Zobacz pełną wersję : Bravo II Sport prześwit auta
Witam
Niedawno kupiłem Bravo II Sport i mam problem z wysokością zawieszenia. Odległość od sanek pod silnikiem do ziemi to 8cm, wersja sport wychodziła z takim prześwitem? czy coś było zmieniane? Bo w PL niestety nie da się jeździć tak, wpadam w koleiny po tirach szoruję płytą pod silnikiem, pod krawężnik też nie podjadę bo ryję sankami. Jaki jest prześwit w zwykłym bravo II z silnikiem 150KM ?
W cm Ci nie powiem ile jest ale do jazdy na co dzień jest bezproblemowo. Czasami zdarzy się przytrzeć ale to tylko sporadycznie. Najniżej jest ten plastik pod zderzakiem na osłonie silnika.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Był już wątek w tym zakresie:
https://fiatklubpolska.pl/bravo-ii-467/przeswit-plyta-pod-silnikiem-w-roznych-wersjach-32938/
Wersja sport ma katalogowo 12cm, moje pomiary wykazały, że mam 11,5 cm.
8cm to nawet na sprężynach MTS nie sądzie.
Sprawdź jakie masz opony i zobacz czy sprężyny są całe.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Jeżdżę wersja sport fabrycznie obniżona, tre osłoną miski gdzie się da. Latem założone r18 225/40 wtedy jest najgorzej, amorki z przodu nowe a i tak szoruje.
Wysłane z mojego moto g(6) plus przy użyciu Tapatalka
Na zimę mam założone opony 185/65/15 różnica od standardowych 195/65/15 to jakieś 16mm mniej na średnicy koła. A gdzie podziały się 2-3cm w prześwicie? Sprężyny tak się ugniotły?
Masz 1,5 cm na wymiarze opony dodatków opona na wysokim profilu ugnie się więcej niż np. 17. Na tym stracisz kolejne kilka mm. Do tego przez lata mogła usiąść trochę sprężyny. Choc uciekając 4 mm to i tak dużo. Więc jest szansa, że masz sprężyny obniżające no. MTS założone.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Oryginalne sprężyny miały kolorowe kropki namalowane na zwoju.
Sportowe, obniżające tudzież progresywne są z reguły całe kolorowe Np Eibachy czerwone MTS żółte.
Amortyzatory seryjne cofap, a sprężyny spidan.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.