Zobacz pełną wersję : 50 000 km Fiatem Tipo 1,4 T-Jet SW
Witam, może to kogoś zainteresuje, takie moje przemyślenia z półtorarocznej jazdy moim Tipo.
bahamut24
08-09-2019, 13:42
To praca na jakieś zaliczenie?:lol: pomijam już kwestie z wymianą lampy w tak krótkim czasie, mieli ot tak na stanie? Aso najpierw wysyla do fca zgloszenie reklamacyjne a cała procedura reklamacji trwa dluzej niż wypicie kawy.
Nie, w takiej formie poszło do prasy (lokalna opublikowała, branżowa na razie milczy).
A co miałeś na myśli pisząc " Uconnect z dożywotnio aktualizowaną nawigacją TomTom "
Jak bym nie był zorientowany w temacie to bym wnioskował że chodzi o darmowe dożywotnie aktualizacje. A aktualizować to sobie możesz dożywotnio jak zapłacisz.
"Moje" ASO aktualizowało już 2 razy i na fakturze takiej pozycji nie widziałem, więc zakładam, że nie doliczyli aktualizacji do ceny oleju.
"Moje" ASO aktualizowało już 2 razy i na fakturze takiej pozycji nie widziałem, więc zakładam, że nie doliczyli aktualizacji do ceny oleju.
Zapewne dlatego że bezpłatne aktualizacje masz przez 3 lata od momentu zakupu samochodu. Wysyłasz do prasy tekst który opiera się na Twoich domysłach? Wystarczyło poświecić 5 minut i zweryfikować a nie wprowadzać ludzi w błąd.
Nikogo nie zamierzam wprowadzać w błąd. Napisałem to, z czym się spotkałem w czasie eksploatacji samochodu, ot co.
P.S. Kilka lat temu kupiłem akcesoryjną nawigację Tom Tom i do dzisiaj ją bezpłatnie aktualizuję (mapa Europy) i nie widzę w tym czegoś nadzwyczajnego.
break assist control na 99% nie zareaguje na przebiegającego dzika przez drogę, czy na ruch poprzeczny innych pojazdów na drodze. Samo działanie systemu wspomagającego w moim odczuciu zagadką, gdyż aktywuje się losowo, przy zbliżonych do siebie sytuacjach na drodze.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Nikogo nie zamierzam wprowadzać w błąd. Napisałem to, z czym się spotkałem w czasie eksploatacji samochodu, ot co.
P.S. Kilka lat temu kupiłem akcesoryjną nawigację Tom Tom i do dzisiaj ją bezpłatnie aktualizuję (mapa Europy) i nie widzę w tym czegoś nadzwyczajnego.
odpowiedz na temat aktualizacji jest zawarta na stronach Mopar
What map updates are free and what ones are charged?
With Mopar Map Care, updates are free for three years from the vehicle warranty starting date.
czyli darmowa aktualizacja jest przez trzy lata od momentu zakupu fiata.
Kilka lat temu kupiłem akcesoryjną nawigację Tom Tom i do dzisiaj ją bezpłatnie aktualizuję (mapa Europy) i nie widzę w tym czegoś nadzwyczajnego.
A ja właśnie bym widział w tym coś nadzwyczajnego, bo fabrycznie wbudowane nawigacje w samochodach rządzą się własnymi prawami i za przedłużenie licencji trzeba słono bulić.
bahamut24
09-09-2019, 08:44
Aaa do prasy stąd taki cukierkowy opis szczególnie z wymianą tej lampy i jakie aso słodkie , pewnie za friko nastepny przeglad haha
Tipo w żadnej wersji wyposażenia nie posiada hamulca antykolizyjnego , o którym napisałeś w swoim wypracowaniu.
Wysłane z mojego S2 przy użyciu Tapatalka
Tipo w żadnej wersji wyposażenia nie posiada hamulca antykolizyjnego , o którym napisałeś w swoim wypracowaniu.
Wysłane z mojego S2 przy użyciu Tapatalka
Opcja nr 54, kod - 7Z6 "niezależne hamowanie awaryjne w mieście poza miastem z radarem"
Działa znakomicie, na samym początku poprosiłem o kalibrację i maksymalne zwiększenie czułości (po tym jak w Automaniaku Q5 nie wyhamowało).
Niekiedy zimą gdy radar jest zapadany śniegiem zapala się pomarańczowa kontrolka systemu, a komputer wyświetla informację "...radar systemu antykolizyjnego chwilowo niedostępny"
Co do nawigacji udałem się do "mojego" ASO potwierdzić bezpłatne aktualizacje; odpowiedź brzmiała "... u mnie obsługujesz - bezpłatnie aktualizujesz; czy macie lampy na stanie ... bez problemu wszystkie".
