PDA

Zobacz pełną wersję : Regulacja klapy bagażnika



Rafal79
01-01-2019, 18:25
Nie orientujecie się jak wyregulować klapę bagażnika - reguluje się zamek w klapie czy trzpień- bolec zamka znajdujący się w podłodze? od jakiegoś czasu mam sporą szczelinę po jednej stronie między klapą a tylnym błotnikiem - wygląda na to że się przestawiła. Drugie pytanie czy regulacja takiej klapy wchodzi w usługę gwarancyjną gdy mam ją przedłużoną?

krowka1978
01-01-2019, 18:42
Reguluje się "bolcem" zamka na pasie tylnym oraz gumowymi odbojnikami - w GP i 500X są obracane, to w 500L pewnie też. Na temat rozszerzonej gwarancji nie wypowiem się.

Rafal79
01-01-2019, 18:58
Właśnie te gumowe odbojniki mam wkręcone na maxa a i tak odstaje....chyba właśnie na zamku sie opiera. Zauważyłem, że ten bolec na pasie jest krzywo zamocowany

Siks
04-01-2019, 14:22
A może karoseria pracuje? U mnie tylne drzwi po str pasażera mają większa szparę, a po str. kierowcy mniejszą.

Rafal79
04-01-2019, 18:07
Karoseria napewno pracuje ale musiał się też chyba przesunąć ten rygiel zamka. Jak auto was New szary małe i równe. Teraz z jednej strony większa a na dodatek od strony tej szpary klapa odstaje od obrysu karoserii. Sprawdzałem na odbojnik się nie opiera

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

rafal_rx
09-01-2019, 20:41
Nie orientujecie się jak wyregulować klapę bagażnika - reguluje się zamek w klapie czy trzpień- bolec zamka znajdujący się w podłodze? od jakiegoś czasu mam sporą szczelinę po jednej stronie między klapą a tylnym błotnikiem - wygląda na to że się przestawiła. Drugie pytanie czy regulacja takiej klapy wchodzi w usługę gwarancyjną gdy mam ją przedłużoną?Uwaga, uwaga!! Aby wyregulować "bolcem" - trzpieniem w tylnej belce bagażnika nie musisz ściągać całego panelu plastikowego! Wystarczy wyjąć dwie zaślepki z elementu, który przy otwartym bagażniku przesłania trzpień, a chowa się do wewnątrz razem z zamkiem :lol:
Nie pamiętam dokładnie, ale potrzebny jest klucz trzpieniowy.

Rafal79
10-01-2019, 10:09
Doszedłem właśnie do tego że śruby są pod zaslepkami typu torx. We własnym zakresie zmieniłem ustawienie klapy.... Szczelina zmniejszona, klapa nie puka na kostce brukowej. Więc sukces. Thx

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka