Zobacz pełną wersję : Podgrzewane fotele
lucaspatecki
29-11-2018, 00:51
Nie wiem jak to się stało ale nie mam u siebie podgrzewanych foteli :/
Mam tipo sedan lounge da radę tam rozbebeszyc fotel żeby dorzucić mate ?
Np http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7417546772
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Nie wiem jak to się stało ale nie mam u siebie podgrzewanych foteli :/
Mam tipo sedan lounge da radę tam rozbebeszyc fotel żeby dorzucić mate ?
Np http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7417546772
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu TapatalkaTzn jak nie wiesz?
Były i nie ma?
Zamówiłeś i nie dostałeś?
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
lucaspatecki
29-11-2018, 09:35
Tzn jak nie wiesz?
Były i nie ma?
Zamówiłeś i nie dostałeś?
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu TapatalkaNo nie zamówiłem [emoji14] hahaha no i w związku z tym nie ma
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Pewnie kiedyś w fabryce bebeszyli te fotele to pewnie da radę rozbebeszyć , a nie trzeba było dopłacić 500 pln i po sprawie ? Powodzenia przy pracy i ciepełka pod ....
lucaspatecki
29-11-2018, 13:16
Pewnie kiedyś w fabryce bebeszyli te fotele to pewnie da radę rozbebeszyć , a nie trzeba było dopłacić 500 pln i po sprawie ? Powodzenia przy pracy i ciepełka pod ....No właśnie mówię że nie wiem jak to się stało ale nie zamówiłem tej opcji.... A chciałbym dołożyć
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Najprościej chyba będzie jak zamówisz fajne dedykowane pokrowce i pod nie założysz maty ;-)
https://allegro.pl/pokrowce-ze-skory-i-alkantary-fiat-tipo-ii-i7669536720.html <- tutaj wygląda to elegancko
800 grzanie kuciapki kosztuje
tipomirek
29-11-2018, 14:17
Mam ok roku Tipo Luange i zamówiłem podgrzewane ,cena chyba 400 zł była ,i obok skrzyni automatu idealnie współpracuje z silniczkiem 110 koni ,podgrzewanie foteli włączam teraz z automatu zaraz po odpaleniu silnika i po kilkunastu sekundach czujesz działanie,bardzo pożyteczna sprawa zwłaszcza na krótkie trasy nim zacznie działać ogrzewanie z silnika.najlepsze najpotrzebniejsza rzecz teraz za małą kasę,myślę że spokojnie zamontujesz
Tak 800zl czyli po 400 za fotel tylko trzeba pare od razu brać...
ale, że mogą dołożyć w ASO?? za 8 paczek cebulionów? :D
Skupmy się na temacie dołożenia mat, a nie czy ktoś posępił 400 czy 800 czy 500 przy zakupie auta za ok 50 tys. Ja na przykład brałem stockowy Lounge i tez nie mam , ale jakby dalo rade dołożyć pod oryginalną tapicerkę to bym był zadowolony. Te pokrowce są pewnym rozwiazaniem , ale ja bym wolał pod oryginał. Nie po to brałem beżowe zeby teraz przykrywac je kolejnymi za 500 [emoji53]
A i jeszcze PTC bym chciał dołożyć do swojego bo stockowe Lounge były bez tych dwóch rzeczy tylko chyba.
Myślę że daj sobie spokój z tymi matami , zadajesz konkretne pytanie czy da radę i za bardzo nie wiesz co robić i jak . odpowiem da, wymontuj fotele zdemontuj galanterie i zapinki tapicerskie ,zdemontuj boczne poduszki ,zdejmij pokrowce, w skrócie zamontuj maty ale nie uniwersalne a fabryczne , wykonaj instalację elektryczną itd i itd .... myślę ze nie dasz rady a koszty fachowego montażu pewnie zamkną się w okolicy 3 tyś złotych albo więcej ale życzę powodzenia i będę zadowolony jak się operacja zakończy sukcesem i trzymam kciuki Ps. mam fotele podgrzewane i jest super w 4- litery ale fajniejszą opcją jest grzałka PTC czyli ciepełko w kabinie tuż po uruchomieniu silnika ta opcja jeszcze trudniejsza do przeszczepu . Pozdrawiam
Ja polozylem zwykla mate pod pokrowiec, zrobilem instalacje imho nieodróżnialną od oryginalnej (peszel samochodowy, tkana taśma, wprowadzenie pod wykładzinę podłogi w ori miejscu itp.). Z uzytkowego punktu widzenia bez zarzutu ale i tak mam pokrowce. W alfie zrobiłem ten sam manewr ale mata (a raczej wybebeszona jej grzewcza część)poszła pod oryginalną tapicerkę (nie bylo wtedy oryginalnych mat do kupienia). Wsadzenie po tapicerkę jest możliwe ale trzeba w ori tapicerce rozmontować jej mocowanie na przeszyciach. Są to metalowe kółka zaczepione o drut zatopiony w gąbce. Trochę roboty z tym jest ale da się zrobić jak ori.
