PDA

Zobacz pełną wersję : Dodałem wskaźnik napięcia



JackTheNight
21-04-2019, 21:08
Bo ten pomiędzy zegarami zbyt dokładny nie jest, a ja lubię wiedzieć jakie mam napięcie z dokładnością do jednej dziesiątej wolta :
35711
W rzeczywistości lepiej widać wartość napięcia niż na tym zdjęciu powyżej.

Szary83
21-04-2019, 21:11
Ja mam rozdzielacz gniazda zapalniczki na 2 + 2 USB z wyświetlaczem bo też wolę wiedzieć [emoji16]

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

marx30
21-04-2019, 22:22
Prponuję chińskiego HUDa itp. monitorek na obd. Włączycie sobie co chcecie a niektóre obsługują błędy checka (podgląd, kasowanie)

kartonik
22-04-2019, 11:29
Bo ten pomiędzy zegarami zbyt dokładny nie jest, a ja lubię wiedzieć jakie mam napięcie z dokładnością do jednej dziesiątej wolta :
35711
W rzeczywistości lepiej widać wartość napięcia niż na tym zdjęciu powyżej.

Masz S&S w swoim Tipo?

JackTheNight
22-04-2019, 13:36
Nie mam , a czemu pytasz ?

kartonik
22-04-2019, 16:55
Jestem ciekaw jakie zmienne napięcie ładowania akumulatora podaje wskaźnik podczas jazdy z tym systemem.

FiatPrime
22-04-2019, 23:04
Ja mam rozdzielacz gniazda zapalniczki na 2 + 2 USB z wyświetlaczem bo też wolę wiedzieć

Prponuję chińskiego HUDa itp. monitorek na obd. Włączycie sobie co chcecie a niektóre obsługują błędy checka (podgląd, kasowanie)
Niestety jedno i drugie średnio się sprawdza. Po drodze jest kilka rzeczy które powodują przekłamania + tracimy możliwość obserwacji w trakcie rozruchu. W 99% wypadków miernik/zegar podpięty pod klemy pokazuje co innego niż OBD / co jest w zapalniczce.

To co ma Jack podpięte pod aku + jakiś przekaźnik żeby ciągle się nie świeciło najlepsze rozwiązanie :)

Szary83
22-04-2019, 23:27
Do obserwacji napięcia ładowania wystarczy. Z ciekawości sprawdzę za tydzień co pokazuje podczas rozruchu

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

JackTheNight
23-04-2019, 11:24
To co ma Jack podpięte pod aku + jakiś przekaźnik żeby ciągle się nie świeciło najlepsze rozwiązanie
NIestety aż tak się nie wpinałem, podlutowałem się do przewodów od gniazda zapalniczki - także na razie gaśnie mi miernik przy rozruchu.
Ale któregoś dnia podłączę się pod niebieski kabel od stacyjki, to jest napięcie INT, które nie zanika przy rozruchu silnika.
Spadek napięcia jest rzędu 0.05V na przewodach , także można to "olać" :)