PDA

Zobacz pełną wersję : Na stronie Fiata pokazal sie nowy cennik 500x rozbój w biały dzień



lukasz.zst
27-08-2018, 22:12
Na stronie Fiata pokazał sie nowy cennik 500x rozbój w biały dzień
https://www.fiat.pl/fiat-500x/konfigurator-500x-cross-look/#/version/003345173000

https://www.fiat.pl/fiat-500x/konfigurator-500x-urban-look/#/version

mulder
27-08-2018, 22:59
E tam, nowy model - po lifcie to i nowe ceny.
Po premierze będą rabaty pewnie, a w lutym kupisz normalnie.

Swoją drogą bardzo udany, delikatny lift. Podoba mi się.

krowka1978
28-08-2018, 08:31
Widzę, że w Urban, czyli poprzednim City Look, nie ma dla mnie silników.

Patrząc na cenę konfiguracji Cross Look, to z silnikiem 1.3 i DDCT, prawie z tym samym wyposażeniem, bo liftowy ma trochę więcej (niedostępne w naszych czujniki parkowania z przodu i skrzynia DDCT) cena wychodzi zbliżona do mojego. Jednak brakuje dodatkowego pakietu zimowego, czyli większego akumulatora i mocniejszego alternatora. No i zdjęciowo konfigurator jakiś taki niedorobiony - pustka w slocie radia, brak panelu klimy,.... Brak w konfiguratorze informacji o Android Auto, o radiu (że tyko jest DAB), PTC itd.

Na minus - brak kieszeni w przednich siedzeniach - dostępne tylko ze skórzaną tapicerką, jeszcze bym coś znalazł. Nie podobają mi się też satynowe klamki w wersji Cross.

vonski
28-08-2018, 12:59
Tak na pierwszy rzut oka, to lekki dramat... W Urban nie ma 1.3MA, zostaje 1.6 albo litrowa kosiarka.
A cena Crossa to jakiś żart... jak się powrzuca grubo z konfiguratora to wychodzi ponad 120tys za 1.3MA :))

120tys za małego crossovera...

krowka1978
28-08-2018, 13:22
W konfiguratorze nie ma opcji podgrzewanej kierownicy, o chłodzonym schowku też cisza. Pomijając sprawę Uconnect 6,5", to mojego nie warto zamieniać na poliftowy model, właśnie ze względu na braki, a ledy, czy czujniki parkowania z przodu mnie jakoś nie jarają, a kierownica i PTC jednak zimą ciepełko dają od praktycznie odpalenia auta.

mulder
28-08-2018, 14:56
W Renegadzie po lifcie można jeszcze zamówić 2.0 multijeta 140 i 170 KM. Tam cenniki chyba też poszybowały w górę.

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

teraz zauważyłem, że CROSS już nie jest z 4X4. W ogóle wycofali z oferty 4X4

lukasz.zst
28-08-2018, 21:18
Byłem dzisiaj u dilera Fita to rabat jaki mi zaoferowal na nowego 500x 15% i tak samo jeep
Maja info od Auto gaz slask czyli fanrycznej instalcji LPG że silnik 1.3 konstrukcyjnie jest taki sam jak stary silnik 1.4 i bez problemu montuja LPG koszt 4200 butla 50l a tak jak w moim aucie 73 l 4800zł

Szary83
28-08-2018, 21:25
Przecież to nie jest fabryczna instalacja LPG

lukasz.zst
28-08-2018, 21:39
Jedyna lpg co fiat zezwala na montaż

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

Przypisze ci słowa serwisanat z Ganinex . Ludzie montuja inne instalacje np BRC przyjezdają na lawecie lub sami z problemami silnika pierwsze co ogladam jakiej marki jest LPG jak jest inna niż Tartarini traca gwarancje na silnik i potem sie ludzie dzwią i tak samo robia w onnych serwisach na slasku

Szary83
28-08-2018, 21:52
No ale to nie jest fabryczny gaz [emoji6] fabryczny jak sama nazwa wskazuje montują w fabryce.
Tipo miał fabryczny i był to Landi Renzo

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

lukasz.zst
28-08-2018, 22:14
No ale to nie jest fabryczny gaz [emoji6] fabryczny jak sama nazwa wskazuje montują w fabryce.
Tipo miał fabryczny i był to Landi Renzo

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Nie jest tak dokładnie fabryczne.
Bo montował FCA poland je w bielsku białej przez landi renzo , jak było wilekie zapotrzebowanie

krowka1978
28-08-2018, 22:17
Maja info od Auto gaz slask czyli fanrycznej instalcji LPG że silnik 1.3 konstrukcyjnie jest taki sam jak stary silnik 1.4 i bez problemu montuja LPG koszt 4200 butla 50l a tak jak w moim aucie 73 l 4800zł

1.3 ma wtrysk bezpośredni :!: 1.4 MultiAir ma pośredni, a to znacząca różnica przy montażu instalacji gazowej, plus oczywiście znacznie wyższy koszt montażu przy bezpośrednim wtrysku :!:

