Zobacz pełną wersję : Kasowanie inspekcji olejowej
Jędrzej Lubomirski
09-09-2018, 22:10
Witam szanowne forum,
czy w 500 1.2 2016 samodzielnie skasuje inspekcje olejową, używając metody z youtubowych poradników (trzy razy szybko wcisnąć gaz)? Bo u mnie jakoś zadziałać nie chce.
Czy też potrzebuję kabelka i oprogramowania z tego forum?
Z góry dzięki.
krowka1978
09-09-2018, 22:57
Witam szanowne forum,
czy w 500 1.2 2016 samodzielnie skasuje inspekcje olejową, używając metody z youtubowych poradników (trzy razy szybko wcisnąć gaz)? Bo u mnie jakoś zadziałać nie chce.
Czy też potrzebuję kabelka i oprogramowania z tego forum?
Z góry dzięki.
W internetach nie jest mowa o kasowaniu inspekcji olejowej, a o wyłączeniu kontrolki zuzytego oleju - a to dwie różne sprawy, opisane w instrukcji aut na rynek USA. Również dwiema roznymi sprawami jest kasowanie serwisu i ustawienie flagi wymiany oleju, której to w silniku 1.2 nie ma. Kasuje się tylko serwis za pomocą Multiecuscan lub AlfaOBD.
Co do oprogramowania proponuję zakupić licencję.
Jędrzej Lubomirski
10-09-2018, 10:31
W internetach nie jest mowa o kasowaniu inspekcji olejowej, a o wyłączeniu kontrolki zuzytego oleju - a to dwie różne sprawy, opisane w instrukcji aut na rynek USA. Również dwiema roznymi sprawami jest kasowanie serwisu i ustawienie flagi wymiany oleju, której to w silniku 1.2 nie ma. Kasuje się tylko serwis za pomocą Multiecuscan lub AlfaOBD.
Co do oprogramowania proponuję zakupić licencję.
Jasne, dzięki, 50 euro nie majątek, a auto mamy salonowe i na dłużej, zatem raczej warto. Czyli tak, MultiEcuScan i kabelek i sam ogarnę, tak? Czy kabelek np taki? https://allegro.pl/elm-327-adaptery-fiat-alfa-lancia-multiecuscan-i5946769979.html
krowka1978
10-09-2018, 10:55
Jasne, dzięki, 50 euro nie majątek, a auto mamy salonowe i na dłużej, zatem raczej warto. Czyli tak, MultiEcuScan i kabelek i sam ogarnę, tak? Czy kabelek np taki? https://allegro.pl/elm-327-adaptery-fiat-alfa-lancia-multiecuscan-i5946769979.html
Powinno zadziałać, Tobie według opisu na stronie MES będzie potrzebny adapter TYP 3, czyli żółty z zestawu - potrzebny do resetu serwisu i wielu innych modułów.
Jednak co do samego interfejsu, to moim zdaniem lepiej zainwestować w coś na STN, np. https://viaken.pl/pl/polski-elm327-v3-ford-mscan-hscan-euroscan-2014.html Są szybsze, a w nowych autach, np. w 500X, ma to znaczenie.
Dla wygody są jeszcze wersje BT i WiFi.
Jędrzej Lubomirski
10-09-2018, 23:19
Powinno zadziałać
OK, dziękuję, będę próbował.
No chyba że ktoś w Wawie / zachodnie powiaty ma i już przerabiał i lubi piwo? ;)
Wasza wysokość! ,moze do serwisu podjechac , zrobią za 5 minut, nawet nie warto kombinowac!:mad:
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.