Zobacz pełną wersję : Geometria zawieszenia - fabryczne parametry
Cześć,
ma ktoś dostęp do FCA elearn Fiata Tipo? Potrzebuje parametry geometrii zawieszenia dla Tipo SW 1.4tjet określone przez producenta wraz z dopuszczalnymi tolerancjami. pozdrawiam
Zadzwoniłem do znajomego ASO Fiat-a w Krk i informację uzyskałem przez telefon, kolejny raz jestem mile zaskoczony tym ASO reklamy im nie będę robił. A więc tak dla potomnych poniżej podaje wartości parametrów geometrii zawieszenia które przewidział producent dla Tipo SW 1.4tjet:
Oś przednia:
- zbieżność sumaryczna: -0st 10' tolerancja +/- 8'
- kąt pochylenia koła: -0st 33' tolerancja +/- 20'
- kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy: 4st 29' tolerancja +/- 30'
Oś tylna:
- zbieżność sumaryczna: 0st 21' tolerancja +/- 16'
- kąt pochylenia koła: -1st 15' tolerancja +/-20'
Witam,
Podłączę się do tematu. Czy te dane mogą być zastosowane do Tipo Sedan 1.4 95KM ? Jeśli nie, to czy ktoś dysponuje danymi dla tego samochodu, albo wiedzą na jakiej płycie podłogowej jest zbudowane.
Byłem właśnie w zakładzie, całkiem porządnym, profesjonalnym ale niestedy nie dysponują danymi dla Tipo wogóle i odjechałem z kwitkiem. Na plus to to, że nic nie chcieli za to, pomimo, że podpieli już wszystkie przyrządy.
Do ASO już nie pojadę bo ostatnio trwało to u nich 3 godziny, zrobili 25 km jazdy próbnej a na koniec okazało się, że kierownicę do jazdy na wprost mam lekko w lewo. A kosztowało to prawie 2x więcej niż w zwykłych zakładach.
Witam,
Podłączę się do tematu. Czy te dane mogą być zastosowane do Tipo Sedan 1.4 95KM ? Jeśli nie, to czy ktoś dysponuje danymi dla tego samochodu, albo wiedzą na jakiej płycie podłogowej jest zbudowane.
Byłem właśnie w zakładzie, całkiem porządnym, profesjonalnym ale niestedy nie dysponują danymi dla Tipo wogóle i odjechałem z kwitkiem. Na plus to to, że nic nie chcieli za to, pomimo, że podpieli już wszystkie przyrządy.
Do ASO już nie pojadę bo ostatnio trwało to u nich 3 godziny, zrobili 25 km jazdy próbnej a na koniec okazało się, że kierownicę do jazdy na wprost mam lekko w lewo. A kosztowało to prawie 2x więcej niż w zwykłych zakładach.
Ja ustawiałem u nich zbieżność i polecam ich, sprawdzają wszystkie kąty i podejmują się regulacji. Jak auto mocno klepane, poprzestawiane to nawet rozwiercają mocowania zawieszeń:cool: W bazie mają Tipo:
https://www.google.pl/maps/place/Stacja+Kontroli+Pojazd%C3%B3w+BLUE+Petra%C5%BCycki ego+60B/@49.983069,19.8847665,18z/data=!4m5!3m4!1s0x47165d13912be5fb:0x8f089260ef27c a7!8m2!3d49.9833068!4d19.8867177
Jak chcesz się dowiedzieć co do wartości kątów to zadzwoń do ASO Auto Krak na serwis, telefonicznie rok temu uzyskałem informację gość mi podał przez telefon to co znalazł w swojej bazie.
Nie doceniłem internetu :D. Poszperałem lepiej i znalazłem tu :https://fiatklubpolska.pl/zawieszenie-i-uklad-hamulcowy-tipo-537/problemy-z-geometria-i-zbieznoscia-w-nowy-tipo-44064/
steyr ,dzięki za namiary ale dla mnie trochę daleko a ten zakład o którym pisałem mam po drodze z pracy. Dam im te dane i ustawią, też sprawdzają wszystkie kąty a rozwiecać myślę nic nie muszą :)
Nie doceniłem internetu :D. Poszperałem lepiej i znalazłem tu :https://fiatklubpolska.pl/zawieszenie-i-uklad-hamulcowy-tipo-537/problemy-z-geometria-i-zbieznoscia-w-nowy-tipo-44064/
steyr ,dzięki za namiary ale dla mnie trochę daleko a ten zakład o którym pisałem mam po drodze z pracy. Dam im te dane i ustawią, też sprawdzają wszystkie kąty a rozwiecać myślę nic nie muszą :)
Jak masz sprawdzony warsztat to ok, dla mnie nie ma problemu jak trzeba i 100km podjechać nawet. Zapłacić to też nie problem, ważne żeby było zrobione raz a dobrze.
Robiłem u nich inne auto i było OK, więc pojadę z Tipo.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.