Szary83
28-08-2018, 22:18
Nie jest tak dokładnie fabryczne.
Bo montował FCA poland je w bielsku białej przez landi renzo , jak było wilekie zapotrzebowanieKto Ci takie wieści przekazał?
T-jet LPG ma inną głowicę i zawory.
Zobacz z resztą do epera

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

lukasz.zst
28-08-2018, 22:46
1.3 ma wtrysk bezpośredni :!: 1.4 MultiAir ma pośredni, a to znacząca różnica przy montażu instalacji gazowej, plus oczywiście znacznie wyższy koszt montażu przy bezpośrednim wtrysku :!:

https://magazynauto.interia.pl/porady/eksploatacja/lpg-2864/news-lpg-do-bezposredniego-wtrysku-rodzaje-instalacji-koszty-zuzy,nId,2556574

Mam pytanie jeszcze jak marka pozwala na montaż LPG do auta bez utraty gwarancji

Szary83
28-08-2018, 23:18
Nie jest tak dokładnie fabryczne.
Bo montował FCA poland je w bielsku białej przez landi renzo , jak było wilekie zapotrzebowanie

TIPO ma wbudowany w konsole przycisk zmiany paliwa, w zegarach ma wbudowane kontrolki wraz z poziomem LPG, w BB tego by nie dołożyli ;-)
Butla jest STAKO, więc albo tylko butle dokładali w BB albo fabryka w Turcji dostała zapas butli z Polski :)

mulder
28-08-2018, 23:23
Po doposażeniu podstawowego URBAN do poziomu mojego POPSTAR wyszło mi 86 tyś z uwaga - silnikiem 1.0 120KM (1.3 150KM jeszcze nie ma w konfiguratorze, pewnie będzie jakieś + 7 tyś zł więcej ). Masakra jakaś. Wcześniej POPSTAR był dość mocno wyposażony. Teraz URBAN to totalny golas do którego trzeba dobierać dość drogie "pakiety".

krowka1978
29-08-2018, 00:08
1.3 jest w Cross.

mulder
29-08-2018, 10:11
Bez sensu, powinien być też w Urban. Nie podobają mi się te zderzaki w Cross. No chyba, że dojdzie do konfiguratora dopiero. Niemniej drogo, choć może od tej ceny od razu pójdą rabaty.

500X
30-08-2018, 12:02
Plusy i minusy nowej oferty - w mojej ocenie :

- Zmiana ceny na wyższą - to dobra informacja dla nas (obecnych posiadaczy), wartość aktywów wzrosła :)
Poza tym, w PL i tak było najtaniej w całej EU. W Europie 500X dobrze się sprzedaje (u nas nie). Może Fiat przestał walczyć o klientów 500X w naszym regionie i urealnił ceny. Poza tym tak ustawiony cennik daje większe możliwości "rabatowe". Uważam, że w przypadku 500X relacja cena/jakość i tak jest atrakcyjna.

- Zmiany z przodu samochodu poszły w dobrym kierunku. Ładne lampy LED oraz lepiej dobrany kształt świateł przeciwmgielnych. Lekko zmieniony zderzak w CROSS (a taki model mam), też wygląda ładnie. Jeśli chodzi o lampy tylne to wolę starszą wersję, jest bardziej elegancka (jak Mini), ale jeszcze trzeba się "opatrzyć" na ulicy i dopiero wydać ostateczny werdykt.

To tyle zmian zewnętrznych - i dobrze. Fiat zawsze był konserwatywny w tym zakresie.

- Najpoważniejsze nowości zaszły "pod maską". Tu można napisać długi elaborat, bo jak mogli odpuścić 1,4MA, zostawić 1,6 i wprowadzić "eksperymentalne" silniki 1,0 i 1,3 produkowane w technologii "motocyklowej" i do tego z filtrem ala DPF. No cóż popłynęli z prądem ogólnych trendów (oprócz 1,6).

- Nowe wnętrze. Totalnie nie podobają mi się pikowane tapicerki, to jakiś barokowy dramat, ale ten trend dotyczy wielu marek. Zdecydowanie wolę moje fotele w wersji Cross.
Brakuje mi pokrętła trybu jazdy, ja swoje używam i nie wyobrażam sobie nie mieć tej możliwości, za to nowa kierownica jest OK :)
Proponowane felgi pasują raczej do wersji Urban i w ogóle jest mały wybór.

Na koniec kolory. Pytam jak jako "darmowy" można oferować kolor rozwodnionej sraczki. Wielu oszczędnych klientów się skusi i później jeżdżą takie szpetoty po ulicy, to niestety bardzo psuje wizaż marki i modelu. Tu włosi muszą wziąć korepetycje np. od Mazdy.