Co do odpowiedzi prasy otrzymałem m. in. telefon z Turynu (tam też wysłałem) i na tyle, na ile mi wystarczyło angielskiego to zrozumiałem, że też są dumni z tego, że jestem zadowolony i w przyszłości
jeżeli będę zainteresowany np. Stelvio (chciałbym, żeby było mnie kiedyś stać na takie cacko), to mogę liczyć na spory rabat.
Co do nawigacji udałem się do "mojego" ASO potwierdzić bezpłatne aktualizacje; odpowiedź brzmiała "... u mnie obsługujesz - bezpłatnie aktualizujesz;
Patrząc na Twoje wyjaśnienia mam wrażenie że nie potrafisz czytać, słuchać ze zrozumieniem, chodź inni starają Ci się wyjaśnić różne wątpliwe kwestie. U mnie serwisujesz - bezpłatnie aktualizujesz przez trzy lata. Jeżeli uważasz że aso będzie opłacać Ci dalszą licencję to Twoja wyobraźnia jest bardziej bujna niż przypuszczałem. Jak dla mnie temat zamknięty.
zbychbor
09-09-2019, 23:05
Człowiek się cieszy z samochodu. 50kkm bezawaryjnie. Darmowe aktualizacje. Cudowne ASO. Włosi zadowoleni z klienta.
A na forum niedowierzanie i wątpliwości :]
Po prostu życzę przemierzania kolejnych bezawaryjnych kkm.
Człowiek się cieszy z samochodu. 50kkm bezawaryjnie. Darmowe aktualizacje. Cudowne ASO. Włosi zadowoleni z klienta.
A na forum niedowierzanie i wątpliwości :]
Po prostu życzę przemierzania kolejnych bezawaryjnych kkm.Takie sci-fi, chociaż bardziej fi niż sci [emoji23][emoji23][emoji23]
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Opcja nr 54, kod - 7Z6 "niezależne hamowanie awaryjne w mieście poza miastem z radarem"
Działa znakomicie,
i zgodnie z instrukcją nie jest to hamulec antykolizyjny, tylko:
"SYSTEM FULL BRAKE CONTROL
62) 63) 64) 65) 28) 29) 30) 31) 32) 33) 34) 35) 36)
System Full Brake Control jest to dodatkowy element wspomagający kierowcę, dzięki któremu można zapobiec zderzeniom z pojazdami znajdującymi się przed samochodem użytkownika. Nie zastępuje kierowcy, który jest zobowiązany zachowywać bezpieczną odległość i dostosowywać prędkość pojazdu do warunków ruchu drogowego, widoczności i warunków pogodowych, nawet jeśli system ten jest aktywny.
NIE należy oczekiwać od systemu ostrzegającego o kolizji zmniejszenia prędkości: w przypadku braku użycia pedału hamulca przez kierowcę kolizja może mieć miejsce. System Full Brake Controll nie rozpoznaje obecności pieszych, zwierząt ani innych przeszkód, które pojawiają się na drodze i przemieszczają w kierunku poprzecznym do kierunku jazdy ani pojazdów, które jadą w kierunku przeciwnym."
przytaczając fragment instrukcji obsługi Tipo chcę jedynie rozróżnić Break Assist Controll od "MULTICOLLISION BRAKE" (hamuelc antykolizyjny)
"MULTICOLLISION BRAKE" uaktywnia automatyczne hamowanie po kolizji, nawet jeśli kierowca nie naciska pedału hamulca. Zapobiega to kolejnemu zderzeniu, względnie zmniejsza prędkość, z jaką do niego dochodzi. Hamowanie odbywa się dopóki prędkość jazdy nie spadnie poniżej 10 km/h. "MULTICOLLISION BRAKE" może zostać wyłączony w każdej chwili i należy do wyposażenia standardowego wszystkich wersji ŠKODY Octavia Combi.â
Istotą jednego systemu Break Assist Controll (Fiata) jest zmniejszenie prędkości auta *przed* kolizją, drugiego zaś zmniejszanie prędkości *po* kolizji Multicollision Break (Skoda) (hamulec antykolizyjny)
Wysłane z mojego S2 przy użyciu Tapatalka
Istotą jednego systemu Break Assist Controll (Fiata) jest zmniejszenie prędkości auta *przed* kolizją, drugiego zaś zmniejszanie prędkości *po* kolizji Multicollision Break (Skoda) (hamulec antykolizyjny)
Wysłane z mojego S2 przy użyciu Tapatalka
W pełni się z tym zgadzam (reszta poszła na priv).
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Zbychbor dziękuję i pozdrawiam.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.