Zobacz pełną wersję : T-JET tuning, modyfikacje, [oraz opcja z lpg]
U mnie słychać szum/terkotanie na wolnych obrotach po uruchomieniu silnika. Wcisnę sprzęgło kilka razy i objaw znika. Wg mechanika to wysprzęglik.Raczej pierwsze objawy dwumasy, wciśnij do 1/3 sprzęgło czy ustaje.
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
Raczej pierwsze objawy dwumasy, wciśnij do 1/3 sprzęgło czy ustaje.
Przy okazji sprawdzę. Objaw nie pojawia się po każdym odpaleniu. Gdyby coś taki zestaw to dobra cena?
https://www.sprzegla24.pl/produkt/sprzeglo-z-kolem-dwumasowym-luk-600034100/97352?id=12501630
Przy okazji sprawdzę. Objaw nie pojawia się po każdym odpaleniu. Gdyby coś taki zestaw to dobra cena?
https://www.sprzegla24.pl/produkt/sprzeglo-z-kolem-dwumasowym-luk-600034100/97352?id=12501630Musisz sprawdzać po nr org, ten zestaw patrząc po zdjęciach jest do M32. Do Tipo tjet generalnie był duży problem poza ASO kupić sam komplet sprzęgła. Jak masz nie wielkie objawy to jeździć i obserwowac. Nowy zamiennik może być w podobnym stanie jak nie gorszym.
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
Musisz sprawdzać po nr org, ten zestaw patrząc po zdjęciach jest do M32. Do Tipo tjet generalnie był duży problem poza ASO kupić sam komplet sprzęgła. Jak masz nie wielkie objawy to jeździć i obserwowac. Nowy zamiennik może być w podobnym stanie jak nie gorszym.
Zdjęcia wg informacji na stronie są poglądowe. Nr kompletnego zestawu LUK to 600 0341 00. Ale póki co, dwumasy wolałbym nie ruszać jeśli okaże się, że aktualna nie ma luzów obwodowego/osiowego. Przerabiałem temat wątpliwej wymiany dwumasy w mjtd i nigdy już tego błędu nie powtórzę.
Tak przy okazji dwumasy i czipa. Czytam, że turbo GT14 później wstaje w porównaniu z IHI VL38. Wydaje mi się, poza oczywistą wadą (mniejszy kopa w dolnym zakresie obrotów) zaletą będzie ochrona układu przeniesienia napędu czyli sprzęgła, koła dwumasowego i przegubów. Dobrze myślę?
Zdjęcia wg informacji na stronie są poglądowe. Nr kompletnego zestawu LUK to 600 0341 00. Ale póki co, dwumasy wolałbym nie ruszać jeśli okaże się, że aktualna nie ma luzów obwodowego/osiowego. Przerabiałem temat wątpliwej wymiany dwumasy w mjtd i nigdy już tego błędu nie powtórzę.
Tak przy okazji dwumasy i czipa. Czytam, że turbo GT14 później wstaje w porównaniu z IHI VL38. Wydaje mi się, poza oczywistą wadą (mniejszy kopa w dolnym zakresie obrotów) zaletą będzie ochrona układu przeniesienia napędu czyli sprzęgła, koła dwumasowego i przegubów. Dobrze myślę?W teorii, ale zakres użyteczny obrotów gdzie możesz korzystać z max momentu idzie w górę.
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
Na grupie Giulietty straszą mnie, że jak zrobię czipa poza Cinsoftem to po kilkuset kilometrach będę szukał nowego silnika. Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie? Pytam, bo mam już wstępnie wybrany konkurencyjny warsztat. Aktualnie chciałbym zrobić stage 1 czyli samą mapę + wydajniejszy IC od diesla.
Na grupie Giulietty straszą mnie, że jak zrobię czipa poza Cinsoftem to po kilkuset kilometrach będę szukał nowego silnika. Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie? Pytam, bo mam już wstępnie wybrany konkurencyjny warsztat. Aktualnie chciałbym zrobić stage 1 czyli samą mapę + wydajniejszy IC od diesla.
