PDA

Zobacz pełną wersję : Przyszedł czas na zmianę opon i zamarłem....



mirku1985
08-03-2019, 14:10
Samochód mam od 3 miesięcy najechane całe 1250 km a naloty rdzawe na elementach zawieszenia i układu kierowniczego wyglądają paskudnie jakby samochód w rzece stał przez te trzy miesiące. Zobaczcie sami i o czym to świadczy jak myślicie o słabym zabezpieczeniu antykorozyjnym na newralgicznych częściach czy o tandecie wykonania. Zapraszam do obejrzenia galerii jednocześnie przepraszam za słabą jakość zdjęć ale panowie na wulkanizacji uwijali się niczym na pit-stop. Gdyby ktoś pytał z tyłu montują amortyzatory SACHS na pierwszy montaż
https://photos.google.com/share/AF1QipOtSVSXjfhEaCGVwU6Qabxa_SHtRSpMBEid3rZtDhKCZQ 8rWUEHfOTFOUV1otALzQ?key=NF9xMzNOZWNpYkYwemJ5blZxN 2hLeXRRdXJuS1pB

kjk
08-03-2019, 15:10
Szczególnie bulwersująca jest korozja na tarczach i bębnach hamulcowych - to przecież elementy bezpieczeństwa ;-)

mardas
08-03-2019, 15:21
No faktycznie ,nie za ciekawie to wygląda , parę dni temu zdejmowałam kołpaki ze swoich 15 " co by zobaczyć w jakim stanie są tarcze ? były ok ,ale piasta z nakrętką była mocno z korodowana ,więc doraźnie ją zabezpieczyłem farbą w sprey która i też wiąże korozję ,także sam jestem ciekaw jak to będzie ,kiedy będę zmieniał ogumienie na letnie ? może u mnie nie będzie aż tak źle ? ale mimo tego raczej wezmę się za zabezpieczenie antykorozyjne zawieszenia ,nie raz to robiłem w innych autach i zawsze miałem pozytywne tego efekty \\:D/

mirku1985
08-03-2019, 15:52
Ale to jest wszystko na gwarancji nie ośmieliłbym się ingerować po trzech miesiącach w fabrykę malując na własną rękę elementy skorodowane. Co będzie za rok, dwa, pięć strach pomyśleć, chyba że na wyrost się przejmuję i tak ma być poprostu. Zgłosiłem problem na myFiat na czacie i taką informację pozyskałem
"Szanowny Panie , jesli chodzi o usterki auta nalezy kontaktować sie bezposrednio z autoryzowanym serwisem Fiata. Dokonaja ogledzin auta , zweryfikuja usterke i poinformuja o sposobie jej usunięcia . Radze wiec skontaktowac z najblizszym ASO i podstawic auto do nich."

mardas
08-03-2019, 16:17
Ale to jest wszystko na gwarancji nie ośmieliłbym się ingerować po trzech miesiącach w fabrykę malując na własną rękę elementy skorodowane. Co będzie za rok, dwa, pięć strach pomyśleć, chyba że na wyrost się przejmuję

Zrobisz jak uważasz ,ale się niezdziw jak w ASO odbiją Ci piłeczkę i powiedzą ,że to normalne zjawisko korozji w trakcie eksploatcji auta ,i do puki nie będzie nic piszczało skrzypiało tarło luzów miało itp. ? to pewnie z kwitkiem odejdziesz ! I jeśli już teraz nie podejmiesz środków zaradczych ? to na pewno nie będzie lepiej tylko gorzej ! i nie myśl sobie że będą Ci zawieszenie od nowa malować (zabezpieczać przed korozją ) i obym się mylił hehe ,:smile:Więc tak jak Ci poradzono skontaktuj się z ASO w tej sprawie i wtedy sam doświadczysz :dlon:

Qvadrat
08-03-2019, 16:31
Rozbawił mnie problem i odpowiedzi. Przepraszam, wiem, ze to może być ogromny problem egzystencjalny dla niektórych ludzi vide autor tematu ale mnie to rozbawiło... zwłaszcza prześmiewcze odpowiedzi madrasa...

bahamut24
08-03-2019, 17:58
Temat o rdzawym nalocie w dziale opony? Siano w głowie? Temat niczym artykuly w Fakt, zaatakowal mnie parasol albo spadla mi kanapka z serem...

mardas
08-03-2019, 19:54
Rozbawił mnie problem i odpowiedzi. Przepraszam, wiem, ze to może być ogromny problem egzystencjalny dla niektórych ludzi vide autor tematu ale mnie to rozbawiło... zwłaszcza prześmiewcze odpowiedzi madrasa...

Eee ! Pierdolisz Pan do Qvadratu hehe :lol2:haha ,a co do reszty To jeszcze "juziu" nie Wiesz jak rozbawiam towarzystwo Oj :popupie:haha

bnbn1
08-03-2019, 22:33
tarcze bębny wygladaja normalnie to jest zeliwo, oraz sie tego nie maluje, szybciej się wytrze w ramach eksploatacji niz to ruda zje, ale pozostale elementy zawieszenia wygladaja gorzej niz w moim 8 letniem punto :-)
choć przeguby zawsze sa pokryte z zewnatrz korozją bo to nie amelinium tylko zelazo.
czyzby sól na drodze zaczela zjadać ? :-)

steyr
08-03-2019, 22:42
Panowie goła stal zabezpieczona czernieniem to potrafi na magazynie korodować powierzchniowo jak tylko jest wilgotno. Jedynie do tłumika bym się przyczepił, najważniejsze żeby nie korodowało samo podwozie.

bahamut24
09-03-2019, 00:39
Niektórzy muszą motoryzacje na nowo odkryc a to ze zdjec porownuja jakby auto w rzece stalo . Chyba nie widzial auta ktore stalo w rzece...

marx30
09-03-2019, 12:16
W mito mialem podobnie po 10 latach poszla do nastepnego wlasciciela bez zadnych pretensji z tego tytułu. ale tipo pomalowalem prosto po tym jak przyjachalem z salonu. Na wypadek gdyby sie okazalo ze fiat zmienil technologię.