Zobacz pełną wersję : Dolna osłona silnika dotyka do ziemi
Witam
Bravo 2 diesel 1.6 multijet 120 2009r.
Kiedy jadę wioskami lub gorszymi drogami auto stuka przodem osłoną silnika o ziemię.
W trasie jest ok. Opony 15.
Co można zrobić i gdzie szukać problemu?
markshall
18-02-2019, 19:15
Generalnie Bravo jest dość niskie, więc jeśli osłona jest prawidłowo przykręcona a dalej trze to wiele nie zrobisz.
Chyba, że masz obniżone auto? Opony 15" nie są fabryczne, może przez to za nisko siedzi?
Auto nie było obniżane. Jaki rozmiar opon tam idzie fabrycznie? Może to jest problemem.
Ja obecnie jestem w trakcie kupna bravo i miałem okazję przejechać się kilkoma i powiem Wam, że każde tarło osłona. W trasie było ok ale jakaś nierówność, koleina czy wjazd na chodnik z krawężnikiem między koła. Zawsze auto tarło. Trochę się zraziłem [emoji28]
Wysłane z mojego moto g(6) plus przy użyciu Tapatalka
8-10 cm, to wszystko.Jeszcze jak oslona "zdeformowana" ze starosci to szorować bedzie. Auto na autostrady?Fabrycznie idą opony 15,16,17 cali (ja mam).Po lasach nim nie jezdzę .Pandziocha jest sporo wyzsza na przeswicie 13 cm.:lol:
Dwa tematy niżej jest identyczny wątek.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Prawdopodobnie jest to wina sprężyn że się mocno ugniatają. Można to obejść stosując sprężyny z 2.0 diesla jest dłuższa o 2cm i zrobiona z grubszego drutu.
malutki1989
19-02-2019, 10:34
Sprawdźcie, czy osłona nie zbiera wody, Ja tak miałem w GP. W upalne dni, kiedy klima chodziła non stop woda zamiast wypływać pod auto lała się do osłony i osłona tarła o asfalt nawet na niedużych nierównościach. Wszystko przez poprzedniego właściciela lub mechanika, u którego naprawiał auto. Zamiast kompletu 6 śrubek, zostały tylko dwie. Osłona opadała, aż w pewnym momencie uchwyty nie wytrzymały ciężaru i nierówności i spadła na asfalt całkowicie.
Kiedy wziąłem ją do ręki ważyła co najmniej 10 kg, tyle wody wsiąkło w materiał. Kiedy wyschła, zrobiłem w najniższych punktach dwa otworki, żeby woda mogła się wylewać, zamontowałem tak jak być powinno na komplet śrub i teraz nic nie trze.
Ja obecnie jestem w trakcie kupna bravo i miałem okazję przejechać się kilkoma i powiem Wam, że każde tarło osłona. W trasie było ok ale jakaś nierówność, koleina czy wjazd na chodnik z krawężnikiem między koła. Zawsze auto tarło. Trochę się zraziłem [emoji28]
Właśnie - ja kupując nie sprawdziłem tego a po trasie szedł dobrze.
Wyższe opony na lato muszę pozakładać
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.