Robiłem w Krk, 60tkm od programu na 170KM i nic się nie dzieje z silnikiem. Oczywiście pędzony w 100% na lpg. Miałem problemy z falowaniem po programie, ale to osobny temat. Cinsoft też ma ostatnio różne opinie, że idą na ilość a nie na jakość. U siebie najchętniej bym zrobił program od nowa u kogoś bardziej kumatego. Mam gościa z Będzina na śląsku, do którego się udam jak znajdę czas i wolne $.
Już ponad rok śmigam na LPG więc czas na podsumowanie. Instalacja działa bardzo dobrze. Nie mam problemów z porannym rozruchem, aczkolwiek przy 4 miesięcznej benzynie odpalanie trwało o 1-2 obroty wału dłużej. Dotankowanie świeżej benzyny eliminuje problem. Następnym razem w połowie okresu letniego dotankuję 5L benzyny i temat się raczej nie powtórzy.
Był jeszcze problem ujawniający się w niskich temperaturach, czyli w okresie jesienno-zimowym w postaci pojedynczego szarpnięcia przy pierwszym przełączeniu na gaz. Podgrzewanie wtryskiwaczy nie zdało egzaminu, ale za to pomogła zmiana czasu przełączania cylindrów z 200ms na wartość 0.
Spalanie LPG na zrzucie poniżej:
43416
Jest jednak jedna kwestia wymagająca wyjaśnienia. Zapach gazu, wyczuwalny spod maski - zwłaszcza w okresie letnim. Dwukrotne badanie szczelności w warsztacie LPG i samodzielnie z użyciem pianki na wszystkich łączeniach instalacji nie przyniosło rozwiązania. Podobnie test z użyciem detektora LPG na SKP. Węże gazowe Maflow. Opaski sprężyste. Tak myślę aby po okresie gwarancyjnym wymienić je na porządne skręcane tego typu:
43417
Podobnie z wszystkimi opaskami w dolocie/odmie. Macie może jakieś inne pomysły?
To nie smród ulatniającego się gazu a smród silnika skażonego gazem. Silnik przesiąkł tym paliwem i nabrał nowego zapachu :-) też to mam. Też z tym latałem po sprawdzeniach szczelności, nakupowałem preparatów i mierników i nic. Ważne, że w środku nie wali :-)
Jesli tak jest faktycznie, to prosiłbym pozostałych posiadaczy tjeta z lpg o potwierdzenie tej informacji
Wg mnie silnik powinien być na tyle szczelny, żeby takiego objawu nie było. Na forach przy okazji takich problemów wspomina się o nieszczelności kolektora wydechowego. U mnie siedzi pozmianowy, nacinany więc jego pęknięcie raczej wykluczam. Póki co, jedyne co udało się namierzyć to nieszczelność w gnieździe świecy pierwszego cylindra. Podczas wymiany świec stwierdzono obecność oleju. Wypadania zapłonów brak. Silnik odpala i pracuje poprawnie. Czy jednak to może być przyczyną smrodu gazu?
Dla ścisłości. Jak zatankujesz auto LPG i odepniesz pistolet ulotni się chmurą gazu, zaciągnij się tym i zapamiętaj jak śmierdzi LPG (właściwie to dodatek zapachowy żeby można było go wyczuć), potem otwórz maskę i powąchaj to co twierdzisz że jest zapachem uciekającego z silnika gazu. To dwa zupełnie inne zapachy.
Dalej jest jeszcze bardziej kolorowo. Po wymianie filtra gazu gazu lotnej lub ciekłej, a najlepiej obu, powąchaj te filtry (zużyte) i powiedz czy wali od nich tak jak z dystrybutora (chmura gazu po odpięciu pistoletu) czy tak jak z pod maski?
