Zobacz pełną wersję : Stilo trzęsie buda-pomocy!
painkiller
05-09-2019, 10:16
Witam serdecznie, niestety mam kłopot z moim przyjacielem 😁 a mianowicie Stilo 1.9 miltijet z 2006 roku, samochód trzęsie na wolnych obrotach, ponieważ ze sprzęgła dochodziły dziwne dźwięki wymieniłem cały zestaw razem z dwumasa i niestety nie ustąpiły drgania, poczytałem co może generować takie drgania i wyszło że może być to poduszka od strony akumulatora więc ja też wymieniłem, niestety dale nic, podczas pracy na luzie po włączeniu klimatyzacji drgania się zmniejszają gdy obroty rosną, podczas normalnej jazdy kiedy obroty są dość wysokie pow 1 tys nic nie trzęsie, co to może być? P
Sprawdź:
- korekty wtryskiwaczy
- luzy zaworowe
Kolo pasowe na wale korbowym...
painkiller
06-09-2019, 10:03
Wtryski wyczyszcze preparatem tec 2000 co do koła prasowego to duży koszt naprawy?
Wtryski wyczyszcze preparatem tec 2000...
Takie czyszczenie to sobie w buty można wsadzić. Korekty sprawdź.
painkiller
06-09-2019, 10:17
Oczywiście sprawdzę aczkolwiek czyszczenie mu nie zaszkodzi
Kolo pasowe ,to sam sobie wymienisz, klucze imbusowe ,masz?
painkiller
07-09-2019, 13:10
Mam wszystkie możliwe imbusy bo serwisu je rowery, dostanę się tam przez przednie prawe koło?
painkiller
10-10-2019, 15:09
Wtryskiwacze sprawdzone i to nie to, zostało koło pasowe i Bóg wie co jeszcze może być?
Zdejmowales ,moze pasek wieloklinowy i zapalales bez niego?
painkiller
12-10-2019, 11:42
Nie, na chwilę obecną zmienia się koło pasowe u mechanika, zobaczę jaki będzie efekt po wymianie
Jak po wymianie koła pasowego ??
Jak po wymianie koła pasowego ??
Wymiana koła jeszcze trwa.
painkiller
29-11-2019, 20:51
Witam generalnie wyszło zatarte łożysko alternatora do tego wymieniłem wszystkie poduszki pod silnikiem i skrzynia oraz przy okazji termostat :p i filtry, silnik trzęsie dużo mniej jednak dalej jest to mega denerwujące, wtryski są po korekcie i są ok, teraz na dniach wymienię koło pasowe, pasek wieloklinowy i rolkę napinacza, generalnie wszystko wskazuje na koło pasowe jeśli po wymianie dalej będą drgania wyrwe chyba włosy z głowy
To wersja 120 czy 150KM? W słabszej wersji 8V pozostają jeszcze luzy zaworowe do wyregulowania. No i została Ci jeszcze główna poduszka silnika, której koszt w zamienniku to ok. 450 zł :(
U mnie szarpie podczas ruszania i wpada w rezonans podczas zmiany biegów w czasie jazdy. Wstępne ustalenia telefoniczne z mechanikiem to
1. Poduszki
2. Przeguby wew.
W styczniu robota.
arturro2010
12-12-2019, 22:59
Może coś z tarczą lub dociskiem? U mnie np pompka wysprzęglika się kończyła i też szarpał przy ruszaniu i zmianie biegów.
Może coś z tarczą lub dociskiem? U mnie np pompka wysprzęglika się kończyła i też szarpał przy ruszaniu i zmianie biegów.Znalazłem kiedyś info, że padnięta pompka sprzęgła to:
- ciężko chodzący pedał sprzęgła
- wpadający pedał sprzęgła
- nieodbijający pedał sprzęgła
- utrudniona zmiana biegów
arturro2010
13-12-2019, 11:06
Ja miesiąc temu zmieniłem pompkę i jest o niebo lepiej, ale u mnie faktycznie już sprzęgło brało w podłodze a po odpowietrzeniu na kilkaset km wystarczało. Niemniej nawet wcześniej jak pedał chodził normalnie to nie dało się normalnie ruszyć, jakby non stop ASR działał a przy zmianach biegów jak na nauce jazdy szarpało :D U mnie już niestety i dwumasa niedomaga ale po zmianie pompki nie ten samochód. Wymiana przegubów i łożyska podpory nie dała tyle co wymiana pompki.
painkiller
15-02-2020, 12:11
Koło pasowe wymienione i jest gorzej niż przed wymiana, ręce opadają, poduszki też wymieniłem wszystkie, jakieś pomysły?
W przypadku 8V sprawdzić i wyregulować luzy zaworowe. Można też sprawdzić kompresję silnika. Nie napisałeś jakie masz korekty na biegu jałowym. Wibracje może powodować również dziurawy łącznik elastyczny wydechu lub urwany tłumik końcowy. Z tego co piszesz najtaniej wyjdzie podniesienie zakresu obrotów biegu jałowego. Zrobi to każdy tuner.
painkiller
15-02-2020, 15:04
Będę tak długo kopal aż znajdę przyczynę
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.