PDA

Zobacz pełną wersję : Problemy po regeneracji turbo



cicuhel
17-04-2019, 13:25
Witam,
Tydzień temu oddałem auto do sprawdzonego mechanika, aby wyjął turbo i oddał do regeneracji, wymienił rozrząd olej i filtry oraz drobne prace przy zawieszeniu.
Auto było złożone i pojechało na jazdę testową z mechanikiem. Problem polega na tym, że turbo wstaje, cięgno pracuje, rury twardnieją, a wywaliło Check na deskę i nie ma kompletnie mocy. Błąd jaki się pojawia związany jest wg programu Delphi z wentylatorem 3. W momencie załączenia klimy wentylatory normalnie pracują.
Pomóżcie, bo kończą się już pomysły.

Przemko1981
17-04-2019, 14:15
Miałem ten sam problem. Wentylatory i sterownik były dobre, a problemem jak się potem okazało była korozja na przewodach przy kompie. U ciebie może być to samo , więc może wizyta u DOBREGO elektryka samochodowego będzie rozwiązaniem problemu.

Wysłane z mojego Lenovo K10a40 przy użyciu Tapatalka

cicuhel
17-04-2019, 14:31
Dzięki za podpowiedź.Zastanawia mnie tylko fakt czemu przed naprawą wszystko działało, a po wyjęciu maneli nagle przestało łączyć.

michalpodroznik
17-04-2019, 14:40
Dzięki za podpowiedź.Zastanawia mnie tylko fakt czemu przed naprawą wszystko działało, a po wyjęciu maneli nagle przestało łączyć.


A mechanik czasem nie mył silnika? Niektórzy mechanicy, przy okazji regeneracji turbo, myją silnik, aby "wyeliminować" miejsca potencjalnych wycieków oleju, bo niby na czystym silniku i osprzęcie "łatwiej zauważyć miejsce powstawania ewentualnego wycieku oleju".

Sprawdź, czy czasem twój mechanik tak nie zrobił. To dałoby ewentualną podpowiedź, dlaczego elektronika nagle zaczęła wariować.

cicuhel
17-04-2019, 14:57
Twierdzi, że nie ale mówił, że podczas odpowietrzania układu wystrzeliło im trochę płynu chłodniczego stąd faktycznie mogą być problemy.

Przemko1981
17-04-2019, 15:32
Gwoli ścisłości u mnie wtedy wyskoczył błąd P0482 w czasie jazdy po tzw. kocich łbach .

Wysłane z mojego Lenovo K10a40 przy użyciu Tapatalka

cicuhel
18-04-2019, 15:47
Problem rozwiązany. Mechanik podczas montażu wentylatorów zagiął 1 z pinów we wtyczce wentylatora dlatego turbo dmuchalo, a auto weszło w tryb serwisowy.