Powtarzam, to nie jest smród gazu co czujesz wokół auta, to są te syfy co zostają w filtrach, te substancje oleiste, to całe gowno co zakleja parownik i trzpień. Wrzucałem zdjęcia jak to wygląda. Ten syf przechodzi przez filtry do wtrysków, do silnika, wszędzie. Dlatego pisałem że to jest smród silnika skażonego gazem a nie wodór gazu. Dlatego zadem miernik ani żadna pianka nie pokaże ci nieszczelności bo jej nie ma na przewodach. To ten syf z gazu co się odkłada wszędzie, którędy przepływa gaz.
Sam dwa lata robilem aferę, że mi gaz się ulatnia ale nic tego nie potwierdzało, żadna kontrola czy to w aso czy skp czy gdzie tam jeszcze. Aż kumpel pokazał mi jak to wygląda u niego w Mitsubishi galant 2,5 V6 i pod maską unosił się ten zapach tego syfu właśnie. Wtedy nazwałem to smrodem silnika skażonego gazem - to żaden naukowy termin.
Jechałem też (miałem te nieprzyjemność) Fabia z LPG z pękniętym kolektorem dolotowym. Na gazie jebalo gazem w kabinie jak na stacji przy odpinaniu pistoletu.
Od jakiegoś czasu sam obsluhlguje auto i wymieniam filtry LPG i wszystko co miało kontakt z LPG w aucie wali właśnie tym syfem. A co to za syf to widać na foto filtra LPG od mopara ktory rozciąłem, wrzucałem kiedyś foto.
434184341943420
Mam w rodzinie Punto z LPG z przebiegiem 300 tys km. Gazem wokół auta nie śmierdzi. To jest kwestia szczelności instalacji i silnika moim zdaniem. Za jakiś czas z tym powalczę ;) Póki co, za 2 tygi wymiana uszczelki pokrywy zaworów. Uszczelka w oryginale w sklepie akuki.pl jedyne 320 zł. Wezmę chyba Erlinga.
maro1500
23-12-2023, 17:03
Qvadrat ten filtr to po jakim przebiegu?
15000 taki mamy syf w lpg
Za 2 tygi wymieniam filtry w swoim bolidzie. Jak mi gaziarz odda fanty to przetnę i wrzucę zdjęcia wkładów po 10 tys. km na gazie z Lotos/Orlen.
Gdzie Wy taki syfiaste lpg tankujecie? Mam parę aut na lpg i w żadnym po 10tkm nigdy nie miałem tak zawalonych filtrów lpg. W 99% tankowane u Don Orleone.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Mam w rodzinie Punto z LPG z przebiegiem 300 tys km. Gazem wokół auta nie śmierdzi. To jest kwestia szczelności instalacji i silnika moim zdaniem. Za jakiś czas z tym powalczę ;) Póki co, za 2 tygi wymiana uszczelki pokrywy zaworów. Uszczelka w oryginale w sklepie akuki.pl jedyne 320 zł. Wezmę chyba Erlinga.
Tam do wymiany tej uszczelki trzeba rozrząd rozpinać, jak zresztą w każdym 16v Fire
Tam do wymiany tej uszczelki trzeba rozrząd rozpinać, jak zresztą w każdym 16v Fire
Niestety tak, ale na szczęście pasek i napinacz kosztują grosze. Kumpel z pracy też ma tjeta więc składamy się na blokady rozrządu. Nie są drogie, 110 zł. Po nowym roku jadę na kontrolę oleju w gniazdach. Będzie sporo, auto leci na warsztat w trybie pilnym. Będzie mało lub wcale to temat odkładam na lipiec.
Tak przy okazji, popraszę mechanika o sprawdzenie dokręcenia kolektora dolotowego. Wiem, że jego demontaż do nawiertów pod nyple lpg do łatwych nie należy.
