raxor19
27-01-2019, 22:56
Cześć, mam problem z stilo Teściowej (teściowej trzeba pomóc :lol: )
Otóż w tym roku pojawił się problem z odpalaniem przy niższych temperaturach, kręci kręci i dopiero po kilku próbach odpali.
Tamtej zimy -20 palił bez problemu. Świece żarowe w porządku, przekaźnik świec również ok, aku średniawy ale kręci.
Silnik to 1.9 JTD 8V 80km, z rzeczy które zauważyłem to podczas kręcenia nawet dymka nie puści jak by on nie dochodziło (mądry teść założył zaworek kierunkowy z przewodu zasilania do filtra paliwa- jakieś 30cm od niego)
Podpiąłem komputer a mym oczom ukazały się dwa błędy
https://scontent.fktw1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/50740905_2201625803384895_613762650643365888_n.jpg ?_nc_cat=105&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=27bdc9e7379a38c6aea344c83c8e4974&oe=5CC4DCBA
Oraz logi z próby odpalenia. (tu jak widać odpalił)
https://scontent.fktw1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/50681667_2100710613562121_4675739331023863808_n.jp g?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=2ce42b9e020d879d8b0893450cfaf829&oe=5CB85BF5
Widzę że ciśnienie trochę za małe na rozruch ale czy owu zaworek kierunkowy przy filtrze może zaburzać zadane ciśnienie?
Ktoś miał podobny lub ba taki sam problem? Jakieś sugestie prócz oczywiście wyczyszczenia regulatora ciśnienia paliwa?
Otóż w tym roku pojawił się problem z odpalaniem przy niższych temperaturach, kręci kręci i dopiero po kilku próbach odpali.
Tamtej zimy -20 palił bez problemu. Świece żarowe w porządku, przekaźnik świec również ok, aku średniawy ale kręci.
Silnik to 1.9 JTD 8V 80km, z rzeczy które zauważyłem to podczas kręcenia nawet dymka nie puści jak by on nie dochodziło (mądry teść założył zaworek kierunkowy z przewodu zasilania do filtra paliwa- jakieś 30cm od niego)
Podpiąłem komputer a mym oczom ukazały się dwa błędy
https://scontent.fktw1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/50740905_2201625803384895_613762650643365888_n.jpg ?_nc_cat=105&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=27bdc9e7379a38c6aea344c83c8e4974&oe=5CC4DCBA
Oraz logi z próby odpalenia. (tu jak widać odpalił)
https://scontent.fktw1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/50681667_2100710613562121_4675739331023863808_n.jp g?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fktw1-1.fna&oh=2ce42b9e020d879d8b0893450cfaf829&oe=5CB85BF5
Widzę że ciśnienie trochę za małe na rozruch ale czy owu zaworek kierunkowy przy filtrze może zaburzać zadane ciśnienie?
Ktoś miał podobny lub ba taki sam problem? Jakieś sugestie prócz oczywiście wyczyszczenia regulatora ciśnienia paliwa?