PDA

Zobacz pełną wersję : FIAT BRAVO II 1.4 t-jet SPRAWDZENIE



Rafal1996
24-03-2019, 14:59
Witam mam opcje kupić od kolegi Fiata bravo II z 2008 roku . T-JET 1.4 , 120km wersja Sport . Przebieg ok 140 000 . Chciałbym faktycznie sprawdzić ile może mieć i czy były jakieś wypadki ale za bardzo się na tym nie znam . Polecacie może jakąś strone gdzie najlepiej sprawdzic ? Auto kilka lat temu bylo sprowadzone z Niemiec . Mam nr WIN: ZFA19800004166489 . Wiem , że głównym problemem w tym modelu była skrzynia biegów M32 od opla 6 biegowa . Sprawdzałem tez koszty utrzymania i ogólnie nie jest źle ale wiadomo turbina i dwumasa trochę dodaje . Proszę o jakieś rady na co zwrócić uwagę. Kolega sam się obawiał ze coś huczy myślał łożysko na skrzyni ale okazało się ze łożyska koł i wymienil wszystkie z tarczami i linkami i jest ok . Wspominał roweniez ze turbiny ani dwumasa nie robił i sprzęgło jest w porządku. CENA: 17.500 do negocjacji. Dwa komplety opon na felgach zima lato .Co myślicie?. Auto jak najbardziej mi odpowiada jeśli chodzi o wygląd. Do pracy mam kilka km i ogólnie nie jezdążę dużo to myślę taka benzyna jak najbardziej. A jak na trasie ? Bo chciałbym raz na jakiś czas pojechać ok 1000km . I ogólnie coś o tym aucie może się ktoś trafi kto posiada dokladnie taki model z tym silnikiem . Zalezy mi aby samochod byl dosyc tani w utrzymaniu i bezawaryjny . Nowe auto bedzie mi sluzyc przez ok 3-4 lata . Czekam na rady i podpowiedzi auto mogę w kazdym momencie zabrac do siebie i dokladnie sprawdzic tylko musze wiedziec na co dokladnie zwrocic uwage

piter
24-03-2019, 17:51
Tyle można się dowiedzieć z ePera;
3L - NUOVA BRAVO (2007-2009)
19854G001000 - 1.4-TRB-16V-120CV-CF4+EOBD-DYNAMIC-GS.6M
Engine: 1295298 Vehicle: 04177040 Prod. date: 25/6/2008
POJ.CYLINDRÓW 1370 ASP.BZ.-1.4 TB.BZ. (CC1.4)
MOC 1400 TRB BZ /1598/1910 JTD 120KM (KW88)
KIEROWNICA STR.LEWA (GSX)
TYP NADWOZIA 2 BRYŁOWE (TC2V)
LICZBA DRZWI 4 DRZWI (NP4)
ZBIORNIK PALIWA BENZYNA (CMBBZ)
POZIOM WYPOSAŻENIA DYNAMIC (LL6)
(SSĄCY/TURBO) TURBO (A/TTRB)
EKOLOGIA LIM.CEE FASE 4 (ECOCF4)
LICZBA ZAWORÓW 16 ZAWORÓW (VLE16)
RODZAJ SKRZYNI B. SKRZYNIA MECH.(M32)1.4TB.BZ.120/150KM.1.8TB (PCC544)
TYP ZASILANIA WTRYSK WIELOPUNKTOWY (TAMPI)
WYPOSAŻENIE RYNKU WŁOCHY/EUROPA ŚRODKOWA (AM00)
2 LUSTERKA ZEWN.ELEKTR I PODGRZEW. Yes (041)
3 TYLNY ZAGŁÓWEK Yes (511)
6 BIEGOWA SKRZYNIA B. Yes (076)
AIR BAG KOLAN PO STRONIE KIEROWCY Yes (150)
AIR BAG BOCZNY OCHRONNY GŁOWY Yes (614)
AIR BAG PRZEDNI BOCZNY Yes (505)
DEZAKTYWACJA AIR-BAG PASAŻERA Yes (4DK)
INSTRUKCJA W J.NIEMIECKIM Yes (853)
KIEROWNICA SPORTOWA Yes (321)
KIESZEŃ TYLNEGO OPARCIA Yes (339)
KIT CHROM Yes (4MQ)
KLIMATYZACJA 1 Yes (025)
KOŁA ALU EXTRA SERIA 2 Yes (432)
KPL. DYWANIKÓW Yes (396)
LAKIER PERŁOWY Yes (270)
LAMPY P/MGIELNE Yes (097)
LUSTERKA ZEWN. MALOWANE Yes (976)
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA TYLNEGO Yes (275)
PODŁOKIETNIK SIEDZENIA PRZEDNIEGO Yes (132)
RADIO Z CD Yes (564)
SIEDZENIE KIEROWCY Z REG. WYSOKOŚCI Yes (454)
SIEDZENIE KIEROWCY Z REG. WYSOKOŚCI Yes (450)
TABLICZKA W J. I/A/D/F/E/PL Yes (4XA)
UNIWERS.ZACZEP FOTELIKA (ISOFIX) Yes (631)
VDC - VEHICLE DYNAMIC CONTROL Yes (392)
WYPOSAŻENIE EXTRA SERIA 3 Yes (727)
ZAMEK CENTRALNY STEROWANY PILOTEM Yes (008)
ZEST.PEDAŁÓW EXTRA SERIA 1 Yes (4CS)
ZESTAW SPORTOWY 4 Yes (4KX)
ZESTAW DO NAPRAW OPON (FIX&GO) Yes (499)

Rafal1996
24-03-2019, 18:21
a Pytanie gdzie najlepiej sprawdzic jakies wpisy aby ustalic czy przebieg sie zgadza ? Jakies rady na co zwrócić uwage w tym modelu i silniku ? wyposazenie z tego co widze calkiem bogate

boch
23-04-2019, 21:16
Aby sprawdzić zgodność wpisów ze stanem faktycznym musiałbyś się skontaktować z ASO. Kiedyś nie było z tym większych problemów i po podaniu adresu mailowego otrzymywało się historię serwisową pojazdu. Po wprowadzeniu RODO mogą się migać. Dodatkowo, jak masz kogoś w ubezpieczalni to po nr VIN powinno się sprawdzić czy były na aucie odnotowane jakieś szkody. Ale tutaj RODO też swoje zrobiło...
Padające skrzynie M32 to fakt. Ponoć użytkowników pojazdów wyposażonych w te skrzynie dzieli się na tych co awarię już mieli i na tych co awarię mieć będą ;) Skrzynia wg speców z branży posiada bubel konstrukcyjny i być może jedynym ratunkiem jest właściwy olej w odpowiedniej ilości.
Robiąc jazdę próbną nasłuchuj odgłosów buczenia/wycia. Kolega z pracy kupił Astrę od swojego znajomka. Już w drugi dzień po zakupie zaniepokoiły go dziwne dźwięki. Przez prawe dwa lata nic z tym nie robił, aż a końcu wrócił 200 km na lawecie. Oczywiście skrzynia. Naprawa nie bez problemów. Pierwsze podejście i skrzynia pochodziła zaledwie tydzień. Aktualnie ma skrzynię po poprawkach. Niby jest ok.
Wyposażenie masz tam raczej przeciętne - brak czujników parkowania oraz tempomatu. Na plus podłokietnik.