giannini
29-11-2018, 23:29
Nieuwierzycie, ale po przeczytaniu teraz tego tematu, przypomniałem sobie że mam podgrzewane fotele :crazy:. Zły byłem dzisiaj wieczorem, jak wsiadłem do samochodu stojącego cały dzień na dworzu, że tak wolno się rozgrzewa. A wystarczyło wcisnąć przycisk... Za głęboko te fabryczne przyciski są schowane, jeszcze jak leżą tam kable i ładowarki, to w ogóle ich nie widać. Tak to jest jak się jeździ w tygodniu kilkoma różnymi samochodami.
nightingale79
29-11-2018, 23:34
mam fotele podgrzewane i jest super w 4- litery ale fajniejszą opcją jest grzałka PTC czyli ciepełko w kabinie tuż po uruchomieniu silnika ta opcja jeszcze trudniejsza do przeszczepu . Pozdrawiam
Nie wiem jak w fiacie, ale w oplu Astrze H ludzie sami sobie to ustrojstwo odłączali, żeby nie żarło prądu. Mam takie auto, od lat jestem na forum Astry i sporo było z tym problemów w wielu samochodach. Jak się jeździ na krótkich odcinkach w mieście - to rozładowuje akumulator w zastraszającym tempie. Ja na przykład nie chciałbym tego mieć w Tipo.
Jakaś automatyka tam przecież jest żeby nie zabijało aku
Maniek_wroc
29-11-2018, 23:52
Teraz jak się zrobiło zimno to włączenie grzanego fotela to pierwsze co robię po odpaleniu auta ....szkoda tylko że te fotele nie grzeją cały czas i że nie ma regulacji intensywności grzania ale może kiedyś ktoś ogarnie taką przeróbkę.
bahamut24
30-11-2018, 02:09
Podejrzewam ze w tipo z fabrycznym grzaniem nie da sie zrobic regulacji bo na rynku sa maty z dwustopniowa regulacja, wiec w gre wchodzi tylko wymiana.
Maty grzeją cały czas oczywiście jeśli użytkownik sobie tego życzy a wrażenie że przestały to zwykła fizyka . Maty gorące oporność wzrasta i to ten efekt . Po spadku temperatury znów zaczyna płynąć prąd przez drut oporowy i grzanie zaczyna się ponownie ot taka magia elektryki . Grzałka PTC nie sprawia żadnego kłopotu i jest bezobsługowa . Steruje tym body komp który czuwa nad bilansem energetycznym pojazdu i z tym wyposażeniem zastosowany jest mocniejszy alternator . Jeżdżę po mieście i jakoś jeszcze nie miałem problemów z rozruchem silnika . Ciągnąc kemping ładuję drugi akumulator i wszystko jest ok . no może tylko przy takim obciążeniu elektrycznym niestety ale wzrasta zużycie paliwa ale to norma .
Prawidłowo eksploatowany akumulator wymaga przynajmniej dwa razy do roku pełne naładowanie prostownikiem .Co za problem doładować go sobie trochę częściej szczególnie w okresie gdy mocniej go eksploatujemy? Grzane fotele ,kierownica i inne to dobrodziejstwo tylko trzeba takie auto czasem doglądać a wtedy prądu nam nie braknie .
bahamut24
22-06-2019, 09:52
Prawidłowo eksploatowany akumulator wymaga przynajmniej dwa razy do roku pełne naładowanie prostownikiem .Co za problem doładować go sobie trochę częściej szczególnie w okresie gdy mocniej go eksploatujemy? Grzane fotele ,kierownica i inne to dobrodziejstwo tylko trzeba takie auto czasem doglądać a wtedy prądu nam nie braknie .
Problemem jest przekonanie że w nowym aucie nie trzeba nic robic 😁
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.