Zobacz pełną wersję : Nowy konfigurator samochodu
Na stronce już są nowe konfiguratory.
Jak widać 1,4 pozostał w wersji 95KM i w wersji T-JET, odpadł gaz fabryczny, ciekawe czy jest dalej opcja montażu Tartarini z AGS. no i mały pizdek dizelek 1 czi
Doszedł nowy kolor w standardzie - czerwony :D
Ale jakoś tak biednie z tymi pakietami dodatkowymi do doboru.
Skonfigurowałem sobie pojazd taki jak ja mam i katalogowo wychodzi wok. 1000 taniej + trzeba liczyć 3,5 tyś za gaz (tyle kosztował u mnie dodatkowo jako fabryczny) czyli byłoby 2,5k drożej
Tartarini pewnie bedzie bo taka kombinacja nie wymaga homologacji pojazdu
aaaaaa i najważniejsze:
Android Auto w standardzie w wersji Lounge
Lukas18mu
21-07-2018, 22:08
Silnika 1.6 z automatem już nie będzie?
Fatal1ty
21-07-2018, 22:09
Pojawiło się również przyciemnianie szyb i uconnect 7' w sedanie ;)
aaaaaa i najważniejsze:
Android Auto w standardzie w wersji Lounge
czemu nie zrobili tego od razu :niewiem:
to jeszcze trzeba wyczaić z czego my19 upgrade tym razem wykastruje tipolka :D
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
co do koloru w standardzie to darmowy jest czerwony, bialy teraz jest za doplata 2400 :)
bartusssp
22-07-2018, 12:40
T jet też wycofali.
T jet też wycofali.No jak? W konfiguratorze idzie wybrać 1 z 3 silników benzyna 95 i 120 oraz diesel
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Teraz widzę, że w sedanie nie ma t-jeta
Ale hb i sw mają
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
bahamut24
22-07-2018, 14:37
Bo w sedanie tjet byl tylko z lpg
Dla sw kolor bialy teraz za doplata 2400... Standard czerwony pastel. Ale dorzucili do standardu bluetooth i sterowanie w kierownicy. Tylko czemu cene podniesli o ok 8tys od zeszlego roku...
Gomez405
23-07-2018, 12:01
Z tego co widzę to w cenniku z e6d t jet wypadł zupełnie
Z tego co widzę to w cenniku z e6d t jet wypadł zupełnieTylko w sedanie
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Gomez405
23-07-2018, 12:47
Cennika hb/sw z e6d jeszcze nie widać
Czlowiek
23-07-2018, 17:20
Ksenony wypadły z sedana... przynajmniej z konfiguratora...
W sedanie lounge nie ma możliwości dodania podłokietnika z przodu... i listwy chromowane dodatkowo płatne. Dziwny ten nowy konfigurator. Natomiast w nowej opcji bissnes podłokietnik dostępny w standardzie..
przeglądam jeszcze cenniki pdf ze stronki fiata i co mi się rzuciło w oczy to silnik 1.4 w nowym cenniku ma o 3kmph niższą vmax (182 vs 185), wyższe przyspieszenie 12,4 vs 12,1 i wyższe spalanie i emisja co2. czyżby to ze względu na zmianę metody pomiaru spalania?
t-jet od dzisiaj spala 6,2 na trasie, 8,9 w mieście, a średnio 7,1. Starsze silniki były oszczędniejsze 5/6/7,7 :lol:
kartonik
02-08-2018, 23:00
Ooo, w końcu podają bliższe prawdzie spalanie T-jeta tyle, że dalej z wskazań komputera, a nie dystrybutora :smile:
Nowy cykl pomiarowy wynikający z euro 6dtemp
Nie wiem czy zauważyliście ale w tipo wraz ze spalaniem zmienione zostały parametry przyspieszenia i prędkości maksymalnej (95 km 182 km i 12,7 s do setki, tjet 9,9 s do setki maksymalna bez zmian).
W pozostałych modelach fiata (przynajmniej na polskiej stronie) podawane są wg starych danych (norma z 2004 r.).
Maksymalna prędkość w tjet jest ograniczona elektronicznie do 200. Tak w jakimś zagramanicznym teście widziałem.
Nie wiem czy zauważyliście ale w tipo wraz ze spalaniem zmienione zostały parametry przyspieszenia i prędkości maksymalnej (95 km 182 km i 12,7 s do setki, tjet 9,9 s do setki maksymalna bez zmian).
W pozostałych modelach fiata (przynajmniej na polskiej stronie) podawane są wg starych danych (norma z 2004 r.).
wspomnialem o tym w poscie #18 ;)
kartonik
06-08-2018, 19:10
Gdzie znajdę ten nowy konfigurator. Jak na razie to wszędzie pokazuje mi się 2017-2018.
https://www.fiat.pl/tipo/konfigurator-tipo-kombi/#/version
kartonik
06-08-2018, 19:42
Zastanawiające jest, że pomimo wyższej normy 6D, CO2 jest znacznie większe od dotychczasowego modelu - 139/160.
Zastanawiające jest, że pomimo wyższej normy 6D, CO2 jest znacznie większe od dotychczasowego modelu - 139/160.
Znalezienie odpowiedzi na to co jest dla Ciebie zastanawiające zajęło mniej niż pisanie posta. Norma urealnia wyniki przez zastosowanie innych zasad wyliczeń i warunków podczas testów. Teraz wyniki spalania i kopcenia w katalogach będą bliższe rzeczywistości.
https://www.se.pl/auto/porady/nadchodzi-nowa-norma-emisji-spalin-euro-6dtemp-czy-producenci-przestana-nas-oszukiwac-aa-kFpu-LtLX-u19G.html
kartonik
06-08-2018, 22:57
Dzięki za odpowiedź, chodź można było to zrobić bez zbędnego sarkazmu.
Bardziej chodziło mi o fakt, że do niedawna była informacja o zaprzestaniu sprzedaży w EU Tipo, ze względu nie spełnianie nowej wyśrubowanej normy 6d, a tu nagle nie dość, że tą normę będzie spełniał, to jeszcze przy wyższym CO2.
E6dtemp nie zmienila nic w zakresie co2. Ale E7 zmieni. Stad to cale zamieszanie z wycofaniem modelu ze EU. Ale oczywiscie dziennikarskie hieny pomylily pojecia i juz te tytuly. Tyle ze to za pare lat. Potem bez Di i gpf ani rusz. Bedzie drozej i w zakupie i utrzymaniu bo pewnie uszczelnia system i wycinki filtrow beda ryzykowne
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.