To Panowie jakie graty kupić aby bezpiecznie podnieść moc tak w okolicach 150 km tylko na pb ? Bo widzę że mocno wszyscy gazują a potem problem ja chcę iść tylko w pb i taką moc bez lagów silnika i czkawki . Coś doradzicie jeśli chodzi o graty ? pzd
Kto z kolegów robił mapę w t-jet bez lpg ?
LPG nie ma nic do rzeczy do zmiany mapy. Jak jest problem to tak samo wystepuje na Pb i lpg.
Samym softem zrobisz ok. 140KM. Poniżej wykres od ZIBISOFT, który dostałem jako przykład przyrostów mocy samą mapą. Być może się zdecyduję na lato, bo cennik i opinie ma przyzwoite.
Robiłeś w tym ZIBISOFCIE? Chciałbym jak ty zrobić program+ic i szukam w okolicy czegoś dobrego, a tam miałbym niedaleko. Ewentualnie ktoś podpowie gdzie warto zrobić w okolicy Piaseczno/Warszawa.
Cześć. Jeszcze nie. Dogadałem z "gazownikiem", że regulację po czipie zrobi mi w cenie przeglądu, a następny i przy okazji ostatni przegląd gwarancyjny z wymianą filtrów mam jakoś we wrześniu. Więc pewnie na czipa podjadę na początku września. Kontaktowałem się już ze Zbyszkiem z ZibiSoft na Fb. Koszt Stage1 to 1000 zł, czas wykonania 4-5h, czas oczekiwania na termin od 3 dni do 2 tygodni zależnie od sezonu.
adamus007p
29-08-2024, 17:15
Robiłem w Krk, 60tkm od programu na 170KM i nic się nie dzieje z silnikiem. Oczywiście pędzony w 100% na lpg. Miałem problemy z falowaniem po programie, ale to osobny temat. Cinsoft też ma ostatnio różne opinie, że idą na ilość a nie na jakość. U siebie najchętniej bym zrobił program od nowa u kogoś bardziej kumatego. Mam gościa z Będzina na śląsku, do którego się udam jak znajdę czas i wolne $.
@steyr
czy i jak poprawiłeś problem z falowaniem po programie?
czy przed programem też miałeś falowanie?
Funky_Koval
18-09-2024, 21:48
26:50 o wpływie AFR i EGT w Tipo 1.4 T-Jet
https://www.youtube.com/watch?v=mnqPl_f5Uws
@steyr
czy i jak poprawiłeś problem z falowaniem po programie?
czy przed programem też miałeś falowanie?
U mnie produkcja auta luty 2017r norma E6. Przed podnoszeniem mocy praktycznie problem nie istniał. Po programie dramat. Znalazłem patent od strony mechanicznej który ograniczył praktycznie do 0 efekt falowania i tak jezdze od 100tkm.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
26:50 o wpływie AFR i EGT w Tipo 1.4 T-Jet
https://www.youtube.com/watch?v=mnqPl_f5Uws
Nie sprawdzałem u siebie AFR w serii bo wtedy jeszcze nie miałem kontrolera, aczkolwiek u mnie auto z początku 2017r i praktycznie nie zauważyłem tego problemu. Po programie u mnie zaczęło się falowanie, gdzie AFR pod mocnym obciązeniem miałem ok 11,5 i tez falował. Niby Ci z Ecumod poprawiaja, znają temat a też słyszałem o przypadkach gdzie jednak zdarzyło sie że jednak auto czasami faluje pod mocnym obciążeniem. Nie piszę o permanentnym falowaniu podczas nie dużego obciążenia, bo to inny temat. Jeśli chodzi o falowanie pod duzym obciążeniem to dochodzi kwestia problemów z regulacją ciśnienia doładowania w granicznych punktach, co często się wiąże z katalizatorem E6.
Zapewnienia tunerów weryfikują wpisy na grupach. To wszystko opiera się na prostej maksymie - gwarancja do bramy, później się nie znamy. Gdyby chciało się temat drążyć to zabiją kosztami wymiany osprzętu - wymiana turbosprężarki (oczywiście na nową) lub zbędą stwierdzeniem TTTM.
