Zobacz pełną wersję : Fiat stilo nie odpala 1.9 jtd
Po umyciu samochodu zauważyłam spięcie w skrzynce bezpieczników, która znajduje się koło akumulatora. Po wyczyszczeniu samochód ładnie zapalił, ale po jakimś czasie zgasł i teraz tylko kręci. Co może być przyczyną? Możliwe, że coś jeszcze zalało? Wyskakują mi jakieś błędy "loose connetion, failure car security"
Przekaźniki w skrzynce sprawdź. Najlepiej je zamienić miejscami (te same przekaźniki oczywiście).
Sprawdź jeszcze raz skrzynkę bezpieczników pod maską. Spróbuj wypiąć ją całkowicie i przeczyścić wtyki i gniazda. Dodatkowo możesz sprawdzić punkty masowe. Też swojego czasu miałem podobny problem i ostatecznie pomogło wyczyszczenie punktu masowego przy ECU.
Sprawdź jeszcze raz skrzynkę bezpieczników pod maską. Spróbuj wypiąć ją całkowicie i przeczyścić wtyki i gniazda. Dodatkowo możesz sprawdzić punkty masowe. Też swojego czasu miałem podobny problem i ostatecznie pomogło wyczyszczenie punktu masowego przy ECU.
Skrzynkę przeczyściłam dokładnie, było tam wilgotno, ale wszystko wysłuszylam. Wtyki i gniazda też przeznaczone. A punkty masowe dzisiaj posprawdzam. Jestem w tym troszkę zielona, ale wydaje mi się, że dam radę. Jakieś rady?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Przekaźniki w skrzynce sprawdź. Najlepiej je zamienić miejscami (te same przekaźniki oczywiście).
Sprawdziłam i wina chyba nie leży w skrzynce. Zwłaszcza, że samochód na chwilę odpalił, ale po jakiś 30sekunach padł i od tamtej pory nie chce odpalić wcale, tylko kręci
malutki1989
18-02-2019, 12:12
Jeśli jak piszesz "Po umyciu samochodu zauważyłam spięcie w skrzynce bezpieczników", to może być problem z komputerem ECU.
Z przekaźnikami czasami jest tak, że to, że sobie "cyka" wcale nie znaczy, że jest ok.
Masz możliwość podpięcia komputera do auta?
Komunikat błędu w wolnym tłumaczeniu oznacza: brak połączenia, auto zabezpieczone awaryjnie.
Podpięcie pod komputer i zczytanie błędów pokazało by z czym dokładnie nie można się połączyć.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Czy po przekręceniu kluczyka, słychać działanie pompy w baku?
Czy kontrolka od immobilizera gaśnie?
Tą skrzyneczkę to trzeba rozwarstwić i w ten sposób suszyć. Najlepiej przy składaniu pomalować lakierem bezbarwnym. Uniknie to w przyszłości takich spięć w środku,
Tą skrzyneczkę to trzeba rozwarstwić i w ten sposób suszyć. Najlepiej przy składaniu pomalować lakierem bezbarwnym. Uniknie to w przyszłości takich spięć w środku,I pamiętać o myciu auta z osłoną na aku i skrzynce bezpieczników.
Też swojego czasu miałem podobny problem i ostatecznie pomogło wyczyszczenie punktu masowego przy ECU.
A gdzie jest ten punkt masowy w 1.9 przy ECU? masz na myśli podłużnicę, czy na skrzyni biegów?
I pamiętać o myciu auta z osłoną na aku i skrzynce bezpieczników.
I nie myć silnika na myjni karcherem :D
A gdzie jest ten punkt masowy w 1.9 przy ECU? masz na myśli podłużnicę, czy na skrzyni biegów?
Chodzi mi o punkt masowy na podporze po prawej stronie silnika.
Chodzi mi o punkt masowy na podporze po prawej stronie silnika.
To mi wciąż nic nie mówi. Wrzuć fotkę z internetów albo coś ;)
34871
Punkt powinien być w okolicach tego czerwonego kółka, na podporze :-)
I nie myć silnika na myjni karcherem :D
Silnik nie był myty, nie mam jakiejś osłony i przez to dostała się woda. Nawet o tym nie wiedziałam
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Tą skrzyneczkę to trzeba rozwarstwić i w ten sposób suszyć. Najlepiej przy składaniu pomalować lakierem bezbarwnym. Uniknie to w przyszłości takich spięć w środku,
Dokładnie tak zrobiłam i nic nie pomogło
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.