buranora
10-09-2018, 18:56
Po wymianie silnika na drugi, który poddałem remontowi zmagam się z problemem uruchomienia samochodu. objawy jakie zauważyłem to:
Przekaźnik od pompy paliwa iskrzy na styku i robi szybko "trrrrrryy". wymieniłem przekaźniki na nowe i iskrzenie na styku przekaźnika dalej występuje. Gdy przytrzymam palcem styk pompa pompuje paliwo. gdy odciągnę styk palcem i puszczę to odłącza się i nie tryka już. Auto nie odpala. Zazwyczaj jest tak, że przekaźnik pracuje tak cały czas , sporadycznie zdarza się ze się wyłącza się po podaniu paliwa.
jednocześnie w trakcie tej dziwnej pracy przekaźnika kontrolka wtrysku i fiat code są lekko przygaszone i pulsują.
gdy odłączam minus od czujnika uderzeniowego, odcinam tym pompę paliwa i wówczas nie świecą się obie kontrolki od wtrysku jak i fiat code.
kto umiałby połączyć fakty i powiedzieć z czym to może mieć związek? przekaźników, ani instalacji nie rozłączałem poza tym co trzeba było odpiąć do wyjęcia silnika. bo jak na mechanice znam się jako tako, to w dziedzinie elektryki jestem amator.
https://youtu.be/pCLEp7dE85g
Przekaźnik od pompy paliwa iskrzy na styku i robi szybko "trrrrrryy". wymieniłem przekaźniki na nowe i iskrzenie na styku przekaźnika dalej występuje. Gdy przytrzymam palcem styk pompa pompuje paliwo. gdy odciągnę styk palcem i puszczę to odłącza się i nie tryka już. Auto nie odpala. Zazwyczaj jest tak, że przekaźnik pracuje tak cały czas , sporadycznie zdarza się ze się wyłącza się po podaniu paliwa.
jednocześnie w trakcie tej dziwnej pracy przekaźnika kontrolka wtrysku i fiat code są lekko przygaszone i pulsują.
gdy odłączam minus od czujnika uderzeniowego, odcinam tym pompę paliwa i wówczas nie świecą się obie kontrolki od wtrysku jak i fiat code.
kto umiałby połączyć fakty i powiedzieć z czym to może mieć związek? przekaźników, ani instalacji nie rozłączałem poza tym co trzeba było odpiąć do wyjęcia silnika. bo jak na mechanice znam się jako tako, to w dziedzinie elektryki jestem amator.
https://youtu.be/pCLEp7dE85g