Funky_Koval
24-09-2024, 01:23
Myślałem o Stage 1 ale widzę że więcej z tym kłopotu niż pożytku. Falowania żadnego w serii nie odczuwam, ładnie ciągnie od 2500-4500 obr/min. Na wiosnę zrobię rozrząd to może go wezmę na rolki, jak seria wyjdzie 125-127 KM i okolice 230Nm to szkoda zachodu.
Myślałem o Stage 1 ale widzę że więcej z tym kłopotu niż pożytku. Falowania żadnego w serii nie odczuwam, ładnie ciągnie od 2500-4500 obr/min. Na wiosnę zrobię rozrząd to może go wezmę na rolki, jak seria wyjdzie 125-127 KM i okolice 230Nm to szkoda zachodu.
Te z norma E6d produkcja od września 2018r czesto maja poniżej parametrów, moment ok 200Nm. Wg katalogu seria ma 215Nm. U mnie na VL38 zmieniłem jeszcze katalizator na Euro4, gruszke od turbo miałem z Gulietty tjet z 2013r to wrzuciłem i praktycznie nie faluje a i przyjemniej jeździ zapewne dzięki katalizatorowi Euro4. Z ciekawości może kiedyś odwiedzę hamownię.
Panowie jest jakiś dedykowany większy ic żeby pasował do tipka ? I czy turbiny o których najczęściej mowa vl36,vl38 gt1446 pasują bez przeróbek ?
Lamacait
12-10-2024, 11:18
Panowie jest jakiś dedykowany większy ic żeby pasował do tipka ? I czy turbiny o których najczęściej mowa vl36,vl38 gt1446 pasują bez przeróbek ?
Z tego co Mi wiadomo vl36/vl38 pasuje plug&play, garret to już rzeźba,
Z tego co Mi wiadomo vl36/vl38 pasuje plug&play, garret to już rzeźba,
Zgadza się. Dlatego u mnie modyfikacja pójdzie w kierunku VL38 i zmiany IC na większy. Zatem pytanie - czy ktoś miał styczność z turbawkami VL38 od Nissens lub Lucas? Cena nówek jest w miarę rozsądna, natomiast czytam, że w przypadku Nissens jakościowo jest loteria. Pozostaje zatem Lucas. Ktoś, coś?
Zgadza się. Dlatego u mnie modyfikacja pójdzie w kierunku VL38 i zmiany IC na większy. Zatem pytanie - czy ktoś miał styczność z turbawkami VL38 od Nissens lub Lucas? Cena nówek jest w miarę rozsądna, natomiast czytam, że w przypadku Nissens jakościowo jest loteria. Pozostaje zatem Lucas. Ktoś, coś?
Zawsze byłem przekonany, że turbo VL38 produkuje IHI, ale że Nissens albo Lucas mają coś wspólnego z tym to nie miałem pojęcia.
Mają
https://aparts.pl/urzadzenie-doladowujace-turbina-turbosprezarka-nissens-93537--93537,2nis
https://aparts.pl/urzadzenie-doladowujace-turbina-turbosprezarka-lucas-ltrparhf3vl38--ltrparhf3vl38
Opinii na ich temat niewiele, zwłaszcza w temacie Lucas. O Nissens piszą skrajnie różnie. Tuner, do którego miałem zamiar odstawić auto napisał mi właśnie, że nie podejmuje się specjalnie strojenia na takich "wynalazkach", tak jak na regenerowanych oryginałach, tudzież hybrydach..Wynika to prawdopodobnie z jego współpracy.z Cinsoftem, a ten od długiego już czasu w regenerację turbosprężarek się nie bawi. Dla mnie to dość zadziwiająca sprawa, bo przecież budowa turbosprężarki to nie nie jest żadna kosmiczna technologia. Pewnikiem te negatywne doświadczenia to tanie regeneracje na chińskich zamiennikach korasów, które w przypadku montażu w silnikach wysokoprężnych mogą narobić niezłego bigosu. Nie pozostaje mi zatem nic innego jak zakup nowej, nieregenerowanej turbosprężarki. Aktualna cena to jak w linku poniżej:
https://pl.turbochargers-shop.com/pl/p/Nowa-turbosprezarka-IHI-VL36-VL38/86
Ewentualnie zakup regenerowanej w polecanym warsztacie regenerującym i wybór tunera, który nie ma uczulenia na używane graty. Mając jednak na uwadze to co napisałem wcześniej jak i okoliczność, że 100% pewnych firm regenerujących jak na lekarstwo wydaje się to mocno ryzykowną imprezą.
