4 T-Jet - może nadawałyby się na dawcę...
Podaję link do firmy, która zrobiła mnóstwo swapów we Fiatach, jak ktoś jest mocno zainteresowany to można zapytać:
TRS-Racing >> Realizacje (http://trs-racing.pl/realizacje/)
rajtkezjusz
05-01-2022, 12:49
Trzeba pamiętać, że auto rozpędzimy dzięki zmianie szybciej ,ale wyhamować też je trzeba ...
DrunkenThief
01-02-2022, 01:46
Trzeba pamiętać, że auto rozpędzimy dzięki zmianie szybciej ,ale wyhamować też je trzeba ...
To zależy ile auto przytyje od swapu. Moje Qubo praktycznie staje w miejscu i myślę, że jest jeszcze spory zapas siły hamowania ze względu na możliwości załadunkowe jak i bębny z tyłu (przez co przednie tarcze muszą być większe), które pewnie biorą udział w hamowaniu w bardzo ograniczonym stopniu - u mnie fabryczne tarcze i klocki zostały wymienione po 54 tysiącach kilometrów.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.