Pozdrawiam posiadaczy 500X
:)

vonski
30-08-2018, 12:26
Może Fiat przestał walczyć o klientów 500X w naszym regionie i urealnił ceny
To Fiat kiedyś walczył o klientów w Polsce? :) Jakoś mi umknęło chyba


- Najpoważniejsze nowości zaszły "pod maską". Tu można napisać długi elaborat, bo jak mogli odpuścić 1,4MA, zostawić 1,6 i wprowadzić "eksperymentalne" silniki 1,0 i 1,3 produkowane w technologii "motocyklowej" i do tego z filtrem ala DPF. No cóż popłynęli z prądem ogólnych trendów (oprócz 1,6).
To nie jest wymysł Fiata tylko euroosłów, nowej normy Euro oraz nowych procedur homologacji WLTP. Poczytaj sobie jakie kabarety z silnikami mają nawet tacy gracze jak Audi czy BMW. Prawda jest taka, że silniki benzynowe bez filtra cząstek stałych nie są już w stanie spełniać norm.


Brakuje mi pokrętła trybu jazdy
Przecież jest...

33414


Tu włosi muszą wziąć korepetycje np. od Mazdy.

Tzn? Bo z czasów jak przymierzałem się do Mazdy (2 razy) to pamiętam, że w cenie był zwykły biały. Równie ohydny.

krowka1978
30-08-2018, 12:47
To tyle zmian zewnętrznych - i dobrze. Fiat zawsze był konserwatywny w tym zakresie.
No nie wiem. Wiadomo jak wyszedł GP po liftingu, czyli EVO. To samo było z PII.



za to nowa kierownica jest OK
Jak dla mnie nowa kierownica nie jest ok - brak spłaszczonej dolnej części nie podoba mi się, a przy wsiadaniu/wysiadaniu do/z auta bardzo ta drobnostka pomaga.

500X
30-08-2018, 13:23
To Fiat kiedyś walczył o klientów w Polsce? Jakoś mi umknęło chyba

No raczej, przecież u nas cennik 500X był najniższy w EU, co mieli jeszcze zrobić, rozdawać za darmo ?

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


To nie jest wymysł Fiata tylko euroosłów, nowej normy Euro oraz nowych procedur homologacji WLTP. Poczytaj sobie jakie kabarety z silnikami mają nawet tacy gracze jak Audi czy BMW. Prawda jest taka, że silniki benzynowe bez filtra cząstek stałych nie są już w stanie spełniać norm.

Tu akurat w ogóle nie o to chodzi, mogli przecież dołożyć filtr do 1,4MA. Tak bardzo po krótce chodzi o wykorzystanie silników z innego kontynentu, oraz wykorzystanie technologii Chryslera. Długo by o tym pisać.

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


Przecież jest...

W specyfikacji nie znalazłem systemu DNA

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


Tzn? Bo z czasów jak przymierzałem się do Mazdy (2 razy) to pamiętam, że w cenie był zwykły biały. Równie ohydny.

Ostatnio z bratem kupowaliśmy nową Mazdę 6 i w podstawię był piękny czerwony metalic

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


Jak dla mnie nowa kierownica nie jest ok - brak spłaszczonej dolnej części nie podoba mi się, a przy wsiadaniu/wysiadaniu do/z auta bardzo ta drobnostka pomaga.

To oczywiście kwestia gustu, tak jak pisałem na wstępie to moja ocena. Samo ścięcie u dołu to rzeczywiście wygodna sprawa.

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


No nie wiem. Wiadomo jak wyszedł GP po liftingu, czyli EVO. To samo było z PII.

Nie wypowiem się bo nie znam innych modeli Fiata poza 500X

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


Te piękne lakiery Mazdy są tak nietrwałe, że po pół roku same rysy wszędzie, nie ma się czym Mazda chwalić.

Możesz mieć rację, to się okaże po czasie. Pisząc o kolorze miałem na myśli względy estetyczne.

vonski
30-08-2018, 13:29
Ostatnio z bratem kupowaliśmy nową Mazdę 6 i w podstawię był piękny czerwony metalic
W Mazdzie 3 i CX-3 za ten piękny czerwony płacisz 2500/3500.
Zresztą w cenniku serii 6 na 2018, w każdej wersji wyposażenia, Soul Red też stoi za 3800. Nie znam żadnej marki, która swój najładniejszy lakier daje w cenie.

500X
30-08-2018, 13:41
Może to lokalna promocja, nie wnikałem aż tak bardzo, nie moje auto. W każdym razie od początku było powiedziane że ten kolor jest gratis, dodatkowo były drobne dodatki ekstra. Rabatu kwotowego nie udało się otrzymać.
Jeśli ktoś jest zainteresowany zakupem Mazdy, to grzecznościowo podjadę do dealera i sprawdzę.

krowka1978
30-08-2018, 14:39
Tu akurat w ogóle nie o to chodzi, mogli przecież dołożyć filtr do 1,4MA.
Ten silnik nie potrzebuje filtra, ma wtrysk pośredni, a więc nie ma problemu z sadzą.

mulder
08-09-2018, 17:41
Cennik. Potwierdziło się, że 1.3 150KM benzyna tylko w wersjach Cross z innymi zderzakami.
33478

krowka1978
08-09-2018, 20:13
Cennik. Potwierdziło się, że 1.3 150KM benzyna tylko w wersjach Cross z innymi zderzakami.
33478

Pisałem o tym kilka postów wyżej :)
Cross to nie tylko inne zderzaki. Delikatnie większy prześwit, niestety satynowe klamki itd.