A tu jako ciekawostka oferta na "IHI" z aliexpress:
https://a.aliexpress.com/_EjRYe5i
Czy zdjęcia przedstawiają rzeczywisty produkt i czy wart on jest funta kłaków, ciężko stwierdzić. Opinii kupujących brak.
Pytałem znajomego tunera o te turbiny Nissensa, stwierdził że to loteria. Osobiście nie testowałem, wole używki org z peknietym żeliwem. Żeliwo wymieniam, i jezdze dalej jak wirniki i luzy są ok w turbinie.
Koledzy czy krawędzie wirmika poniższej turbospręźarki IHI VL38 wyglądają OK? Turbo po przebiegu niespełna 70 tys km.
44349
Koledzy czy krawędzie wirmika poniższej turbospręźarki IHI VL38 wyglądają OK? Turbo po przebiegu niespełna 70 tys km.
44349
Ciężko z zdjęcia wnioskować, nie wygląda źle. Mam org VL38 po przebiegu ok 40tkm, dorzucam i składam na nowym żeliwie [na org jest małe pęknięcie pod WG] za 700pln.
Ciężko z zdjęcia wnioskować, nie wygląda źle. Mam org VL38 po przebiegu ok 40tkm, dorzucam i składam na nowym żeliwie [na org jest małe pęknięcie pod WG] za 700pln.
Podeślij zdjęcia. Mialeś na niej problem z falowaniem doładowania?
Podeślij zdjęcia. Mialeś na niej problem z falowaniem doładowania?
Nie montowałem, problem z falowaniem po części to kwestia programu i kata E6. Mam kata E4 u siebie i nie faluje.
Nie montowałem, problem z falowaniem po części to kwestia programu i kata E6. Mam kata E4 u siebie i nie faluje.
Napisałem PRIV.
Nie montowałem, problem z falowaniem po części to kwestia programu i kata E6. Mam kata E4 u siebie i nie faluje.
Ok, rozumiem że biznesu nie zrobimy, ale chociaż mi napisz jaki numer ricambi miałeś swojego fabrycznego katalizatora. Porównam ze swoim, bo to będzie jakieś info czy będą jakieś potencjalne problemy po czipie.
dzidzion
02-02-2025, 14:55
do tipo jaki podchodzi IC w miare PnP ??
damianesqu
01-04-2025, 16:03
też jestem na etapie szukania ICka do TIPO i nie spotkałem dedykowanego, natomiast Ci co maja to montowali Turboworks albo Fmic 550x180x65 ewentualnie z diesel'a 2.0
darokopijka
19-08-2025, 18:56
Witam. Też szukam większego IC do Tipo T-jet. Znalazłem coś takiego:
https://chlodnice-konarscy.com/intercooler-fiat-tipo-15-1-3-mjtd-1-4-i-1-6-mjtd.html.
Ktoś zna albo montował?
Witam. Też szukam większego IC do Tipo T-jet. Znalazłem coś takiego:
https://chlodnice-konarscy.com/intercooler-fiat-tipo-15-1-3-mjtd-1-4-i-1-6-mjtd.html.
