PDA

Zobacz pełną wersję : 1,4 95 hp różnice między egzemplarzami (przepustnica)



Gomez405
05-04-2019, 19:19
Mam do was pytanie odnośnie różnic miedzy egzemplarzami. Zawsze jakaś będzie ale zastanawiam mnie jedna kwestia. Dostałem zastępcze hb 1,4 95hp za moje SW 1,4 95 hp i jest różnica odnośnie przyspieszania. Mam takie odczucie ze hb ma inaczej tak jakby ze stopniowany pedał gazu tzn mniej trzeba wciskać gaz albo coś w tym stylu aby auto przyspieszało. Co wy o tym sądzicie.

brylancik13
05-04-2019, 19:44
Wydaje ci się. Takie rzeczy testuje się na hamowni. Nawet jeśli są jakieś różnice, to z fotela tego nie zmierzysz.

Gomez405
05-04-2019, 19:47
Dlatego pytam ale mam takie odczucie że w tym hb jakoś szybciej lub mniej muszę naciskać gaz jakiś bardziej zrywny jest

kartonik
05-04-2019, 21:24
A może te różnice wynikają, że kombi jest cięższe od HB, chociaż różnica na papierze to jakieś 30 kg, więc tyle co nic.

Gomez405
05-04-2019, 21:33
Raczej nie a roznica wg mojej książki to 10 kg. W sumie plus butla lpg itd no może 50kg. Dodam ze porównanie jest na pb. Chyba że lepszą wahe ma zalaną

marx30
05-04-2019, 22:05
kij wie jak to jest z oprogramowaniem ecu. I wracamy tu do kwestii dziury w pedale gazu. wg mnie dziura jest jak ch.. a wg niektórych nie. może różne wersje się różnią.

FiatPrime
05-04-2019, 22:08
Biorąc pod uwagę, że to 95 to zamiast szukać różnic w wadze, "dziury w pedale" itd. zacząłbym od pomiaru kompresji

Redzio
05-04-2019, 22:44
podejrzewam ze to zastępcze HB było mocniej traktowane od początku, wiec inaczej się ułożył silnik i mapa, stad to odczucie ze jakby lepiej :P

kartonik
06-04-2019, 00:27
Biorąc pod uwagę, że to 95 to zamiast szukać różnic w wadze, "dziury w pedale" itd. zacząłbym od pomiaru kompresji

Na kolegę to zawsze można liczyć :cool:

FiatPrime
06-04-2019, 03:41
Bo Wy macie w zwyczaju szukania rozwiązań w najmniej oczywistych miejscach. A sprawdzenie kompresji 20-30 minut pod chmurką.

Niestety. Tipo mają tak ustawioną mapę, że check wywali jak kompresja jest tak marna, że nie dochodzi do zapłonu.

steyr
06-04-2019, 10:54
Mi się wydaje że ta różnica w wadze pomiędzy HB a SW to nie jest te śmieszne nawet 50kg tylko więcej. Ktoś podawał rzeczywistą masę SW z tjetem i była ~1450kg. Wątpie żeby HB ważył z tjetem 1400kg. Kompresję zawsze zmierzyć można, 30 min roboty i już to coś daje podgląd na problem.