łysy83
20-03-2019, 20:57
Witam wszystkich, zdecydowałem się zwrócić do Was o pomoc bo już sam nie wiem co robić...
Ale od początku, pacjent to fiat sedici 1.9 8v jtd z 2007 4x4, jakiś czas temu zdiagnozowałem wypaloną uszczelkę pod głowicą, no więc zabrałem się za wymianę,wiadomo planowanie przy okazji rozrząd, mycie egr, przepustnicy itp. Niestety po całej operacji fiat bardzo ciężko odpala na zimnym silniku, gdy zagrzany pali bez problemu. Sprawdzona pompa paliwa, rozrząd sprawdzony dwa razy, wtryski sprawdzone w bosch serwis, świece żarowe sprawdzone, czujnik wału oraz wałka rozrządu sprawdzony, kompresja sprawdzona, wymieniony czujnik temperatury (po odpięciu kostki odpala od strzała), wymieniony MAP SENSOR. Jak już odpali to pracuje normalnie, ma moc nie kopci, nie ma żadnych błędów na komputerze. Pomocy bo już mnie trafia.
Ale od początku, pacjent to fiat sedici 1.9 8v jtd z 2007 4x4, jakiś czas temu zdiagnozowałem wypaloną uszczelkę pod głowicą, no więc zabrałem się za wymianę,wiadomo planowanie przy okazji rozrząd, mycie egr, przepustnicy itp. Niestety po całej operacji fiat bardzo ciężko odpala na zimnym silniku, gdy zagrzany pali bez problemu. Sprawdzona pompa paliwa, rozrząd sprawdzony dwa razy, wtryski sprawdzone w bosch serwis, świece żarowe sprawdzone, czujnik wału oraz wałka rozrządu sprawdzony, kompresja sprawdzona, wymieniony czujnik temperatury (po odpięciu kostki odpala od strzała), wymieniony MAP SENSOR. Jak już odpali to pracuje normalnie, ma moc nie kopci, nie ma żadnych błędów na komputerze. Pomocy bo już mnie trafia.