Ktoś zna albo montował?
Zamontowałem 4 lata temu IC z Turboworks, przejechane ponad 120tkm i dalej jezdzi nic się z tym nie dzieje. Jak dobrze pamiętam to taki:
https://turboworks.pl/product-pol-4731-Intercooler-TurboWorks-550x180x65-wejscie-2-25.html
darokopijka
20-08-2025, 12:21
Dzięki steyr za podpowiedź. Pamiętasz może czy dużo jest "rzeźbienia" przy montażu?
I czy sam swap wystarczy, czy trzeba było program robić?
Dzięki steyr za podpowiedź. Pamiętasz może czy dużo jest "rzeźbienia" przy montażu?
Niestety rzeźba, ja poszedłem na skróty i przymocowałem na kątownikach do pasa przedniego. Do tego kolana redukcyjne trzeba, mufy, opaski i itp. Opaski najlepiej szerokie, nie zwykłe skręcane.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
I czy sam swap wystarczy, czy trzeba było program robić?
Jak nie zmieniasz turbiny to programu nie trzeba, z kolei wymiana samego IC jest wtedy sztuką dla sztuki. Coś tam może daje, albo efekt placebo.
darokopijka
24-10-2025, 15:30
Cześć.Przejrzalem wpisy od 2020 roku i nadal nie wiem czy ktoś sobie poradził na 100% z tym "kangurowaniem" w Tipo T-jet. Pytanie do STEYR: przerabianie pręta od gruszki pomogło? Nie skacze już przy przyspieszaniu?
Cześć.Przejrzalem wpisy od 2020 roku i nadal nie wiem czy ktoś sobie poradził na 100% z tym "kangurowaniem" w Tipo T-jet. Pytanie do STEYR: przerabianie pręta od gruszki pomogło? Nie skacze już przy przyspieszaniu?
Pomogło w znacznym stopniu, tak ze przejezdziłem tak z 60tkm. Od ok 40tkm mam kata Euro 5. Reasumując, teraz jakbym celował w wyzsze moce to podstawa to zmienić katalizator na Euro4/Euro5 lub sportowy, zmiany mechaniczne i dopiero robić program u kogoś który zna temat falowania w tych autach z ta norma.
darokopijka
24-10-2025, 23:47
Pomogło w znacznym stopniu, tak ze przejezdziłem tak z 60tkm. Od ok 40tkm mam kata Euro 5. Reasumując, teraz jakbym celował w wyzsze moce to podstawa to zmienić katalizator na Euro4/Euro5 lub sportowy, zmiany mechaniczne i dopiero robić program u kogoś który zna temat falowania w tych autach z ta norma.
Szkoda że tak późno spytałem. Już mam VL38 ,duży IC i program ale skacze przy przyspieszaniu. Miałem 140 KM z małego IHI i jeździło super ale pękła. STEYR Masz doświadczenie, poradź proszę co zrobić. Może wrócić sterownik do ustawień fabrycznych? Czy wymienić kata
Szkoda że tak późno spytałem. Już mam VL38 ,duży IC i program ale skacze przy przyspieszaniu. Miałem 140 KM z małego IHI i jeździło super ale pękła. STEYR Masz doświadczenie, poradź proszę co zrobić. Może wrócić sterownik do ustawień fabrycznych? Czy wymienić kata
Wymienić katalizator na poczatek, masz VL38 wiec nie ma sensu wracac do ustawien fabrycznych bo to nie fabryczna turbina.
darokopijka
26-10-2025, 23:02
Wymienić katalizator na poczatek, masz VL38 wiec nie ma sensu wracac do ustawien fabrycznych bo to nie fabryczna turbina.
Dzięki za pomoc. Zacznę od lagi na turbinie i pomyślę o jakimś katalizatorze. Podpowiedź proszę jeszcze od czego ten katalizator Euro 5 złożyłeś. Bravo,Giulietta czy jeszcze coś innego?
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.