PDA

Zobacz pełną wersję : SWAP Przeróbka 500 na 500 Abarth



TunJaw2323
28-10-2018, 11:36
Wiatm Wszystkich!!!!

Podjąłem się wymiany w nowym Fiaciku 500 2017r wymiany silnika i skrzyni z Abartha.
Oryginalnie był 1,2 ze skrzynią Selespeed my włożyliśmy 1,4T i również skrzynie Selespeed.
i teraz mam problem z wiązkami skrzyni lub wnętrza.
wymieniłem wiązki wnętrza, która rozpoczyna się od skrzynki bezpieczników po obie lampy i skrzynie i auto powiedzmy że normalnie jeździ ale nie da się do tego rozwiązania do końca skonfigurować wyposażenia wnętrza bo mam wiązkę pod stare BSI (BODY). (po 2016 roku była zmiana na nowy typ).
i teraz bym potrzebował kogoś kto ma lub zna kogoś kto ma Fiata Abarth 500 po 2015 roku ze skrzynią Selespeed.......
i potrzebuje od tego kogoś informacji na temat numeru seryjnego instalacji - okablowania od skrzynki bezpieczników
poniżej zdjęcie takiej instalacji

339703397133972

Numer wiązki można znaleźć na skrzynce bezpieczników - tam może być już mało widoczne lub najlepiej na metce przyczepionej na kablach przy BSI Bodykomputerze, który znajduje się obok, po lewej stronie od pedału hamulca.
Istotne jest też aby sterownik silnika był również nowego typu (na małych wtyczkach)

33975

najlepiej jeszcze aby wyposażanie wewnątrz było podobne tzn. climatronic, zegar LCD, kontrola ciśnienia, i duże radio....ale to jest mniej istotne...najważniejsze jest aby to był Abarth z Selespeedem.
33973
z góry dziękuje za pomoc
pozdrawiam Wszystkich.

Podaje do siebie numer telefon w razie czego 604-196-059

Aniversario
29-10-2018, 14:17
Ja ci niestety nie pomogę bo mam Abartha w manualu ale z ciekawości zapytam co cię skłoniło do takiego moda? Oprócz silnika dajesz jeszcze zawieszenie, hamulce i wydech z Abartha?

TunJaw2323
30-10-2018, 11:31
Witaj.
Mnie to nic nie skłoniło ale klient się uparł na takie coś bo fabryczny Abarth się mu nie podoba wizualnie.
wszystko "pod spodem" jest już z Abartha. (tylna belka, amory, hamulce....)
Wydech cały z kwasówki - przelotowy.
poczekam może ktoś się zgłosi.
szukam też w USA ale boje się, że na tamten rynek będzie w ogóle coś innego.

Aniversario
30-10-2018, 12:11
U nas może być ciężko. Ogólnie w Polsce Abarth jest rzadkością, a z automatem to w ogóle biały kruk. Chyba najlepiej byłoby poszukać we Włoszech, tam na pewno coś znajdziesz. Jaki jest całkowity koszt takiej przeróbki na Abartha?

CZAREK_S
10-11-2018, 20:42
szukam też w USA ale boje się, że na tamten rynek będzie w ogóle coś innego.

USA ma inne wiązki - pomieszane są piny względem europejskiego więc nie masz się co sugerować, a poza tym w USA automat to hydrokinetyk a nie zautomatyzowany manual jak w europie. Sam silnik też jest inny bo w USA jest MultiAir a nie TurboJet a co za tym idzie wiązki też inne.